goed sjowtje?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:54 schreef Tussle266 het volgende:
Lip kick-off show aan het terugluisteren (ook al waren ze er al twee jaar in de vakanties). Lip is Lip, maar Roelof wel > Jeroen. Dus al met al ongeveer op dezelfde plek als waar we de afgelopen 8 jaar al waren.
Het voelde in ieder geval niet heel onwennig of zo. Maar dat is ook wel logisch omdat ze dit toch al periodiek deden. Ik vind Roelof sowieso wel een vooruitgang.quote:
Heb niet alles beluisterd, maar wel jammer dat ze een nieuwsbericht (dat over de Nederlandse man die in België de trap was afgereden met z'n auto) compleet verkeerd interpreteerden/vertelden. Alsof ze het nieuws daarover maar half/half gelezen hadden…quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:09 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het voelde in ieder geval niet heel onwennig of zo. Maar dat is ook wel logisch omdat ze dit toch al periodiek deden. Ik vind Roelof sowieso wel een vooruitgang.
Het blijft Lip, natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb niet alles beluisterd, maar wel jammer dat ze een nieuwsbericht (dat over de Nederlandse man die in België de trap was afgereden met z'n auto) compleet verkeerd interpreteerden/vertelden. Alsof ze het nieuws daarover maar half/half gelezen hadden…
Alles is leuker dan Tannaz.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:47 schreef Pino112 het volgende:
Jeetje zomaar Henry Schut ipv Tannaz, dat is leuk.
Tannaz zelf luistert ook het liefst naar Tannazquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles is leuker dan Tannaz.
Als je haar beluistert, heb je steeds het idee dat Kleutertje Luister weer terug op de radio is…
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Was al bij Curry, dus ik denk minstens 1986.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:16 schreef SimonB. het volgende:
Van Inkel draaide net de jingle "Met het weekend voor de deur". Maar die is al oud! Volgens mij minstens jaren '90?
Het was niet alleen een jingle, maar zelfs een hele single in 1986 (waar die jingle dus uit afkomstig is):quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:16 schreef SimonB. het volgende:
Van Inkel draaide net de jingle "Met het weekend voor de deur". Maar die is al oud! Volgens mij minstens jaren '90?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |