Gurney zit lekker aan de tripels op maandagavond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
dagelijkse portie creatinequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
Dit mag niet van de nieuwe policy.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pak zo een mierzoet suikerdrankje. Hopelijk crasht dat blikje dit weekend.
Niet goed voor je tanden maat. Verder wel eens.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hato nu wel wat goede momenten. Dumfries, ja, niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Fretwork het volgende:
Hato en Dumfries wel echt goor slecht in verdedigend opzicht.
@Abid-Meher zijn melkquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
De man die dacht dat Nederland wel met dubbele cijfers van Hongarije kon gaan winnenquote:
Wil je niet zo controversieel doen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja klopt, daar zit wel talent inquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hato nu wel wat goede momenten. Dumfries, ja, niet.
Wodka Red Bullquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet goed voor je tanden maat. Verder wel eens.
Ik was een kwartiertje sneller.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit weekend nog een halve marathon gelopen in Duitsland in een acceptabele tijd.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
erg toevallig dat die idioot van net een ban heeft en plotseling abid met z'n andere kloontjes begint te posten
Wees eens wat minder obsessief, sowieso zou je niet meer lezen wat ik schrijf.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
erg toevallig dat die idioot van net een ban heeft en plotseling abid met z'n andere kloontjes begint te posten
Dat is zeer netjes. Geniet lekker van je biertje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was een kwartiertje sneller.
Nu drink ik extra trots mijn biertje.
(Ik hoop dat Keniaan @:evangelion nu niet dit topic binnenvalt met zijn écht goede tijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |