Ze is zo pedant, ze vindt dit allemaal zelf. Daar heeft Wilders een goede aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang ome Geert dreigend achter haar staat denkt ze alles te mogen
Echt welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een walgelijk wijf is die Fabel eigenlijk.
Dat was het natuurlijk altijd al... maar ze doet niet eens een beetje haar best om het te verbloemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Florrie Faber Rost van Tonningen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Ze draagt op advies van de mediatrainer wel fleurige kleren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was het natuurlijk altijd al... maar ze doet niet eens een beetje haar best om het te verbloemen
Ik schakel net in en ik zie Baudet en Hermans. Heb ik nu Faber gemist?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Dat geldt eigenlijk ook voor Hermansquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:57 schreef miss_sly het volgende:
Ze is weer weg, maar wat een naar mens. Pedant, belerend, neerbuiged naar de Kamer.
Maar goed, nu Baudet, dat is niet best...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze draagt op advies van de mediatrainer wel fleurige kleren.
Nothing to see here, onwil van de rest van de politiek tegen onze PVVquote:
Hoe van 53 woorden gaan naar 12?quote:
Komt vast wel voorbij in het 8 uur journaal en nieuwsuur. Maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:07 schreef Origami94 het volgende:
Volgens mij heeft de Nos besloten het kabinet Circus 6 te negeren. Alweer mis ik berichtgeving hierover.
niet op de websitequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt vast wel voorbij in het 8 uur journaal en nieuwsuur. Maak je maar geen zorgen.
Ik vind dit een moeilijke. Tot op zekere hoogte is Wilders charismatisch en is iemand als Trump dat blijkbaar ook. Maar als je het mij vraagt zijn hun tegenstanders veel charismatischer? Timmermans weet toch veel overtuigender te redeneren dan Wilders, die toch niet verder komt dan schreeuwen en wijzen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is namelijk allemaal op emotie, dat vaak een gecreeerde emotie is en in dat spel is Wilders het beste. Wat namelijk ook over Trump werd gezegd is dat een deel van het volk niet kijkt naar inhoud, die kijkt naar wie een spierballenleider is. Als je daar ook maar een fractie meegaand in gaat lopen doen omdat je een bepaalde taktiek wilt toepassen, dan kun je niet meer terug. Zeker gegeven het feit dat iemand als Trump vijand "en vriend" zonder pardon onder de bus heeft gegooid..
Dus als je strategie is om de kiezers van de PVV voor je te winnen, zul je allereerst met een leider moeten komen die minstens even charismatisch is als Wilders met evenveel eenvoud. 'Maar' dan heb je nog dat het hoogst haalbare is dat je een paar overhaalt en velen zeggen 'leuk type, maar niet mijn partij'. Misschien is het hoogst haalbare 'ooit' wel dat veel niet-stemmers die PVV stemden als alternatief weer gewoon niet gaan stemmen omdat er niets fascistisch meer bijzit.
Dat heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:14 schreef Starhopper het volgende:
Falende Faber slaat nieuwe flater, stort Den Haag in chaos
Lol ik heb wat gemist dus
Vanuit een andere kant belicht kun je ook zeggen dat de kiezer juist wel voor verandering heeft gestemd en er daardoor nu 2 partijen deelnemen aan de regering die voorheen nog nooit hebben geregeerd en een derde (de PVV) die nu voor de eerste keer officieel onderdeel is van de regering in plaats van een gedoog constructie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
de verandering van onderaf komt, vanuit de kiezer het is maar beperkt mogelijk om dat van bovenaf te bewerkstelligen dat lijkt me vechten tegen de bierkaai.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Update 15:10
Falende Faber heeft nu verklaard dat de motivering toch niet af is en dus ook niet bij de coalitiepartijen ligt.
Vroeger, toen je nog in kon pakken als je tegen de 2e kamer loog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Falende Faber heeft nu verklaard dat de motivering toch niet af is en dus ook niet bij de coalitiepartijen ligt.
WTF!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was tijdens Rutte-1 en deels Rutte-2quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog in kon pakken als je tegen de 2e kamer loog.
Ja verandering in negatief opzicht. Een stem op PVV is zoals ze nu weer veelvuldig bewijzen geen stem op verandering. Dat niks veranderen ze vervolgens geen stemmen kost lijkt me ook meer onderschrijven dat die drang tot verandering niet breedgedeeld is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Vanuit een andere kant belicht kun je ook zeggen dat de kiezer juist wel voor verandering heeft gestemd en er daardoor nu 2 partijen deelnemen aan de regering die voorheen nog nooit hebben geregeerd en een derde (de PVV) die nu voor de eerste keer officieel onderdeel is van de regering in plaats van een gedoog constructie.
Want als je wilt dat er verandering komt van onderuit geeft dat altijd een andere uitkomst dan weer dezelfde partijen (vvd/cda/PvdA/d66/cu) aan de macht te helpen die er al jaren zitten.
Die kneuzen van de PVV maken een circus van het landsbestuur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat ik ook heel slordig vind zijn dit soort teksten:quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat de omvolkingstheorie ook aan bod komt. En dan de NEXIT.
Best ironisch om te zien dat FvD dezelfde talking points jaren geleden al betoogde. Te weinig huizen kwamen door asielzoekers aldus Van Haga bij het FvD journaal.
Expats tegenhouden. Want de goedkopere arbeiders wil de BBB niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat ik ook heel slordig vind zijn dit soort teksten:
Het kabinet heeft in het regeerakkoord staan dat het grip wil krijgen op migratie. 'Het strengste migratiebeleid ooit', werd aangekondigd
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-cijfers-op-een-rij
Het nieuwe kabinet presenteerde vorige week de uitgewerkte plannen voor het "strengste migratiebeleid ooit"
https://nos.nl/artikel/25(...)et-kabinet-uitgelegd
Maar dat staat niet in het Hoofdlijnenakkoord en ook niet in het Regeerprogramma. Daar staat "strengste asielbeleid ooit".
Het voedt de illusie dat ze werkelijk wat aan arbeidsmigratie gaan doen.
Dagelijkse gang van zakenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:14 schreef Starhopper het volgende:
Falende Faber slaat nieuwe flater, stort Den Haag in chaos
Lol ik heb wat gemist dus
Expats willen ze ook niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Expats tegenhouden. Want de goedkopere arbeiders wil de BBB niet tegenhouden.
Ik heb geen actieve herinnering meer aan die tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Even de onderbuik kietelen en je krijgt zo het stuurwiel in handen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het volk laat zich steeds meer naaien door de eerste de beste marketeer.
Misschien kan Jolanda Sap nog eens voor doen wat ze het beste kunnen doen met dit kabinet, dit gekleuter begint toch iedereen inmiddels wel te vervelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En je bent verbaast? Ze is ook maar een mens, net als andere ministers. Er zijn meer mensen die minister kunnen zijn, ook op andere ministeries.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:24 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk dat iedereen in mijn straat wel om de beurt minister kan worden als ik Faber zo hoor bazelen.
Beetje el-cheapo stijl dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
En je bent verbaast? Ze is ook maar een mens, net als andere ministers. Er zijn meer mensen die minister kunnen zijn, ook op andere ministeries.
Zeg ook niet dat ze een expert is hoor. Ik heb haar cv net gezien. Los van PVV heeft ze geen enkel expertise op. Igratiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Beetje el-cheapo stijl dus.
“Wie faalt en geen zelflerend vermogen heeft, die moet de laan uit worden gestuurd” aldus Marco Deen van de PVV.
Daar ben ik het mee eens wat Faber betreft.
Als er toch een partij niet moet klagen over incompetente Voorzittersquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wanneer gaan ze Bosma eens wippen. Inderdaad terecht dat deze D66'er aanstipt dat hij alleen bezig lijkt me zo snel mogelijk thuis zijn.
Nouja Bosma is echt heel vaak mensen aan het haasten. Ik snap best dat hij ook moet toezien op de tijd maar het kan toch niet zo zijn dat er altijd haast geboden is voor sprekers in de kamer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als er toch een partij niet moet klagen over incompetente Voorzitters
Ze is geen denker en geen doener. Heeft zelfs nu nog geen dossierkennis. Richt brieven aan instanties die daar niet over gaan, reist wat, praat wat bij de koffiemachine, geeft aan dat er overleg is geweest met coalitiepartners, waar niemand wat van weet. Zegt dat ze veel steun van landen krijgt voor het beleid, waar dat in werkelijkheid alleen van Hongarije is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze een expert is hoor. Ik heb haar cv net gezien. Los van PVV heeft ze geen enkel expertise op. Igratie
Ik denk dat men zowel aan de linker als de rechterkant tijd vond voor een andere geluid dat de afgelopen kabinetten Rutte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je tweede conclusie is gewoon raar, als men verandering wil en zeg een PvdD krijgt een zetel of 40 past dat toch niet in je VVD/D66/PvdA idee. Aan de constante stoeltjesdans op rechts met altijd een rechts kabinet als resultaat zie ik toch geen drang naar verandering. Ja verandering van de poppetjes maar niet verandering van het type politiek.
Ah wat lief dat je zo voor haar opkomt. Je zou haast denken dat Faber op een sociale werkplaats werkt en haar werkje toch niet heeft afgekregen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
En je bent verbaast? Ze is ook maar een mens, net als andere ministers. Er zijn meer mensen die minister kunnen zijn, ook op andere ministeries.
Ja tuurlijk en de boeren hebben liever BBB, tot de BBB hun plannen uitrolt. Zo gaat het elke keer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat men zowel aan de linker als de rechterkant tijd vond voor een andere geluid dat de afgelopen kabinetten Rutte.
Aan de rechterkant heb je de huidige verkiezingsuitslag en aan de linkerkant heb je het dan over de combo GL/PvdA (en deels Volt) die hoog inzette op links beleid.
Dat men liever rechts beleid heeft en/of dit nu eenmaal meer aanspreekt tot de bevolking is nu eenmaal zo.
Ik ben ook liefquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Ah wat lief dat je zo voor haar opkomt. Je zou haast denken dat Faber op een sociale werkplaats werkt en haar werkje toch niet heeft afgekregen.
Er is in ieder geval een andere geluid/instantie dan de afgelopen jaren waarbij er een wil is om iets aan de asielstroom te doen en niet boeren te behandelen als criminelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en de boeren hebben liever BBB, tot de BBB hun plannen uitrolt. Zo gaat het elke keer.
We hebben nu dus geen ander geluid, ja Wilders die alle aandacht constant op zijn ene issue houdt zonder iets te leveren. Die bereikt even veel vanuit de oppositie.
Welke crimineel krijgt een zak geld van 28 miljard mee en hebben een hele reeks van uitzonderingen in de belasting?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een andere geluid/instantie dan de afgelopen jaren waarbij er een wil is om iets aan de asielstroom te doen en niet boeren te behandelen als criminelen.
Dat het tot nu toe vooral verkiezingsbeloften en/of onbekwaamheid lijken ben ik wel met je eens ja.
https://d66.nl/nieuws/halveer-de-veestapelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke crimineel krijgt een zak geld van 28 miljard mee en hebben een hele reeks van uitzonderingen in de belasting?
(Maak je een deal met Teeven dan krijg je maar een paar miljoen, hihi)
Je leeft een beetje in een alternatieve werkelijkheid. Al decennia spreekt men over het Groene Front. Hun lobby (1% van het BBP) is heel erg machtig. Dat uit zich in subsidies, gunstige regels (of ontduiken daarvan) en ook vele belastingvoordelen exclusief voor de landbouw. En ook een zak van 28 miljard voor hun sector. Realiteit is dat de vervuiling een reëel probleem veroorzaakt en in Brabant de levensverwachting met wel minimaal een jaar verkort. Geen enkele partij wil de hele agrarische sector weg doen. Ook met een halvering van de veestapel heb je meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
https://d66.nl/nieuws/halveer-de-veestapel
Hier sprak men over een half miljard.
En dan het frame dat we geen huizen kunnen bouwen omdat boerenbedrijven ook uitstoten.
De BBB kwam in woord in ieder geval op voor deze groep.
Of het nu beter of slechter is dan het vorige plan van Adema weet ik niet, ik ben geen boer en tot een gezamenlijk besluit/opzet kijken de boeren en de politiek al jaren niet te komen.
Wat is zijn argument?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arbeidsmigratie mag niet besproken worden aldus Markuszower
Tsja
Dat asiel het daadwerkelijke probleem is. Maar PVV vind wel dat alle migratie minder moet, maar dat de MP het druk zat heeft. Waardoor een extra taak om iets te regelen op gebied van arbeidsmigratie binnen Europa teveel zou zijn.quote:
Meer overheidsbemoeienis bij demonstraties zal vast de polarisatie goed doen. Al komt het meeste van die polarisatie van de politiek en de media.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:19 schreef StephanL het volgende:
Denk die gezichtsbedekkende kleding bij demonstraties niet wilt afschaffen. Alleen Denk stemt voor
Het hoeft niet waar te zijn, als je er het journaal of de twitters maar mee haalt. Van Baarle heeft goed opgelet hoe Wilders zich in de Kamer gedraagt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Goed van van Baarle dat hij even aanstipt dat wij 100% achter terrorisme staan door Israel te steunen.
Werkgevers weten nu wie ze moeten ontslaan en gezichtsherkenning software gaat voor leuke dingen zorgen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Meer overheidsbemoeienis bij demonstraties zal vast de polarisatie goed doen. Al komt het meeste van die polarisatie van de politiek en de media.
Als je Israel steunt is dat simpelweg waar het op neer komt toch? Of is 100.000 mensen vermoorden nog steeds zelfverdediging?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Goed van van Baarle dat hij even aanstipt dat wij 100% achter terrorisme staan door Israel te steunen.
Wie ik in dat opzicht (ik houd het even heel kort, want ik moet koken) het erg goed vindt doen in de VS - misschien niet helemaal relevant voor hier - is Pete Buttegieg. Die gaat heel rustig en relaxed om met wat men allemaal aan problemen meent te hebben en met welke rare zure retoriek men erop nahoudt, maar legt daarentegen ook helder, zonder een blad voor de mond te nemen en zonder iemand naar de mond te praten of in het gevlij proberen te komen, uit wat daar allemaal wel niet mis, verkeerd en achterlijk aan is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind dit een moeilijke. Tot op zekere hoogte is Wilders charismatisch en is iemand als Trump dat blijkbaar ook. Maar als je het mij vraagt zijn hun tegenstanders veel charismatischer? Timmermans weet toch veel overtuigender te redeneren dan Wilders, die toch niet verder komt dan schreeuwen en wijzen.
Het verschil zit er denk ik meer in wat mensen als charismatisch zien. Misschien is het inderdaad zo dat de tegenreactie moet zijn om ook schreeuwers en wijzers in te zetten maar volgens mij heeft bijvoorbeeld SP nu zon schreeuwer en wijzer en ik zie ze toch niet in de peilingen omhoog schieten. D66 had toch ook zon man die men op rechts echt vreselijk vond (naam ontgaat me even). Blijkbaar werkt dat kopiëren op zichzelf toch niet geweldig.
Dan kun je misschien nog hopen op iemand die én kan redeneren én kan schreeuwen, type Fortuyn ofzo maar in elk geval moet het blijkbaar van populisme komen. Ik denk dat je lang kan wachten op die types.
Voornamelijk denk ik juist dat je als politiek niet afhankelijk moet willen zijn van dat type populistische messias.
Uiteindelijk denk ik dat de enige echte verandering door kiezers ingezet zal moeten worden. Zo lang de kiezer gaat voor vorm over functie kom je weinig vooruit. Daarmee wil ik niet alle fouten die de politiek maakt vergoeilijken maar bijvoorbeeld boeren die massaal stemmen op BBB overduidelijk bedrogen worden, dan doorwillen naar de volgende charlatan zijn wat mij betreft meer het probleem dan dat politici niet de juist oplossingen of toon hebben.
De media waar we het de laatste tijd wat mij betreft eigenlijk ook teveel over hebben in dit draadje hebben daar ook een rol in zoals bijvoorbeeld Hanca betoogt misschien moeten die maar eens wat meer focussen op het daadwerkelijke (gebrek aan) beleid en de gevolgen ervan maar ook dat is vrij zinloos als het geen consequenties heeft op stemgedrag. Uiteindelijk lijkt me dat in een democratie de verandering van onderaf komt, vanuit de kiezer het is maar beperkt mogelijk om dat van bovenaf te bewerkstelligen dat lijkt me vechten tegen de bierkaai.
Als je het nieuws volgt zie je berichten als over dat een miljoen mensen op de vlucht zijn voor het Israelische terrorisme. Het blijft jammer dat mensen in Nederland wegkijken van dat terrorisme.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het hoeft niet waar te zijn, als je er het journaal of de twitters maar mee haalt. Van Baarle heeft goed opgelet hoe Wilders zich in de Kamer gedraagt.
Bizar ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als je het nieuws volgt zie je berichten als over dat een miljoen mensen op de vlucht zijn voor het Israelische terrorisme. Het blijft jammer dat mensen in Nederland wegkijken van dat terrorisme.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)3-mensen-in-een-tent
Klaver geeft ook goed aan dat uit vergelding 10.000den andere kinderen vermoorden geen goede reactie is op een terroristische aanslag en daar heeft hij helemaal gelijk in.
Tja, dat een forse sanering in de agrarische sector onvermijdelijk is, daar is ook de BBB nu achter. Alleen hebben ze de zak geld die beschikbaar was om de bijbehorende pijn te verzachten weggegeven. Of de huidige plannen beter zijn weet ik niet maar het gaat de boeren in elk geval meer pijn doen…quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
https://d66.nl/nieuws/halveer-de-veestapel
Hier sprak men over een half miljard.
En dan het frame dat we geen huizen kunnen bouwen omdat boerenbedrijven ook uitstoten.
De BBB kwam in woord in ieder geval op voor deze groep.
Of het nu beter of slechter is dan het vorige plan van Adema weet ik niet, ik ben geen boer en tot een gezamenlijk besluit/opzet kijken de boeren en de politiek al jaren niet te komen.
Toch een belediging voor iedereen die filosofie bedrijft om dat 'filosoferen' te noemen. Zeg maar gerust 'wilde fantasietjes en lulkoek'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Markuszower filosofeert lekker verder over hoe Nederland met Klaver aan de macht zou reageren op terroristische aanslagen naar aanleiding van jarenlang apartheidsbeleid
Ach ik zeg dat bij Thierry's hersenspinsels ook altijd. Je moet dat niet te serieus nemen in zon geval, sarcasme komt meestal minder over in plain tekst. Als in de EU als reactie op een terroristische aanslag hele steden voor 80% worden platgegooid komt er wel een vredesmacht hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Toch een belediging voor iedereen die filosofie bedrijft om dat 'filosoferen' te noemen. Zeg maar gerust 'wilde fantasietjes en lulkoek'.
Het draait dan ook niet om vergelding, maar om zelfverdediging en zelfbescherming. Dat is geen terrorisme.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als je het nieuws volgt zie je berichten als over dat een miljoen mensen op de vlucht zijn voor het Israelische terrorisme. Het blijft jammer dat mensen in Nederland wegkijken van dat terrorisme.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)3-mensen-in-een-tent
Klaver geeft ook goed aan dat uit vergelding 10.000den andere kinderen vermoorden geen goede reactie is op een terroristische aanslag en daar heeft hij helemaal gelijk in.
Ik niet. Doe mij maar iemand die wel een mandaat heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Had m graag als minister of premier van een normaal kabinet gezien.
Hoeveel burgerdoden mag dat kosten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het draait dan ook niet om vergelding, maar om zelfverdediging en zelfbescherming. Dat is geen terrorisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |