Arbitrage:quote:4-2-3-1
Nübel
Mittelstädt, Kimmich, Rüdiger, Tah; Andrich, Groß; Wirtz, Gnabry, Undav; Kleindienst
4-3-3
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van de Ven, Maatsen; Gravenberch, Reijnders, Simons; Frimpong, Brobbey, Gakpo
Matchcenter:quote:Referee
Slavko Vinčić SVN
Assistant referees
Toma¸ Klančnik SVN
Andra¸ Kovačič SVN
Fourth official
David ¦majc SVN
Het was nog ook van de Ven. Ik ging nat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was de fout van een Ajacied
Ik weet alleen nog niet welke
De Watkins van Duitsland.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Evangelion het volgende:
Jamie Leweling
echt nooit van gehoord
Proberen allemaal te doen alsof ze er niet zijn zodat een ander het opruimtquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
@:coco hep blijkbaar wel tijd om in het ajaxtopic te reageren
Nee. Nieuwe situatie lijkt mij.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik geen hinderlijk buitenspel.
Die speelt bij Ajax dit seizoen ook LB.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:52 schreef ISVV het volgende:
Lekker met de centrale verdediger van een Nederlandse subtopper linksback spelen.
Daar kan Klaas ook niets aan doen.quote:
alweer een klein radertje in het Leger der kleine voetballers in de budgetbak. Van Greuther Fürth naar Köln en van Köln naar Stuttgart. Als Slavko Avsenik niet buitenspel gegeven had was het een mega debuut geweestquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Evangelion het volgende:
Jamie Leweling
echt nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |