Maar altijd nog beter dan wat Nederland laat zienquote:
Simons op de flanken want Dumfries op rechtsachter. Trust the process.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is mokertjeslecht. Druk zetten min min. Ook maar eens ophouden met Xavi Simons op de flanken bij Nederlands elftal.
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????quote:
Dat snap ik ook niet. By far de beste middenvelderquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is mokertjeslecht. Druk zetten min min. Ook maar eens ophouden met Xavi Simons op de flanken bij Nederlands elftal.
Eerst betalen!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????
Je moet dark-mode even aanzettenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????
Drie seconden te laat tacklen genotquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Reijnders door zijn gebrek aan enige techniek dribbelt alleen terug onder druk
Oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Beschimmelde pindasaus vandaag.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Drie seconden te laat tacklen genot
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:
LichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
BEN IK DE ENIGE DIE KLAAR IS MET DEZE KUT COMMENTATOR?????
lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schreeuw niet zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
BEN IK DE ENIGE DIE KLAAR IS MET DEZE KUT COMMENTATOR?????
LichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Matthijs de Licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Willem staat al op Schiphol.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:21 schreef DeeBee het volgende:
Nederland moet nu alles op alles zetten om niet BLITZKRIEGED te worden in minuut 40-45
En het is Faesquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik voel me nu net Vaes/Te licht
lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hafcfangod
Faes, denk ik?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik voel me nu net Vaes/Te licht
Eerst die spammer en nu dit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ze doen ook nog de wave.
Er wordt hier met onze kloten gespeeld.
Cultural appropriation!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ze doen ook nog de wave.
Er wordt hier met onze kloten gespeeld.
Is TweedeKlum er al?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerst die spammer en nu dit.
Kan deze avond nog slechter worden?
owneequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:23 schreef Fretwork het volgende:
Brubbey nog niks goeds gedaan, maar ook amper te verwijten
Laten we hopen dat zo rond minuut 44 de ommekeer komt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerst die spammer en nu dit.
Kan deze avond nog slechter worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |