Kan die eindelijk eens werken voor zijn kk geld tochquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun dit maatje @:coco ook niet trouwens.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens de ondergewaardeerde NOS podcast was NL favoriet.
Die zijn ook voor Iran...quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens de ondergewaardeerde NOS podcast was NL favoriet.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Veldwachter @:GGMM kijkt bij "vrienden" en laat hulpje @:coco verzuipen
Welke admin mogen wij zeer danken?quote:
Precies, uiteindelijk betalen we de meeste mods (hun uitkering) hier met onze belastingscenten!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan die eindelijk eens werken voor zijn kk geld toch
Vooral Ake.quote:
Heb je hem gezienquote:
Bans worden niet besproken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen gender assumen aub.
Welke FA heeft hen geband?
Deze begrijp ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draait de motor en suist de snelweg? @:wimderon
Het is nog niet te laat om aangifte te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Keyos het volgende:
Als die goal buitenspel was, naar wat voor matchfixing hebben we dan zitten kijken bij de beslissing om de goal van Atletico tegen Feyenoord van vorig jaar goed te keuren in die situatie met Wieffer?
Bizar.
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Keyos het volgende:
Als die goal buitenspel was, naar wat voor matchfixing hebben we dan zitten kijken bij de beslissing om de goal van Atletico tegen Feyenoord van vorig jaar goed te keuren in die situatie met Wieffer?
Bizar.
ja dan blijkt toch maar weer dat ie daar iets van enige betekenis staat te doen.quote:
Dit weekend weer race.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer een goed moment om mijn notes te checken.
Graag ontopicquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Alle FA's hadden zeker eenzelfde model pieper als Hezbollah en hebben hem in de gracht geflikkerd
Ik pak zo een mierzoet suikerdrankje. Hopelijk crasht dat blikje dit weekend.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Koud glas water.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
Gurney zit lekker aan de tripels op maandagavond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
dagelijkse portie creatinequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
Dit mag niet van de nieuwe policy.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pak zo een mierzoet suikerdrankje. Hopelijk crasht dat blikje dit weekend.
Niet goed voor je tanden maat. Verder wel eens.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hato nu wel wat goede momenten. Dumfries, ja, niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef Fretwork het volgende:
Hato en Dumfries wel echt goor slecht in verdedigend opzicht.
@Abid-Meher zijn melkquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
De man die dacht dat Nederland wel met dubbele cijfers van Hongarije kon gaan winnenquote:
Wil je niet zo controversieel doen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja klopt, daar zit wel talent inquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hato nu wel wat goede momenten. Dumfries, ja, niet.
Wodka Red Bullquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet goed voor je tanden maat. Verder wel eens.
Ik was een kwartiertje sneller.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit weekend nog een halve marathon gelopen in Duitsland in een acceptabele tijd.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
erg toevallig dat die idioot van net een ban heeft en plotseling abid met z'n andere kloontjes begint te posten
Wees eens wat minder obsessief, sowieso zou je niet meer lezen wat ik schrijf.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
erg toevallig dat die idioot van net een ban heeft en plotseling abid met z'n andere kloontjes begint te posten
Dat is zeer netjes. Geniet lekker van je biertje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was een kwartiertje sneller.
Nu drink ik extra trots mijn biertje.
(Ik hoop dat Keniaan @:evangelion nu niet dit topic binnenvalt met zijn écht goede tijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kamillethee met wat gemberpoederquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:07 schreef LordVoldermort het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Oh ik posste dus in een gesloten topic
Je hebt vanavond al twee minnetjes staan. Sorry.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik was alleen tegen een spammer.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Osdorp Posstequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
wowquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt vanavond al twee minnetjes staan. Sorry.
VBL possequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Dat topic had inderdaad maar 240 posts ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |