Erg jammer.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De prijs blijft, is vandaag bekend geworden.
Het wordt een samenwerking met de commerciëlen.
https://www.nu.nl/media/6(...)radioring-stopt.html
Het promoten van Nederlandse muzikanten in die show zal wellicht de voorkeur hebben..quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snap ik niet echt, het is een programma a la Arbeidsvitaminen, veel muziek, 2 spelletjes, weinig eigen smoel.
Dan had ik Spijkers nog beter begrepen, daar is er maar 1 van.
Er is nog een topicreeks van sinds 2023: Topicreeks: NPO Radio 2 - De Top 80's (13 t/m 17 februari 2023)quote:Op maandag 9 februari 2026 10:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog meer luisteraars naar de door Radio 2 zelf samengestelde 80s top zoveel?
Radio 2…quote:Op donderdag 16 april 2026 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanaf aanstaande maandag weer de Nederpop-horror..
Gelukkig doet de ochtendshow hier niet aan mee.
Veronica/Joe/ Radio10 (Mis Matijn zo) Radio 5?
Waar gaan jullie voor?
Ik ga doorzappen, om nu de hele week naar die zender te luisteren voor "Annabel" en " Over de muur", dat wordt Nielojram wat tè gezapig.quote:
Als ze dat elk uur zouden draaien, dan zou ik ook passen.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:58 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik ga doorzappen, om nu de hele week naar die zender te luisteren voor "Annabel" en " Over de muur", dat wordt Nielojram wat tè gezapig.
Klinkt als een prima werkweek om 2 dagen extern te moeten zitten zonder NPO Radio 2.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanaf aanstaande maandag weer de Nederpop-horror..
Gelukkig doet de ochtendshow hier niet aan mee.
Veronica/Joe/ Radio10 (Mis Matijn zo) Radio 5?
Waar gaan jullie voor?
Tja, smaken verschillen. Ik luister R2 vanwege de afwisseling en die mis ik in de Soul Night. Onafhankelijk van elkaar allemaal prima nummers maar na een half uurtje heb ik het wel weer gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Soul Night met Corné is toch wel m'n favoriete radioshow. De muziek stelt eigenlijk nooit teleur, heerlijk als je op de avonden in het weekend onderweg bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |