Laat die maar lekker op de middag houden.quote:
Lippens, aldus meneer Kicken en die heeft altijd gelijk!quote:Op maandag 22 juni 2026 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben benieuwd wie de opvolgers zijn voor de ochtendshow.
Die vervangt ze ook standaard, dus die is niet heel lastig in te koppen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lippens, aldus meneer Kicken en die heeft altijd gelijk!
Hmmm, het format zal dan uiteraard ook veranderen, Jan Willen en Jeroen zullen hun eigen format ongetwijfeld meeverhuizen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Pino112 het volgende:
JW en Jeroen naar Radio 10
https://nos.nl/artikel/26(...)adio-2-naar-radio-10
Dat is toch ook niks?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben JW en Jeroen een format dan?
Lijkt mij dat Daniel, wss met Roelof, de ochtend zullen overnemen
Die gaat de middag echt niet opgeven.quote:
Dit lijkt mij ook de meest logische kandidaat. Was afgelopen jaar al opvallend 'zichtbaar' in social media campagnes etc van NPO Radio 2.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen fan van Lippens, Roelof is een prima KidVquote:
Er zijn geen lijstjes, dus ik had alle tijd om terug te denken aan hoe het vroeger was. Voor JW en Jeroen had je Gekdom. Die deed vooral de Gekdom-show die hij overal doet. Dus in dat opzicht hadden Redleg en de uitkijk wel een ander format. Lip en Roelof lijken me eerder meer hierop verder te gaan borduren, dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben JW en Jeroen een format dan?
Lijkt mij dat Daniel, wss met Roelof, de ochtend zullen overnemen
Ruud de Wild zat bij KRO-NCRV en niet BNN/VARA.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:21 schreef Tussle266 het volgende:
Overigens in zijn algemeenheid is Lip ook de logische keuze omdat het dezelfde omroep als Redleg is. Morad en Ruud zijn daar allebei recentelijk juist weggegaan en dat zijn nu een stel Weesies, dus die komen sowieso niet zo snel op de radar dan, volgens mij.
Ah ja, BNN was in de eerste shift in de zeroes. Goed punt, ik heb altijd gedacht dat hij daar weer was teruggekeerd. Neemt niet weg dat hij daar nu niet zit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ruud de Wild zat bij KRO-NCRV en niet BNN/VARA.
Verdomme en dat is zo afschuwelijk irritantquote:Op maandag 22 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede post. Alles draait tegenwoordig om marktaandeel en advertentie-inkomsten, ook bij de grootste publieke zenderquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:40 schreef DJ11 het volgende:
Als een DJ zichzelf niet al te belangrijk maakt en zichzelf niet boven de muziek plaatst, vind ik alles prima. Ik baal veel meer van de muziekkeuze van radiozenders. Zo promoot Radio 2 de Nederlandstalige middelmaat van Bente en Roxeanne Hazes als "Topsong", maar negeert het Frans Kalf met "Nou En", wat echt een geweldig nummer is.
Ik hoorde het maandag ook, en het is ook mijn ochtendshow, en daarna blijft het plakken, radio 2..quote:Op maandag 22 juni 2026 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, het format zal dan uiteraard ook veranderen, Jan Willen en Jeroen zullen hun eigen format ongetwijfeld meeverhuizen.
Een nieuwe presentatie en een nieuw format is vaak even wennen, maar we gaan het horen.
In Radio 10 met reclames tussendoor heb ik ook geen zin…
Carmen schijnt wel gevraagd te zijn, maar ze blijft bij Radio 2…quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Misschien gaat Carmen ook wel mee, Matijn deed het immers ook..
Money can buy everythingquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carmen schijnt wel gevraagd te zijn, maar ze blijft bij Radio 2…
Sure, maar ze heeft het zelf afgelopen week tijdens de ochtendshow aangegeven…quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Money can buy everything![]()
We zien wel, desnoods om het half uur even terugschakelen naar de publieke om haar stem te horen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |