Arbitrage:quote:4-2-3-1
Nübel
Mittelstädt, Kimmich, Rüdiger, Tah; Andrich, Groß; Wirtz, Gnabry, Undav; Kleindienst
4-3-3
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van de Ven, Maatsen; Gravenberch, Reijnders, Simons; Frimpong, Brobbey, Gakpo
Matchcenter:quote:Referee
Slavko Vinčić SVN
Assistant referees
Toma¸ Klančnik SVN
Andra¸ Kovačič SVN
Fourth official
David ¦majc SVN
Het was nog ook van de Ven. Ik ging nat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was de fout van een Ajacied
Ik weet alleen nog niet welke
De Watkins van Duitsland.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Evangelion het volgende:
Jamie Leweling
echt nooit van gehoord
Proberen allemaal te doen alsof ze er niet zijn zodat een ander het opruimtquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
@:coco hep blijkbaar wel tijd om in het ajaxtopic te reageren
Nee. Nieuwe situatie lijkt mij.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik geen hinderlijk buitenspel.
Die speelt bij Ajax dit seizoen ook LB.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:52 schreef ISVV het volgende:
Lekker met de centrale verdediger van een Nederlandse subtopper linksback spelen.
Daar kan Klaas ook niets aan doen.quote:
alweer een klein radertje in het Leger der kleine voetballers in de budgetbak. Van Greuther Fürth naar Köln en van Köln naar Stuttgart. Als Slavko Avsenik niet buitenspel gegeven had was het een mega debuut geweestquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Evangelion het volgende:
Jamie Leweling
echt nooit van gehoord
Hij zou @Sked eens moeten vervangen. Maar @GGMM wil maar niet luisterenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
Hulpje @:coco heeft geen ban rechten
Hulpje @:coco wordt niet serieus genomen
De scheidsrechter/VARquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen bij Atletico - Feyenoord was dit geen buitenspel toch? Wat is het verschil in deze situatie?
Pizza calamiteiten?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
@:coco zet nu even een berichtje in de calamiteitenapp!!
Even een dopje Berenburg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:54 schreef ISVV het volgende:
Jongens mijn baby huilt, ben zo terug
Inb4 hoeft niet
Draait de motor en suist de snelweg? @wimderonquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:54 schreef ISVV het volgende:
Jongens mijn baby huilt, ben zo terug
Inb4 hoeft niet
FA VAR hok.jpgquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
Hulpje @:coco heeft geen ban rechten
Hulpje @:coco wordt niet serieus genomen
Alsof @GGMM dit werk serieus neemt. Er staat niet voor niets 600+ mails naar forum@fok.nl openquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef KingRoland het volgende:
je zou verwachten dat er 1 FA klaar staat voor een livetopic lol
Heb je zo vaak gesolliciteerd joh?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof @:GGMM dit werk serieus neemt. Er staat niet voor niets 600+ mails naar forum@fok.nl open
Hij heeft het te druk met Paper Mario om mensen te bannen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
FA @:ggmm zit weer kinderspelletjes te spelen.
Die is weer een uurtje sporten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer is @:GGMM terug van z'n 'vrienden'?
Dat kan je hem niet aandoen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kunt toch steeds z'n posts verwijderen
'sporten'quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die is weer een uurtje sporten.
Wat ben ik dan aan het doenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kunt toch steeds z'n posts verwijderen
Kan die eindelijk eens werken voor zijn kk geld tochquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun dit maatje @:coco ook niet trouwens.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens de ondergewaardeerde NOS podcast was NL favoriet.
Die zijn ook voor Iran...quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens de ondergewaardeerde NOS podcast was NL favoriet.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Veldwachter @:GGMM kijkt bij "vrienden" en laat hulpje @:coco verzuipen
Welke admin mogen wij zeer danken?quote:
Precies, uiteindelijk betalen we de meeste mods (hun uitkering) hier met onze belastingscenten!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan die eindelijk eens werken voor zijn kk geld toch
Vooral Ake.quote:
Heb je hem gezienquote:
Bans worden niet besproken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen gender assumen aub.
Welke FA heeft hen geband?
Deze begrijp ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draait de motor en suist de snelweg? @:wimderon
Het is nog niet te laat om aangifte te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Keyos het volgende:
Als die goal buitenspel was, naar wat voor matchfixing hebben we dan zitten kijken bij de beslissing om de goal van Atletico tegen Feyenoord van vorig jaar goed te keuren in die situatie met Wieffer?
Bizar.
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Keyos het volgende:
Als die goal buitenspel was, naar wat voor matchfixing hebben we dan zitten kijken bij de beslissing om de goal van Atletico tegen Feyenoord van vorig jaar goed te keuren in die situatie met Wieffer?
Bizar.
ja dan blijkt toch maar weer dat ie daar iets van enige betekenis staat te doen.quote:
Dit weekend weer race.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer een goed moment om mijn notes te checken.
Graag ontopicquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Alle FA's hadden zeker eenzelfde model pieper als Hezbollah en hebben hem in de gracht geflikkerd
Ik pak zo een mierzoet suikerdrankje. Hopelijk crasht dat blikje dit weekend.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Koud glas water.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
Gurney zit lekker aan de tripels op maandagavond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
dagelijkse portie creatinequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
Dit mag niet van de nieuwe policy.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pak zo een mierzoet suikerdrankje. Hopelijk crasht dat blikje dit weekend.
Niet goed voor je tanden maat. Verder wel eens.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hato nu wel wat goede momenten. Dumfries, ja, niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Fretwork het volgende:
Hato en Dumfries wel echt goor slecht in verdedigend opzicht.
@Abid-Meher zijn melkquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
De man die dacht dat Nederland wel met dubbele cijfers van Hongarije kon gaan winnenquote:
Wil je niet zo controversieel doen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja klopt, daar zit wel talent inquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hato nu wel wat goede momenten. Dumfries, ja, niet.
Wodka Red Bullquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet goed voor je tanden maat. Verder wel eens.
Ik was een kwartiertje sneller.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit weekend nog een halve marathon gelopen in Duitsland in een acceptabele tijd.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
erg toevallig dat die idioot van net een ban heeft en plotseling abid met z'n andere kloontjes begint te posten
Wees eens wat minder obsessief, sowieso zou je niet meer lezen wat ik schrijf.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
erg toevallig dat die idioot van net een ban heeft en plotseling abid met z'n andere kloontjes begint te posten
Dat is zeer netjes. Geniet lekker van je biertje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was een kwartiertje sneller.
Nu drink ik extra trots mijn biertje.
(Ik hoop dat Keniaan @:evangelion nu niet dit topic binnenvalt met zijn écht goede tijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kamillethee met wat gemberpoederquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:07 schreef LordVoldermort het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Oh ik posste dus in een gesloten topic
Je hebt vanavond al twee minnetjes staan. Sorry.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik was alleen tegen een spammer.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Osdorp Posstequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
wowquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt vanavond al twee minnetjes staan. Sorry.
VBL possequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Dat topic had inderdaad maar 240 posts ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik was net bezig om de TR's af te vinken, maar dat is mobiel niet te doen dus laat maar.quote:
Olav Mol en Rob Kamphues.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom heeft Ziggo geen switch, waar betaal ik dan voor.
Voor een nieuwe layout, blijven doneren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Je betaalt voor de Ajax shirt sponsoringquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Opgeruimd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was net bezig om de TR's af te vinken, maar dat is mobiel niet te doen dus laat maar.
Zijn we er dan weer ingetuindquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon salon remise, gaan beide landen door.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
De man die dacht dat Nederland wel met dubbele cijfers van Hongarije kon gaan winnen
En voor de botox behandelingen van die F1 eendagsvliegquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
Olav Mol en Rob Kamphues.
Oh ja, en die tandarts.
Je bent zelf voorspel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Alleen voorspelen van Valentijn nemen we hier serieus
Wim Hordijk?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
Olav Mol en Rob Kamphues.
Oh ja, en die tandarts.
Ja, die gooit nu alle dingen om.quote:
7 seconden lang?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die gooit nu alle dingen om.
picquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Zo, Aziatische chick voor @:KingRoland in het publiek
al besprokenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk heeft @Caland het niet gezienquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Wel met gummysmile.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Mokerlelijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Maar hij moet in de basis voor Van Dijk!!!!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Caland het volgende:
Die Van de Ven kan blijkbaar ook alleen maar hard hollen
Ja moet je je werk maar gewoon doen.quote:
Heimat vreesquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Caland het volgende:
Die Van de Ven kan blijkbaar ook alleen maar hard hollen
Maar altijd nog beter dan wat Nederland laat zienquote:
Simons op de flanken want Dumfries op rechtsachter. Trust the process.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is mokertjeslecht. Druk zetten min min. Ook maar eens ophouden met Xavi Simons op de flanken bij Nederlands elftal.
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????quote:
Dat snap ik ook niet. By far de beste middenvelderquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is mokertjeslecht. Druk zetten min min. Ook maar eens ophouden met Xavi Simons op de flanken bij Nederlands elftal.
Eerst betalen!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????
Je moet dark-mode even aanzettenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????
Drie seconden te laat tacklen genotquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Reijnders door zijn gebrek aan enige techniek dribbelt alleen terug onder druk
Oprotten.
Beschimmelde pindasaus vandaag.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Drie seconden te laat tacklen genot
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:
LichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
BEN IK DE ENIGE DIE KLAAR IS MET DEZE KUT COMMENTATOR?????
lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schreeuw niet zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
BEN IK DE ENIGE DIE KLAAR IS MET DEZE KUT COMMENTATOR?????
LichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Matthijs de Licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Willem staat al op Schiphol.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:21 schreef DeeBee het volgende:
Nederland moet nu alles op alles zetten om niet BLITZKRIEGED te worden in minuut 40-45
En het is Faesquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik voel me nu net Vaes/Te licht
lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hafcfangod
Faes, denk ik?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik voel me nu net Vaes/Te licht
Eerst die spammer en nu dit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ze doen ook nog de wave.
Er wordt hier met onze kloten gespeeld.
Cultural appropriation!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ze doen ook nog de wave.
Er wordt hier met onze kloten gespeeld.
Is TweedeKlum er al?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerst die spammer en nu dit.
Kan deze avond nog slechter worden?
owneequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:23 schreef Fretwork het volgende:
Brubbey nog niks goeds gedaan, maar ook amper te verwijten
Laten we hopen dat zo rond minuut 44 de ommekeer komt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerst die spammer en nu dit.
Kan deze avond nog slechter worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |