Vrindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen en in het bijzonder voor mijn Feyenoord vrinden. Waar is @:onlogisch eigenlijk?
@Alaphilippe_ mag ook wel eens ingrijpen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:02 schreef Wotte het volgende:
Ze hebben in het Feyenoord topic wellicht wat tissues nodig.
Ik zou het na een wedstrijd wat voorbarig willen noemen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:alaphilippe_ mag ook wel eens ingrijpen.
[ x ]
Tikkie breed is toch wel wereldklasse ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou het na een wedstrijd wat voorbarig willen noemen.
Persoonlijk zou ik zeggen dat Frenkie de Jong in deze stelling de enige middenvelder van wereldklasse is.
Trutje Frenkie wordt niet serieus genomen door Herr Flick. @Orientequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:57 schreef KingRoland het volgende:
Die Flick liet Frenkie 45 min lang warm lopen lol
Ik zou dat niet pikken
Pasta Carbonaraquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik heb een etentje dus ik moet daar nog even op de kaart kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk altijd dat mensen met deze mening over Frenkie er ongeveer zo uit moeten zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tikkie breed is toch wel wereldklasse ja.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:25 schreef Origami94 het volgende:
Heeft iemand hier de .gif van een scene uit de A-Team waarbij een lid van het A-Team sterft van het lachen?
Biryani met garlic naanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik laat de socialjongens met rust.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:alaphilippe_ mag ook wel eens ingrijpen.
[ x ]
Duivelse gedachte dit...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:17 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die “kickstart your career” zeggen of kickstart gebruiken in die context mogen van mij een hele zware griep krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |