Maar altijd nog beter dan wat Nederland laat zienquote:
Simons op de flanken want Dumfries op rechtsachter. Trust the process.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is mokertjeslecht. Druk zetten min min. Ook maar eens ophouden met Xavi Simons op de flanken bij Nederlands elftal.
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????quote:
Dat snap ik ook niet. By far de beste middenvelderquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is mokertjeslecht. Druk zetten min min. Ook maar eens ophouden met Xavi Simons op de flanken bij Nederlands elftal.
Eerst betalen!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????
Je moet dark-mode even aanzettenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM ZIET mijn scherm er ook niet zo uit??????
Drie seconden te laat tacklen genotquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Reijnders door zijn gebrek aan enige techniek dribbelt alleen terug onder druk
Oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Beschimmelde pindasaus vandaag.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Drie seconden te laat tacklen genot
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:
LichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
BEN IK DE ENIGE DIE KLAAR IS MET DEZE KUT COMMENTATOR?????
lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schreeuw niet zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
BEN IK DE ENIGE DIE KLAAR IS MET DEZE KUT COMMENTATOR?????
LichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |