Stel je voor dat het wel Heart Shaped Box, Everlong, Saboutage en Karma Police zijn. Dan wordt het ineens een heel gezellig uiteinde.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik merk aan dit topic dat we allemaal nagels bijten van de spanning wat er in de top 10 staat.
Nederland heeft het nergens anders over
Die hoort wel oprecht in deze lijst trouwens. Niet in de top-10, maar ergens tussen 100 en 200 zou wel logisch zijn. Echt een monsterhit in de jaren '90.quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geniet van de zelfgemaakte pizza die gisteravond op de planning stond
De bodem smaakt nog best goed ondanks de schok van gisteren dat het ineens heel snel de koelkast in moest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik maak roti. Voor zover een niet Hindoestaanse niet Surinamer dat kan maken
Naar mijn smaak en tikje te hoog. Ik vind het een typische 90’s plaat, maar ik ben m eigenlijk een beetje moe gedraaid. Er zijn betere/leukere happy hardcore platen. Ik noem een Hardcore vibes of Wonderfull days.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan moet Dj Paul wel erg hoog staan
Ik vind dit zelfs niet eens Pauls' beste nummerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Naar mijn smaak en tikje te hoog. Ik vind het een typische 90’s plaat, maar ik ben m eigenlijk een beetje moe gedraaid. Er zijn betere/leukere happy hardcore platen. Ik noem een Hardcore vibes of Wonderfull days.
Ik ook niet, maar op de één of andere manier komt hij in alle lijstjes boven. Ik vind Love you more bijvoorbeeld al beter. Life is like a dance ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik vind dit zelfs niet eens Pauls' beste nummer
Life is like a dance is hier ook favorietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op de één of andere manier komt hij in alle lijstjes boven. Ik vind Love you more bijvoorbeeld al beter. Life is like a dance ook.
Goede nuancering.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:59 schreef Tussle266 het volgende:
https://www.hitdossier-online.nl/npo-radio-2-top-90s-puntenlijst
Dit totaaloverzicht van de eerste drie edities maakt het verhaal wel iets genuanceerder. Vorig jaar waren we Paranoid Android en Exit Music bijvoorbeeld al kwijt. Bovendien zijn we dit jaar niet alleen wat Kink Classics kwijt geraakt, maar ook tijdloze krakers van topartiesten als Paul de Leeuw en Andre Hazes en wat happy hardcore ondanks de kangoeroesprong van Paul uit Oud-Beijerland. Dit laat me iets meer denken dat kleine lijstjes toch gewoon sterk fluctueren doordat alleen wij met zijn tienen ieder jaar stemmen en de rest maar net van de gemoedstoestand van de mensheid afhangt.
Als Radio 2 überhaupt al op eerlijke wijze een lijst samenstelt, dan nog is het allemaal extreem gestuurd. Zo kon je deze keer bijvoorbeeld stemmen op "Can You Forgive Her?" van de Pet Shop Boys. Voor wie dat nummer niet kent: het was de single die ze in 1993 uitbrachten voorafgaand aan "Go West".quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:59 schreef Tussle266 het volgende:
https://www.hitdossier-online.nl/npo-radio-2-top-90s-puntenlijst
Dit totaaloverzicht van de eerste drie edities maakt het verhaal wel iets genuanceerder. Vorig jaar waren we Paranoid Android en Exit Music bijvoorbeeld al kwijt. Bovendien zijn we dit jaar niet alleen wat Kink Classics kwijt geraakt, maar ook tijdloze krakers van topartiesten als Paul de Leeuw en Andre Hazes en wat happy hardcore ondanks de kangoeroesprong van Paul uit Oud-Beijerland. Dit laat me iets meer denken dat kleine lijstjes toch gewoon sterk fluctueren doordat alleen wij met zijn tienen ieder jaar stemmen en de rest maar net van de gemoedstoestand van de mensheid afhangt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |