Zwart/Witquote:
Het is echt oprecht kwaliteit. Dit kun jij niet kut vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten maar ik hou mijn geduld toch tot alle afleveringen uit zijn.
Maar de beoordelingen maken mij zéér enthousiast.
In het Batman wereldje , prima sfeertje zoals in de goede films. Alleen zonder Batman. Met een formidabele Collin Farell.quote:
Suriname/ de Antillen is geen Afrika ..quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Xylos het volgende:
Dit oranje zou niet misstaan op de afrika cup
Ik vind dat @KingRoland zich zo goed gedragen heeft vandaag dat ik die optie even achterwege laatquote:
Gotham 2.0 ?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het Batman wereldje , prima sfeertje zoals in de goede films. Alleen zonder Batman. Met een formidabele Collin Farell.
Ik ben tegen racismequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Xylos het volgende:
Dit oranje zou niet misstaan op de afrika cup
Zo zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Er is een grapjas die op 10 gestemd heeft
Als ik erachter kom wie jij bent heb je echt een heel groot probleem
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Er is een grapjas die op 10 gestemd heeft
Als ik erachter kom wie jij bent heb je echt een heel groot probleem
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alex. Pastoor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:47 schreef Shreyas het volgende:
Deze absolute wanvertoning kun je aan niemand meer uitleggen.
Ja, natuurlijk grossierden de spelers in fouten, maar er is maar één man verantwoordelijk voor het selecteren hiervan en dat is Ronald Koeman.
Er zijn deze periode spelers geselecteerd (en opgesteld) die niets in Oranje te zoeken hebben. Van de Ven centraal achterin? Waarom is Quinten Timber geselecteerd, omdat hij de broer is van? Waarom blijft Koeman maar vasthouden aan Xavi Simons, die op een lucky zondagsschot tegen Engeland nooit wat heeft laten zien in Oranje. Brobbey is bankzitter bij Ajax en wordt hier ineens in de basis gezet? De Vrij captain? Deze jongen is niet eens basisspeler als Van Dijk, Aké en Timber fit zijn, dat had natuurlijk Dumfries moeten zijn.
Dan heb ik het nog niet eens over het selecteren van Kluivert en Til
Het lijkt me beter als hij gewoon vertrekt en we een bondscoach krijgen met enigszins visie. Dit kan niet zo, dit was de slechtste interlandperiode sinds jaren. Als je dacht dat tegen Hongarije een wanprestatie was kom je bedrogen uit, vandaag was zo mogelijk nóg slechter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |