Sowieso beter dan Hakkert.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Jorien naar Radio 2
https://www.nporadio2.nl/(...)-op-vrijdag-te-horen
Nauwelijks een verrassing. Het veilige midden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Jorien naar Radio 2
Wie is Jorien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Jorien naar Radio 2
OK, daarom nog nooit van haar gehoord…quote:Jorien maakte eerder radio bij 3FM, Qmusic en JOE. Bij 3FM presenteerde ze verschillende programma’s en was ze meerdere keren onderdeel van 3FM Serious Request. Bij BNNVARA krijgt haar liefde voor muziek opnieuw een centrale plek op de radio.
Ik snap wel dat het jou niets zegt, want het staat best ver van wat jou aanspreekt af, denk ik. Maar als Radio 2-hooligan ben ik hier niet ongelukkig mee. De recente nieuwkomers waren onder andere Tananaz en Eddy Afkeur. Dan is Jorien een vooruitgang. En het maakt de kans op eigen uurtjes voor Hakkert straks tijdens de Top 2000 ook in één klap een stuk kleiner. Uiteindelijk best positief allemaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie is Jorien?
[..]
OK, daarom nog nooit van haar gehoord…
Ben volgende week ook nog vrij, maar ga wel een poging wagen om te horen hoe het bij R10 met de heren gaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:43 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanaf maandag JW en JkidV op R10, gaan jullie luisteren?
Ik heb nu drie weken furkencie, dus zal geen luisteraar-van-het-eerste-uur worden..
Ow, mijn luisterprofiel is bepaald/bekend…quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het jou niets zegt, want het staat best ver van wat jou aanspreekt af, denk ik.
…
Zo was het niet bedoeld natuurlijk. Ik denk dat jij ook ongeveer kan inschatten wat ik wel en niet leuk vind na al die jaren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, mijn luisterprofiel is bepaald/bekend…
Met Hannelore Zwitserlood als nieuwslezer overigens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:43 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik heb nu drie weken furkencie, dus zal geen luisteraar-van-het-eerste-uur worden..
Ik luister nooit muziekradio in de ochtend. Als ik al iets van radio trek dan is het radio 1quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:43 schreef Nielojram75 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:03 schreef Nizno het volgende:
nemen ze de introralley en de thermomok mee ?
Zal een thermomok van R10 worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:03 schreef Nizno het volgende:
nemen ze de introralley en de thermomok mee ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |