Arbitrage:quote:4-2-3-1
Nübel
Mittelstädt, Kimmich, Rüdiger, Tah; Andrich, Groß; Wirtz, Gnabry, Undav; Kleindienst
4-3-3
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van de Ven, Maatsen; Gravenberch, Reijnders, Simons; Frimpong, Brobbey, Gakpo
Matchcenter:quote:Referee
Slavko Vinčić SVN
Assistant referees
Toma¸ Klančnik SVN
Andra¸ Kovačič SVN
Fourth official
David ¦majc SVN
Hier nu ook.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ging jij maar in de slaapstand.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn tv ging in de slaapstand. Nu heb ik de goal gemist.
IJshockey?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
Grote Duitse zwaaiende vlaggen. Ik ken dit ergens van..
Nou zeg.quote:
Is de wieffer liefde alweer voorbij?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinds Timber gewisseld is gaat het helemaal verkeerd
Het Nederlands elftal kan duidelijk niet zonder Feyenoord-spelers.
Om te kunnen oordelen dat het slecht is, moet je wel kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef Pablo84 het volgende:
Wat is dit Nederlands elftal toch slecht. Dat hier nog mensen naar kijken.
Laten we proberen dat niet op elkaar af te reageren, zodat we hier een veilige omgeving blijven houden waar iedereen zich welkom voeltquote:
Dat vond ik niet. En de VAR/scheids ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ontnam de keeper toch het zicht ?
Vond jij die eerste wel terecht afgekeurd?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik niet. En de VAR/scheids ook niet.
Om eerlijk te wezen niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vond jij die eerste wel terecht afgekeurd?
Gohquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:11 schreef KingRoland het volgende:
@:elan vriend hij is niet afgekeurd
Mwah, om dat nu te zeggen van een spits die niet bediend wordt...quote:
Depay scoort alleen tegen de kleintjes. Brobbey scoort tegen helemaal niemand.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, om dat nu te zeggen van een spits die niet bediend wordt...
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we proberen dat niet op elkaar af te reageren, zodat we hier een veilige omgeving blijven houden waar iedereen zich welkom voelt
Belgen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:14 schreef Coco het volgende:
Hoe noem je het tegenovergestelde van de gouden generatie?
Loden leeuwenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:14 schreef Coco het volgende:
De Rode Duivelsquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:14 schreef Coco het volgende:
In een jaar of vijftien is dit het beste materiaal wat we hebben gehadquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:14 schreef Coco het volgende:
Oneens. Aanvallend mis je daarvoor teveel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In een jaar of vijftien is dit het beste materiaal wat we hebben gehad
We hebben alleen niet zo’n goede bondscoach
Gelukkig geen megafoonmongool.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
De verklede mongolen nemen langzaam ook de Duitse tribune over
Wel meer dingen zijn niet goedquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In een jaar of vijftien is dit het beste materiaal wat we hebben gehad
We hebben alleen niet zo’n goede bondscoach
PTA is een deurtje verder.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Daf tegen Mercedes. Wat verwacht je²
Energie overhouden om straks te kunnen douchenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
Zie die malen enzo ook allemaal maar beetje meesloffen
De aanloop wel, daarom kwam die vrije trap en corner!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch niet echt zijn fout? Of zag ik iets verkeerd?
Kim gaat straks weer vechten met voetbalsupporters.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:17 schreef Coco het volgende:
België heeft een gouden generatie bij het darts.
Brobbey zal na deze overbelasting dus wel weer geblesseerd raken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
We zijn minuut 70 gepasseerd. @:caland
En een gebakje draaien onder de douche.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Energie overhouden om straks te kunnen douchen
Gewoon leuk als hij lekker kan rennen. Je moet hem alleen niet centraal zetten in een viermans verdedigingquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef ISVV het volgende:
Die Van de Ven is niet te stoppen bij Spurs en nu is het niks.
Koeman out, bolle ginger
Jeetjequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
De KNVB moet nu al bezig zijn de nieuwe generatie. Selecteer een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Bert Konterman). De Nations League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komende jaren bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Dank, dan geef ik @GGMM en @kukkelekutuser groot gelijk en moeten ze Wieffer snel eruit halen!quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De aanloop wel, daarom kwam die vrije trap en corner!!
Ja ik moest even terug maar ik heb het gevonden.
Niet te stoppem bij een team dat nooit wat wint en al jaren alle belangrijke wedstrijden verliest.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef ISVV het volgende:
Koeman out, bolle ginger
Spurs speelt toch ook zo?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon leuk als hij lekker kan rennen. Je moet hem alleen niet centraal zetten in een viermans verdediging
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
Krijgen we weer dat feyenoord - ajax spelers gedoe.
Gelukkig doen PSV-ers daar niet aan mee
Het moet toch niet zo lastig zijn om zonder clubbril naar het Nederlands elftal te kijken?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank, dan geef ik @:ggmm en @:kukkelekutuser groot gelijk en moeten ze Wieffer snel eruit halen!
Ah oké. Dan speelt ie nog goed op een hoog niveau.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet te stoppem bij een team dat nooit wat wint en al jaren alle belangrijke wedstrijden verliest.
Wat is Gurney er maar weer druk mee vanavond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet toch niet zo lastig zijn om zonder clubbril naar het Nederlands elftal te kijken?
Ja, dit is denk ik het slechtste Oranje wat ik ook heb gezien. Er zit niks in. Iedereen is slecht. Het is een wonder dat het maar 1-0 staat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Echt zelden een match gezien waar zoveel spelers zo slecht spelen. Naja ajax en feyenoord bijna elke week maar verder..
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik voor vandaag mijn clubbril speciaal heb opgepoetstquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet toch niet zo lastig zijn om zonder clubbril naar het Nederlands elftal te kijken?
Er zijn altijd mensen die structureel te laat komen en dan relevante informatie missen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik voor vandaag mijn clubbril speciaal heb opgepoetst
Schoutenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met afstand de beste middenvelder (na Frenkie de Jong dan).
Daarom zit hij ook bij Brighton op de bank ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met afstand de beste middenvelder (na Frenkie de Jong dan).
Doe uit dat licht weg die userquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
Haha Caland heeft dezelfde mening als CR7
Als bolle ginger wil ik niet dat je ons in dezelfde groep schaart als Koeman. Wij verdienen beterquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:19 schreef ISVV het volgende:
Koeman out, bolle ginger
picsquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:25 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Als bolle ginger wil ik niet dat je ons in dezelfde groep schaart als Koeman. Wij verdienen beter
Gingers zijn altijd pittig. Net als rode katten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:25 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Als bolle ginger wil ik niet dat je ons in dezelfde groep schaart als Koeman. Wij verdienen beter
Bij deze opmerking past alleen een blik als die in je avatar.quote:
Slot op de deur.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koeman verdedigt de 1-0 achterstand
Leuk
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk
Veermanquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:26 schreef xzaz het volgende:
Welke speler gaat Koeman de schuld geven?
Stukje Priske.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk
Die Duitser die scoordequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:26 schreef xzaz het volgende:
Welke speler gaat Koeman de schuld geven?
Gaat gewoon als buitenspeler spelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij zet Geert op het middenveld.
Dat is HEEL DOM
Niet geklikt.quote:
neequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie met zes verdedigers spelen bij een 1-0 achterstand?
Dacht op het EK even dat hij de weg naar boven had gevonden, maar neequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Simons speelt ook ELKE keer kut in NL.
Kan ook echt geen lichtpunt opnoemenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb zelden zó'n slecht Oranje gezien. Dat Duitsland niet met 5-0 voor staat is een wonder.
Koetje heeft geen zin om te zoeken naar een complementair elftalquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Simons speelt ook ELKE keer kut in NL.
Hato prima ja maar in principe heb je daar natuurlijk Aké en Van de Ven.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook echt geen lichtpunt opnoemen
Ja Wieffer goed, Hato op dat momentje na ook wel. Maar dat is wel heel dun.
Die mag voortaan in de basis ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:36 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Malen nooit in de basis start. #koemanout
Dat is de beste aanvaller van Oranje, beter dan Ryan Gakpo
Van de Ven zijn sterkste kracht is dat ie waanzinnig hard kan rennen, daar heb je niet veel aan als je de complete wedstrijd naar achteren wordt gedruktquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hato prima ja maar in principe heb je daar natuurlijk Aké en Van de Ven.
Die viel mij heel erg tegen.
Lijkt een beetje op Van der Sar.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:36 schreef Sabata het volgende:
Baumann!! Der Kraken (octopus) werd hij in Freiburg genoemd
Ja echt zonde die fout van Wieffer anders had dit 0-0 kunnen zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
Op Wieffer na geen goals weggegeven, dat is een klein lichtpuntje
Winnen van Hongarije thuis dus.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:37 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie nu pas dat de top 2 doorgaan. Dus dit gaat nergens over.
Zaterdag weer eredivisie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer van het geklungel van Wieffer maar wel een terechte overwinning.
Wat een drama was dit.
Daar hadden wel meer spelers last van. Iedere keer dat balletje terugquote:
Ik kan haast niet wachten maar ik hou mijn geduld toch tot alle afleveringen uit zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik raad mensen The Penguin (HBO) aan.
Genre?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik raad mensen The Penguin (HBO) aan.
Zwart/Witquote:
Het is echt oprecht kwaliteit. Dit kun jij niet kut vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten maar ik hou mijn geduld toch tot alle afleveringen uit zijn.
Maar de beoordelingen maken mij zéér enthousiast.
In het Batman wereldje , prima sfeertje zoals in de goede films. Alleen zonder Batman. Met een formidabele Collin Farell.quote:
Suriname/ de Antillen is geen Afrika ..quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Xylos het volgende:
Dit oranje zou niet misstaan op de afrika cup
Ik vind dat @KingRoland zich zo goed gedragen heeft vandaag dat ik die optie even achterwege laatquote:
Gotham 2.0 ?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het Batman wereldje , prima sfeertje zoals in de goede films. Alleen zonder Batman. Met een formidabele Collin Farell.
Ik ben tegen racismequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Xylos het volgende:
Dit oranje zou niet misstaan op de afrika cup
Zo zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Er is een grapjas die op 10 gestemd heeft
Als ik erachter kom wie jij bent heb je echt een heel groot probleem
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Er is een grapjas die op 10 gestemd heeft
Als ik erachter kom wie jij bent heb je echt een heel groot probleem
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:09 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alex. Pastoor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:47 schreef Shreyas het volgende:
Deze absolute wanvertoning kun je aan niemand meer uitleggen.
Ja, natuurlijk grossierden de spelers in fouten, maar er is maar één man verantwoordelijk voor het selecteren hiervan en dat is Ronald Koeman.
Er zijn deze periode spelers geselecteerd (en opgesteld) die niets in Oranje te zoeken hebben. Van de Ven centraal achterin? Waarom is Quinten Timber geselecteerd, omdat hij de broer is van? Waarom blijft Koeman maar vasthouden aan Xavi Simons, die op een lucky zondagsschot tegen Engeland nooit wat heeft laten zien in Oranje. Brobbey is bankzitter bij Ajax en wordt hier ineens in de basis gezet? De Vrij captain? Deze jongen is niet eens basisspeler als Van Dijk, Aké en Timber fit zijn, dat had natuurlijk Dumfries moeten zijn.
Dan heb ik het nog niet eens over het selecteren van Kluivert en Til
Het lijkt me beter als hij gewoon vertrekt en we een bondscoach krijgen met enigszins visie. Dit kan niet zo, dit was de slechtste interlandperiode sinds jaren. Als je dacht dat tegen Hongarije een wanprestatie was kom je bedrogen uit, vandaag was zo mogelijk nóg slechter.
Wel de laatste voorlopig..quote:
Zo is het kameraadquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel de laatste voorlopig..
Dit weekend gelukkig weer PSVdivisie voetbal. Even de 3 punten ophalen in Alkmaar
Zelfs die papzak vd Vaart. Zo positief hoor je hem zelden over die andere middenvelders. Behalve Q. Timber dan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:55 schreef Caland het volgende:
Ook Dumbfries vond Wieffer goed invallen
Je vergeet Ake, dat scheelt ook veelquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:49 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig vanavond paar vrienden over de vloer vanwege m'n verjaardag. Ouwe jongens krentenbrood en slappe klets. Maar wat een bagger wedstrijd. Zelfs ik als positivo kan er helemaal niks positiefs over zeggen. Het slechtste Duitsland dat ik me kan herinneren was zelfs nog beter dan deze zooi brandhout. Paar weken geleden zag ik het te positief in blijkt na de laatste twee wedstrijden. Van Koeman word je ook niet vrolijk. Het trieste is dat er geen of bijna geen andere spelers als optie zijn. Met de Jong en van Dijk terug zou het iets kunnen schelen. Gravenbergh en de doelman als aanstaande toppers. Verder is het allemaal modaal of nog minder.Gelukkig zit er potentieel in Jong Oranje.
Ik zou niet te hoopvol zijn, jong oranje is pure bagger.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:49 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig vanavond paar vrienden over de vloer vanwege m'n verjaardag. Ouwe jongens krentenbrood en slappe klets. Maar wat een bagger wedstrijd. Zelfs ik als positivo kan er helemaal niks positiefs over zeggen. Het slechtste Duitsland dat ik me kan herinneren was zelfs nog beter dan deze zooi brandhout. Paar weken geleden zag ik het te positief in blijkt na de laatste twee wedstrijden. Van Koeman word je ook niet vrolijk. Het trieste is dat er geen of bijna geen andere spelers als optie zijn. Met de Jong en van Dijk terug zou het iets kunnen schelen. Gravenbergh en de doelman als aanstaande toppers. Verder is het allemaal modaal of nog minder.Gelukkig zit er potentieel in Jong Oranje.
Ik heb het een paar keer gezien, en zag er zeker 2 aanstaande wereldtoppers. Ohio, Flamengo. Verder win je niet zomaar alle 10 de wedstrijden in de groep.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou niet te hoopvol zijn, jong oranje is pure bagger.
Ik vind Ohio met zijn snelheid op zich helemaal niet zo heel slecht en met een beetje geluk kan die als laatbloeier uitgroeien tot een spits van het niveau Openda en datzelfde geldt voor Emegha, maar hij is al bijna 22 en geen basisspeler bij Utrecht. Flamingo is aardig maar ook geen potentiele wereldtop. Die Jong-wedstrijden zeggen verder niet zoveel, daar heb je namelijk vooral te maken met het gemiddelde niveau van een ploeg, hoe oud ze zijn en hoe goed ze op elkaar zijn ingespeeld. Als je het echter op individueel niveau bekijkt loopt er niets bij helaas, al is Gravenberch natuurlijk wel nog van diezelfde leeftijd, net als Simons die veel beter is dan mensen in Nederland denken dat hij is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, en zag er zeker 2 aanstaande wereldtoppers. Ohio, Flamengo. Verder win je niet zomaar alle 10 de wedstrijden in de groep.
In een teletoeterpoule met Georgie, Macedonie, Gibraltar en nog meer rotzooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, en zag er zeker 2 aanstaande wereldtoppers. Ohio, Flamengo. Verder win je niet zomaar alle 10 de wedstrijden in de groep.
Georgië is een opkomend voetballand en Zweden speelde in 1958 al haar eerste WK-finale en was in 1994 derde op het WK. Zlatan heeft veel gedaan om jong talent te inspireren en te motiveren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In een teletoeterpoule met Georgie, Macedonie, Gibraltar en nog meer rotzooi.
houten generatiequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:14 schreef Coco het volgende:
Nee, bij dit soort uitslagen moeten er koppen rollen. Kwam jij ermee weg toen je bij de Fjes 5-0 op je broek kreeg tegen fc schubbekutteveen? Nee. Precies die mentaliteit moet je hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:43 schreef Nober het volgende:
Tsja het is niet veel, dat wisten velen nog niet?
Met Wout erbij zou dit nooit zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, bij dit soort uitslagen moeten er koppen rollen. Kwam jij ermee weg toen je bij de Fjes 5-0 op je broek kreeg tegen fc schubbekutteveen? Nee. Precies die mentaliteit moet je hebben.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |