Ze is zo pedant, ze vindt dit allemaal zelf. Daar heeft Wilders een goede aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang ome Geert dreigend achter haar staat denkt ze alles te mogen
Echt welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een walgelijk wijf is die Fabel eigenlijk.
Dat was het natuurlijk altijd al... maar ze doet niet eens een beetje haar best om het te verbloemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Florrie Faber Rost van Tonningen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Ze draagt op advies van de mediatrainer wel fleurige kleren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was het natuurlijk altijd al... maar ze doet niet eens een beetje haar best om het te verbloemen
Ik schakel net in en ik zie Baudet en Hermans. Heb ik nu Faber gemist?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Dat geldt eigenlijk ook voor Hermansquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:57 schreef miss_sly het volgende:
Ze is weer weg, maar wat een naar mens. Pedant, belerend, neerbuiged naar de Kamer.
Maar goed, nu Baudet, dat is niet best...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze draagt op advies van de mediatrainer wel fleurige kleren.
Nothing to see here, onwil van de rest van de politiek tegen onze PVVquote:
Hoe van 53 woorden gaan naar 12?quote:
Komt vast wel voorbij in het 8 uur journaal en nieuwsuur. Maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:07 schreef Origami94 het volgende:
Volgens mij heeft de Nos besloten het kabinet Circus 6 te negeren. Alweer mis ik berichtgeving hierover.
niet op de websitequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt vast wel voorbij in het 8 uur journaal en nieuwsuur. Maak je maar geen zorgen.
Ik vind dit een moeilijke. Tot op zekere hoogte is Wilders charismatisch en is iemand als Trump dat blijkbaar ook. Maar als je het mij vraagt zijn hun tegenstanders veel charismatischer? Timmermans weet toch veel overtuigender te redeneren dan Wilders, die toch niet verder komt dan schreeuwen en wijzen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is namelijk allemaal op emotie, dat vaak een gecreeerde emotie is en in dat spel is Wilders het beste. Wat namelijk ook over Trump werd gezegd is dat een deel van het volk niet kijkt naar inhoud, die kijkt naar wie een spierballenleider is. Als je daar ook maar een fractie meegaand in gaat lopen doen omdat je een bepaalde taktiek wilt toepassen, dan kun je niet meer terug. Zeker gegeven het feit dat iemand als Trump vijand "en vriend" zonder pardon onder de bus heeft gegooid..
Dus als je strategie is om de kiezers van de PVV voor je te winnen, zul je allereerst met een leider moeten komen die minstens even charismatisch is als Wilders met evenveel eenvoud. 'Maar' dan heb je nog dat het hoogst haalbare is dat je een paar overhaalt en velen zeggen 'leuk type, maar niet mijn partij'. Misschien is het hoogst haalbare 'ooit' wel dat veel niet-stemmers die PVV stemden als alternatief weer gewoon niet gaan stemmen omdat er niets fascistisch meer bijzit.
Dat heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:14 schreef Starhopper het volgende:
Falende Faber slaat nieuwe flater, stort Den Haag in chaos
Lol ik heb wat gemist dus
Vanuit een andere kant belicht kun je ook zeggen dat de kiezer juist wel voor verandering heeft gestemd en er daardoor nu 2 partijen deelnemen aan de regering die voorheen nog nooit hebben geregeerd en een derde (de PVV) die nu voor de eerste keer officieel onderdeel is van de regering in plaats van een gedoog constructie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
de verandering van onderaf komt, vanuit de kiezer het is maar beperkt mogelijk om dat van bovenaf te bewerkstelligen dat lijkt me vechten tegen de bierkaai.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Update 15:10
Falende Faber heeft nu verklaard dat de motivering toch niet af is en dus ook niet bij de coalitiepartijen ligt.
Vroeger, toen je nog in kon pakken als je tegen de 2e kamer loog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Falende Faber heeft nu verklaard dat de motivering toch niet af is en dus ook niet bij de coalitiepartijen ligt.
WTF!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was tijdens Rutte-1 en deels Rutte-2quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog in kon pakken als je tegen de 2e kamer loog.
Ja verandering in negatief opzicht. Een stem op PVV is zoals ze nu weer veelvuldig bewijzen geen stem op verandering. Dat niks veranderen ze vervolgens geen stemmen kost lijkt me ook meer onderschrijven dat die drang tot verandering niet breedgedeeld is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Vanuit een andere kant belicht kun je ook zeggen dat de kiezer juist wel voor verandering heeft gestemd en er daardoor nu 2 partijen deelnemen aan de regering die voorheen nog nooit hebben geregeerd en een derde (de PVV) die nu voor de eerste keer officieel onderdeel is van de regering in plaats van een gedoog constructie.
Want als je wilt dat er verandering komt van onderuit geeft dat altijd een andere uitkomst dan weer dezelfde partijen (vvd/cda/PvdA/d66/cu) aan de macht te helpen die er al jaren zitten.
Die kneuzen van de PVV maken een circus van het landsbestuur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat ik ook heel slordig vind zijn dit soort teksten:quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat de omvolkingstheorie ook aan bod komt. En dan de NEXIT.
Best ironisch om te zien dat FvD dezelfde talking points jaren geleden al betoogde. Te weinig huizen kwamen door asielzoekers aldus Van Haga bij het FvD journaal.
Expats tegenhouden. Want de goedkopere arbeiders wil de BBB niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat ik ook heel slordig vind zijn dit soort teksten:
Het kabinet heeft in het regeerakkoord staan dat het grip wil krijgen op migratie. 'Het strengste migratiebeleid ooit', werd aangekondigd
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-cijfers-op-een-rij
Het nieuwe kabinet presenteerde vorige week de uitgewerkte plannen voor het "strengste migratiebeleid ooit"
https://nos.nl/artikel/25(...)et-kabinet-uitgelegd
Maar dat staat niet in het Hoofdlijnenakkoord en ook niet in het Regeerprogramma. Daar staat "strengste asielbeleid ooit".
Het voedt de illusie dat ze werkelijk wat aan arbeidsmigratie gaan doen.
Dagelijkse gang van zakenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:14 schreef Starhopper het volgende:
Falende Faber slaat nieuwe flater, stort Den Haag in chaos
Lol ik heb wat gemist dus
Expats willen ze ook niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Expats tegenhouden. Want de goedkopere arbeiders wil de BBB niet tegenhouden.
Ik heb geen actieve herinnering meer aan die tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Even de onderbuik kietelen en je krijgt zo het stuurwiel in handen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het volk laat zich steeds meer naaien door de eerste de beste marketeer.
Misschien kan Jolanda Sap nog eens voor doen wat ze het beste kunnen doen met dit kabinet, dit gekleuter begint toch iedereen inmiddels wel te vervelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En je bent verbaast? Ze is ook maar een mens, net als andere ministers. Er zijn meer mensen die minister kunnen zijn, ook op andere ministeries.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:24 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk dat iedereen in mijn straat wel om de beurt minister kan worden als ik Faber zo hoor bazelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |