quote:Op zondag 5 januari 2025 20:46 schreef Pino112 het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-jongens-help-me-ff/
Evelien kan er niks van.
Tijd om wat anders te gaan doen dusquote:Op maandag 6 januari 2025 15:15 schreef Tussle266 het volgende:
Ik lees net dat Bartje vandaag 10 jaar zijn programma doet. Je zou denken dat hij zoiets met een mixje van 3 uur had gevierd. Gemiste kans.
Ik vind Aan de Slag nog wel oke. Of alles wat hij draait de moeite waard is, is de vraag, maar het is wel al jaren zo dat hij de meeste minuten muziek van alle radio Dj's op landelijke zenders heeft, blijkt uit onderzoeken. Dus dat moet je hem wel nageven, het is weinig schijtlol. Daar gebruikt hij dat uur op 24 december voor, zeg maar.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tijd om wat anders te gaan doen dus
Ben je hier oprecht verbaasd over? Heb je in 2024 (en eerdere jaren) nooit naar Radio 2 geluisterd? Ze doen echt al jaren niks anders dan middelmatige meuk van eigen bodem promoten.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:11 schreef jcdragon het volgende:
De topsong van Radio 2. Sorry, maar dit is toch een gedrocht![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee, niet verbaasd. Maar het is niet zo gek dat die meuk dan opeens in de top 2000 terecht komen. @Mexicanobakker kan ze dan weer heerlijk fileren, maar toch.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben je hier oprecht verbaasd over? Heb je in 2024 (en eerdere jaren) nooit naar Radio 2 geluisterd? Ze doen echt al jaren niks anders dan middelmatige meuk van eigen bodem promoten.
Typische VVAL-bagger ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, niet verbaasd. Maar het is niet zo gek dat die meuk dan opeens in de top 2000 terecht komen. @:Mexicanobakker kan ze dan weer heerlijk fileren, maar toch.
Dat is precies de opzet. Ik geloof ongeveer net zo veel in de Top 2000 als dat ik in Sinterklaas geloof.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, niet verbaasd. Maar het is niet zo gek dat die meuk dan opeens in de top 2000 terecht komen. @:Mexicanobakker kan ze dan weer heerlijk fileren, maar toch.
Eens.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:19 schreef Pino112 het volgende:
Zo voor in de vakantie is Ruud du Soleil prima programmaatje om naar te luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |