Wel de laatste voorlopig..quote:
Zo is het kameraadquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel de laatste voorlopig..
Dit weekend gelukkig weer PSVdivisie voetbal. Even de 3 punten ophalen in Alkmaar
Zelfs die papzak vd Vaart. Zo positief hoor je hem zelden over die andere middenvelders. Behalve Q. Timber dan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:55 schreef Caland het volgende:
Ook Dumbfries vond Wieffer goed invallen
Je vergeet Ake, dat scheelt ook veelquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:49 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig vanavond paar vrienden over de vloer vanwege m'n verjaardag. Ouwe jongens krentenbrood en slappe klets. Maar wat een bagger wedstrijd. Zelfs ik als positivo kan er helemaal niks positiefs over zeggen. Het slechtste Duitsland dat ik me kan herinneren was zelfs nog beter dan deze zooi brandhout. Paar weken geleden zag ik het te positief in blijkt na de laatste twee wedstrijden. Van Koeman word je ook niet vrolijk. Het trieste is dat er geen of bijna geen andere spelers als optie zijn. Met de Jong en van Dijk terug zou het iets kunnen schelen. Gravenbergh en de doelman als aanstaande toppers. Verder is het allemaal modaal of nog minder.Gelukkig zit er potentieel in Jong Oranje.
Ik zou niet te hoopvol zijn, jong oranje is pure bagger.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:49 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig vanavond paar vrienden over de vloer vanwege m'n verjaardag. Ouwe jongens krentenbrood en slappe klets. Maar wat een bagger wedstrijd. Zelfs ik als positivo kan er helemaal niks positiefs over zeggen. Het slechtste Duitsland dat ik me kan herinneren was zelfs nog beter dan deze zooi brandhout. Paar weken geleden zag ik het te positief in blijkt na de laatste twee wedstrijden. Van Koeman word je ook niet vrolijk. Het trieste is dat er geen of bijna geen andere spelers als optie zijn. Met de Jong en van Dijk terug zou het iets kunnen schelen. Gravenbergh en de doelman als aanstaande toppers. Verder is het allemaal modaal of nog minder.Gelukkig zit er potentieel in Jong Oranje.
Ik heb het een paar keer gezien, en zag er zeker 2 aanstaande wereldtoppers. Ohio, Flamengo. Verder win je niet zomaar alle 10 de wedstrijden in de groep.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou niet te hoopvol zijn, jong oranje is pure bagger.
Ik vind Ohio met zijn snelheid op zich helemaal niet zo heel slecht en met een beetje geluk kan die als laatbloeier uitgroeien tot een spits van het niveau Openda en datzelfde geldt voor Emegha, maar hij is al bijna 22 en geen basisspeler bij Utrecht. Flamingo is aardig maar ook geen potentiele wereldtop. Die Jong-wedstrijden zeggen verder niet zoveel, daar heb je namelijk vooral te maken met het gemiddelde niveau van een ploeg, hoe oud ze zijn en hoe goed ze op elkaar zijn ingespeeld. Als je het echter op individueel niveau bekijkt loopt er niets bij helaas, al is Gravenberch natuurlijk wel nog van diezelfde leeftijd, net als Simons die veel beter is dan mensen in Nederland denken dat hij is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, en zag er zeker 2 aanstaande wereldtoppers. Ohio, Flamengo. Verder win je niet zomaar alle 10 de wedstrijden in de groep.
In een teletoeterpoule met Georgie, Macedonie, Gibraltar en nog meer rotzooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, en zag er zeker 2 aanstaande wereldtoppers. Ohio, Flamengo. Verder win je niet zomaar alle 10 de wedstrijden in de groep.
Georgië is een opkomend voetballand en Zweden speelde in 1958 al haar eerste WK-finale en was in 1994 derde op het WK. Zlatan heeft veel gedaan om jong talent te inspireren en te motiveren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In een teletoeterpoule met Georgie, Macedonie, Gibraltar en nog meer rotzooi.
houten generatiequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:14 schreef Coco het volgende:
Hoe noem je het tegenovergestelde van de gouden generatie?
Nee, bij dit soort uitslagen moeten er koppen rollen. Kwam jij ermee weg toen je bij de Fjes 5-0 op je broek kreeg tegen fc schubbekutteveen? Nee. Precies die mentaliteit moet je hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:43 schreef Nober het volgende:
Tsja het is niet veel, dat wisten velen nog niet?
Met Wout erbij zou dit nooit zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, bij dit soort uitslagen moeten er koppen rollen. Kwam jij ermee weg toen je bij de Fjes 5-0 op je broek kreeg tegen fc schubbekutteveen? Nee. Precies die mentaliteit moet je hebben.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |