Ik dat Pokemon nummerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef ok01 het volgende:
Bloasmuziek vind ik persoonlijk ieder jaar weer het slechtste nummer van de T2000
Maar Everlong staat honderden plaatsen bóven Learn To Fly in de Top 2000. Structureel, elk jaar.quote:
We vermoeden saboutage...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Everlong staat honderden plaatsen bóven Learn To Fly in de Top 2000. Structureel, elk jaar.
Zelfde artiest, zelfde fanbase, zelfde radiozender. Hoe kan dit? Staat Everlong niet op de keuzelijst ofzo? En waarom dan niet?
Voor mij is het een strijd tussen 3 van de 4 Bankzitters-noteringen, Droomland en Links Rechts.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef ok01 het volgende:
Bloasmuziek vind ik persoonlijk ieder jaar weer het slechtste nummer van de T2000
Zijn ook goede contenders inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij is het een strijd tussen 3 van de 4 Bankzitters-noteringen, Droomland en Links Rechts.
Volgens mij proberen ze even geen concurrent van KINK te zijn, zodat ze Tim sneller naar binnen kunnen halen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Everlong staat honderden plaatsen bóven Learn To Fly in de Top 2000. Structureel, elk jaar.
Zelfde artiest, zelfde fanbase, zelfde radiozender. Hoe kan dit? Staat Everlong niet op de keuzelijst ofzo? En waarom dan niet?
Grappig dat je Kink noemt. Ik zat net die lijst op te zoeken, en daar staan zoals ik me al meende te herinneren Black, Killing In The Name en Smells Like Teen Spirit ook bij de bovenste 10 (samen met Everlong).quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze even geen concurrent van KINK te zijn, zodat ze Tim sneller naar binnen kunnen halen.
Bedoel je niet omgekeerd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plush niet en Hunger Strike wel is pure willekeur
Ja, uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog zo'n nummer waar je de clip bij moet hebben
Word daar altijd een beetje verdrietig vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog zo'n nummer waar je de clip bij moet hebben
Alles is op komt nog neem ik aan?quote:
Natuurlijk dat is die top 10 notering. Screw RATMquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles is op komt nog neem ik aan?
Heb zelf op Paranoid Android gestemd, maar die heeft het niet gehaaldquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik vergeten ben op Radiohead te stemmen
Grapje hoop ik? Dat ie het niet gehaald heeft. Niet dat je er op gestemd hebtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb zelf op Paranoid Android gestemd, maar die heeft het niet gehaald
Die kan wel in het lijstje Everlong en Sabotagequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Dat ie het niet gehaald heeft. Niet dat je er op gestemd hebt
Zat me er zelf ook heel erg over te verbazenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Dat ie het niet gehaald heeft. Niet dat je er op gestemd hebt
Is de top 10 al uitgevogeld?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan wel in het lijstje Everlong en Sabotage
Killing in the name niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is de top 10 al uitgevogeld?
Alive, Smells like, Killing in the name of.. dat werk, denk ik?
Conservatieve schatting.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is minimaal 50x uitgebracht.
Ik weet het niet..met het aantrekken van Daniel Lippens van Slam! ga je t ergste vrezen, maar met t aantrekken van Tim op t Broek weer niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af hoe dit zit. Ik had tot nu toe wel vertrouwen in 2 als het om lijstjes ging, hooguit wat geschuif in de plekken om het wat lekkerder uit te laten komen. Zou het echt redactie zijn, of is er iets anders gaande (weet ik veel, de lijstjesvariant van pollenkapen of zo)?
Evelien heeft toch ook rubriekje Make the Top 2000 great again in het weekend? Daar staat dit ook haaks op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet het niet..met het aantrekken van Daniel Lippens van Slam! ga je t ergste vrezen, maar met t aantrekken van Tim op t Broek weer niet.
Mja, dat zijn meer liedjes die uit de top 2000 verdwenen zijn of wel een zetje kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Evelien heeft toch ook rubriekje Make the Top 2000 great again in het weekend? Daar staat dit ook haaks op.
Ik gaf een half antwoord, want dit bedoelde ik vooral. Als Radio 2 dat echt bewust zelf doet, dan is het toch ook maar een beetje een excuusrubriekje? Zelfs al had het sowieso allemaal al weinig kans.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
toevoegingen van 2015/2016 die radio 2 er nu weer uitwerkt,
We zullen in december wel zien.Wellicht willen ze dit project bestaansrecht geven door geen Week 53-nummers met wat aanhang erachteraan uit te zenden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik gaf een half antwoord, want dit bedoelde ik vooral. Als Radio 2 dat echt bewust zelf doet, dan is het toch ook maar een beetje een excuusrubriekje? Zelfs al had het sowieso allemaal al weinig kans.
Ja dit en Killer is wel voldoendequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:54 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kende het oeuvre van Seal niet zo goed. Recentelijk heb ik ontdekt dat elk nummer dit nummer is.
Toen was het nog niet zo'n zeikmuziek hequote:
Toen was hij ook nog zo straight als een komkommerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo'n zeikmuziek he
We vragen het aan @Tussle266quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Acda liep toch in deze video in zijn blote snikkel?
Dat kon toen nog gewoon op TMF.
Of was dat groen als gras?
All Stars was in het begin wel tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'damquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Klopt, maar ook op het strand en wel meer dan alleen potje voetbalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'dam
Incl snelle blote snikkel snippetquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'dam
FTFYquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen was hij ook nog zo straight als een kromkommer
Omdat we Radio 2 niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Waarom dwalen we hier af naar komkommers en blote snikkels....
Nee het was in Niet of nooit geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef Tussle266 het volgende:
Het was groen als gras, want volgens mij was het een fragment uit de film.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Omdat we Radio 2 niet meer serieus nemen.
Ja ik heb het teruggezocht. In Groen als gras zit dat stukje met die douche, dat is netjes afgeknipt bij de middel. Dus je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee het was in Niet of nooit geweest
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Waarom dwalen we hier af naar komkommers en blote snikkels....
Hoe luidt deze?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:18 schreef Tussle266 het volgende:
Eindelijk iemand die mijn guilty pleasure theorie ondersteunt.
Dat guilty pleasures een labeltje is om je onterechte schaamte voor een bepaalde voorkeur te maskeren. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, als jij iets kutmuziek vindt, mag ik het gewoon prima vinden. En omgekeerd. Daar is niks guilty aan.quote:
1x Cornell is me precies genoeg, maar over 2 weken wordt dat een stuk vaker.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:27 schreef Tussle266 het volgende:
Zometeen komt Black Hole Sun. Dit daarentegen is slechts een Black Hole.
Ik weet nog steeds niet of ik me nu heb laten foppen of niet, maar anders geldt min of meer hetzelfde voor deze zanger.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1x Cornell is me precies genoeg, maar over 2 weken wordt dat een stuk vaker.
Daar moet je nog 2 maanden geduld voor hebben ipv 2 weken. Al hebben we Queen wel 7x gehoord.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik me nu heb laten foppen of niet, maar anders geldt min of meer hetzelfde voor deze zanger.
Vorig jaar was er toch ineens ruimte voor? Volgens mij zijn er nu meer opties. Altijd gevaarlijk, leer mij stemmende Nederlanders kennen. Als ze meer van hetzelfde kunnen, dan is er geen houden aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet je nog 2 maanden geduld voor hebben ipv 2 weken. Al hebben we Queen wel 7x gehoord.
Queen zal er wel een keer of 4 in staan. Met nummers als Innuendo en Don't Stop Me Now.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ineens ruimte voor? Volgens mij zijn er nu meer opties. Altijd gevaarlijk, leer mij stemmende Nederlanders kennen. Als ze meer van hetzelfde kunnen, dan is er geen houden aan.
Ik hou me hieraan vast de komende 14 dagen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Queen zal er wel een keer of 4 in staan. Met nummers als Innuendo en Don't Stop Me Now.
Guilty pleasure betekent voor mij eerder: normaal zou ik dit kutmuziek moeten vinden, maar op de een of andere manier vind ik het tóch tof. Of: ik besef dat het niet de meest briljante muziek ooit is, maar ik ga er erg lekker op. Heeft weinig te maken met de smaak van anderen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat guilty pleasures een labeltje is om je onterechte schaamte voor een bepaalde voorkeur te maskeren. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, als jij iets kutmuziek vindt, mag ik het gewoon prima vinden. En omgekeerd. Daar is niks guilty aan.
Er zit wel één tof stukje in wat mist in de albumversie, maar je mist wel iets he?quote:
Absoluut nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit voelt toch meer als een eighties nummertje, vinden jullie niet?
Ik doe die gewoon het hele jaar door, maar wel met mate.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Weird Al!
Of doen we dat kutgrapje alleen met de Top 2000?
Er is nooit een moment waarop deze grap niet kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Weird Al!
Of doen we dat kutgrapje alleen met de Top 2000?
Wel benieuwd naar de eventuele Oasis-boost in december.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou zeggen dat die Oasis-boost wel meevalt. Maar dan zou ik de lijst te serieus nemen. Dus dat gaat niet door.
Moeten ze dan niet eerst eens gaan optreden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de eventuele Oasis-boost in december.
Dit is natuurlijk ook bepaald niet hun beste werk..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:42 schreef pipster het volgende:
Niet teveel Oasis hoor, af en toe een liedje vind ik wel ok, maar na drie nummers ben er dan wel weer klaar mee.
Ik kwam precies hetzelfde postenquote:
Nee, het origineel bevatte een sample uit het origineel van 'Help (Get Me Some Help)' van Tony Ronald, waarvoor geen rechten waren betaald. Dus toen heeft Appie het opnieuw ingezongen…quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het origineel niet eerst in het Spaans ofzo?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het origineel niet eerst in het Spaans ofzo?
Die zocht ik jaquote:
Van Albert West naar Albert Hammond.quote:
Het échte origineel is die Spaanse versie. Pas daarna kwam de Engelse vertaling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het origineel bevatte een sample uit het origineel van 'Help (Get Me Some Help)' van Tony Ronald, waarvoor geen rechten waren betaald. Dus toen heeft Appie het opnieuw ingezongen…
Ik dacht dat Mexicano op het origineel/de eerste versie van Wonderfull Days doelde, waar de Engelstalige sample in zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het échte origineel is die Spaanse versie. Pas daarna kwam de Engelse vertaling.
Die eerste versie was trouwens een stuk beter dan die met Appiequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mexicano op het origineel/de eerste versie van Wonderfull Days doelde, waar de Engelstalige sample in zit.
Never mind, dit vergeet niemand meer…
Bedoelde ik inderdaad niet, maar dat weetje was ook weer even naar onder gezakt, dus ook weer even een goeie refresher.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mexicano op het origineel/de eerste versie van Wonderfull Days doelde, waar de Engelstalige sample in zit.
Never mind, dit vergeet niemand meer…
Dat waren mijn ouders denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:09 schreef Tussle266 het volgende:
Ik probeer me nu iemand voor te stellen die met potlood door de lijst van vorig jaar gaat en dan Everlong doorstreept en deze laat staan.
Ach er is veel erger gemaakt, maar ook wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Ook dit is een triest product van de 90's…
Meh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Ook dit is een triest product van de 90's...
Had jij liever Keur gehad?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeie anekdotes, die Lippens
[ afbeelding ]
Ik vind als je inlegkruisje maar goed zit van Bon Jovi wel nog een stuk erger.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Als romantische diarree en nummer was, dan was het dit.
Als het niet de lijst was en een reguliere week, zekerquote:
Dan moet je die Daniël wel heel matig vindenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het niet de lijst was en een reguliere week, zeker
Ja. Echt een dj voor de grootste hits en de gekste prijzennn op een commerciële zender.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je die Daniël wel heel matig vinden
Mexiquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste stukje lijst ga ik missen helaas.
Tot over 2 weken in het topic van KINK allen.
Lekker nummertjes omkeren met Karton. Tot dan!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot danquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dit liedje kan je ook rare loopjes doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik deed ook al een raar loopje
Stel je voor dat het wel Heart Shaped Box, Everlong, Saboutage en Karma Police zijn. Dan wordt het ineens een heel gezellig uiteinde.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik merk aan dit topic dat we allemaal nagels bijten van de spanning wat er in de top 10 staat.
Nederland heeft het nergens anders over
Die hoort wel oprecht in deze lijst trouwens. Niet in de top-10, maar ergens tussen 100 en 200 zou wel logisch zijn. Echt een monsterhit in de jaren '90.quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geniet van de zelfgemaakte pizza die gisteravond op de planning stond
De bodem smaakt nog best goed ondanks de schok van gisteren dat het ineens heel snel de koelkast in moest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik maak roti. Voor zover een niet Hindoestaanse niet Surinamer dat kan maken
Naar mijn smaak en tikje te hoog. Ik vind het een typische 90’s plaat, maar ik ben m eigenlijk een beetje moe gedraaid. Er zijn betere/leukere happy hardcore platen. Ik noem een Hardcore vibes of Wonderfull days.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan moet Dj Paul wel erg hoog staan
Ik vind dit zelfs niet eens Pauls' beste nummerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Naar mijn smaak en tikje te hoog. Ik vind het een typische 90’s plaat, maar ik ben m eigenlijk een beetje moe gedraaid. Er zijn betere/leukere happy hardcore platen. Ik noem een Hardcore vibes of Wonderfull days.
Ik ook niet, maar op de één of andere manier komt hij in alle lijstjes boven. Ik vind Love you more bijvoorbeeld al beter. Life is like a dance ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik vind dit zelfs niet eens Pauls' beste nummer
Life is like a dance is hier ook favorietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op de één of andere manier komt hij in alle lijstjes boven. Ik vind Love you more bijvoorbeeld al beter. Life is like a dance ook.
Goede nuancering.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:59 schreef Tussle266 het volgende:
https://www.hitdossier-online.nl/npo-radio-2-top-90s-puntenlijst
Dit totaaloverzicht van de eerste drie edities maakt het verhaal wel iets genuanceerder. Vorig jaar waren we Paranoid Android en Exit Music bijvoorbeeld al kwijt. Bovendien zijn we dit jaar niet alleen wat Kink Classics kwijt geraakt, maar ook tijdloze krakers van topartiesten als Paul de Leeuw en Andre Hazes en wat happy hardcore ondanks de kangoeroesprong van Paul uit Oud-Beijerland. Dit laat me iets meer denken dat kleine lijstjes toch gewoon sterk fluctueren doordat alleen wij met zijn tienen ieder jaar stemmen en de rest maar net van de gemoedstoestand van de mensheid afhangt.
Als Radio 2 überhaupt al op eerlijke wijze een lijst samenstelt, dan nog is het allemaal extreem gestuurd. Zo kon je deze keer bijvoorbeeld stemmen op "Can You Forgive Her?" van de Pet Shop Boys. Voor wie dat nummer niet kent: het was de single die ze in 1993 uitbrachten voorafgaand aan "Go West".quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:59 schreef Tussle266 het volgende:
https://www.hitdossier-online.nl/npo-radio-2-top-90s-puntenlijst
Dit totaaloverzicht van de eerste drie edities maakt het verhaal wel iets genuanceerder. Vorig jaar waren we Paranoid Android en Exit Music bijvoorbeeld al kwijt. Bovendien zijn we dit jaar niet alleen wat Kink Classics kwijt geraakt, maar ook tijdloze krakers van topartiesten als Paul de Leeuw en Andre Hazes en wat happy hardcore ondanks de kangoeroesprong van Paul uit Oud-Beijerland. Dit laat me iets meer denken dat kleine lijstjes toch gewoon sterk fluctueren doordat alleen wij met zijn tienen ieder jaar stemmen en de rest maar net van de gemoedstoestand van de mensheid afhangt.
quote:Op zondag 5 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-jongens-help-me-ff/
Evelien kan er niks van.
Tijd om wat anders te gaan doen dusquote:Op maandag 6 januari 2025 15:15 schreef Tussle266 het volgende:
Ik lees net dat Bartje vandaag 10 jaar zijn programma doet. Je zou denken dat hij zoiets met een mixje van 3 uur had gevierd. Gemiste kans.
Ik vind Aan de Slag nog wel oke. Of alles wat hij draait de moeite waard is, is de vraag, maar het is wel al jaren zo dat hij de meeste minuten muziek van alle radio Dj's op landelijke zenders heeft, blijkt uit onderzoeken. Dus dat moet je hem wel nageven, het is weinig schijtlol. Daar gebruikt hij dat uur op 24 december voor, zeg maar.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tijd om wat anders te gaan doen dus
Ben je hier oprecht verbaasd over? Heb je in 2024 (en eerdere jaren) nooit naar Radio 2 geluisterd? Ze doen echt al jaren niks anders dan middelmatige meuk van eigen bodem promoten.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:11 schreef jcdragon het volgende:
De topsong van Radio 2. Sorry, maar dit is toch een gedrocht![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee, niet verbaasd. Maar het is niet zo gek dat die meuk dan opeens in de top 2000 terecht komen. @Mexicanobakker kan ze dan weer heerlijk fileren, maar toch.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben je hier oprecht verbaasd over? Heb je in 2024 (en eerdere jaren) nooit naar Radio 2 geluisterd? Ze doen echt al jaren niks anders dan middelmatige meuk van eigen bodem promoten.
Typische VVAL-bagger ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, niet verbaasd. Maar het is niet zo gek dat die meuk dan opeens in de top 2000 terecht komen. @:Mexicanobakker kan ze dan weer heerlijk fileren, maar toch.
Dat is precies de opzet. Ik geloof ongeveer net zo veel in de Top 2000 als dat ik in Sinterklaas geloof.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, niet verbaasd. Maar het is niet zo gek dat die meuk dan opeens in de top 2000 terecht komen. @:Mexicanobakker kan ze dan weer heerlijk fileren, maar toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |