Erg jammer.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De prijs blijft, is vandaag bekend geworden.
Het wordt een samenwerking met de commerciëlen.
https://www.nu.nl/media/6(...)radioring-stopt.html
Het promoten van Nederlandse muzikanten in die show zal wellicht de voorkeur hebben..quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snap ik niet echt, het is een programma a la Arbeidsvitaminen, veel muziek, 2 spelletjes, weinig eigen smoel.
Dan had ik Spijkers nog beter begrepen, daar is er maar 1 van.
Er is nog een topicreeks van sinds 2023: Topicreeks: NPO Radio 2 - De Top 80's (13 t/m 17 februari 2023)quote:Op maandag 9 februari 2026 10:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog meer luisteraars naar de door Radio 2 zelf samengestelde 80s top zoveel?
Radio 2…quote:Op donderdag 16 april 2026 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanaf aanstaande maandag weer de Nederpop-horror..
Gelukkig doet de ochtendshow hier niet aan mee.
Veronica/Joe/ Radio10 (Mis Matijn zo) Radio 5?
Waar gaan jullie voor?
Ik ga doorzappen, om nu de hele week naar die zender te luisteren voor "Annabel" en " Over de muur", dat wordt Nielojram wat tè gezapig.quote:
Als ze dat elk uur zouden draaien, dan zou ik ook passen.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:58 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik ga doorzappen, om nu de hele week naar die zender te luisteren voor "Annabel" en " Over de muur", dat wordt Nielojram wat tè gezapig.
Klinkt als een prima werkweek om 2 dagen extern te moeten zitten zonder NPO Radio 2.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanaf aanstaande maandag weer de Nederpop-horror..
Gelukkig doet de ochtendshow hier niet aan mee.
Veronica/Joe/ Radio10 (Mis Matijn zo) Radio 5?
Waar gaan jullie voor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |