Money can buy everythingquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carmen schijnt wel gevraagd te zijn, maar ze blijft bij Radio 2…
Sure, maar ze heeft het zelf afgelopen week tijdens de ochtendshow aangegeven…quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Money can buy everything![]()
We zien wel, desnoods om het half uur even terugschakelen naar de publieke om haar stem te horen
Zojuist bevestigd op Radio 2quote:Op maandag 22 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lippens, aldus meneer Kicken en die heeft altijd gelijk!
Het blijft Radio 2 natuurlijk, dat mag niet te spannend wordenquote:
Op Polymarket had je geld toe moeten leggen als je hierop had ingezet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het blijft Radio 2 natuurlijk, dat mag niet te spannend worden
Roelof als sidekick trouwens, ik vind Roelof wel prettig
Dezelfde Kicken die er zeker van was dat de top 2000 al 4 jaar geleden zn laatste editie zou beleven?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lippens, aldus meneer Kicken en die heeft altijd gelijk!
prachtig liedje inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Uitstekende Topsong komende week: From Down Here van Lola Young. Wel jammer dat het 8 weken moet duren, want zo lang is het nummer inmiddels uit. Te vaak krijgt middelmatig Nederlands product voorrang. Maar goed, laten we het positief bekijken... - eindelijk wordt er weer eens voor een echt goed nummer gekozen.
Paul Rabbering mag wel vaker zijn stem laten gelden in het dj overleg.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Uitstekende Topsong komende week: From Down Here van Lola Young. Wel jammer dat het 8 weken moet duren, want zo lang is het nummer inmiddels uit. Te vaak krijgt middelmatig Nederlands product voorrang. Maar goed, laten we het positief bekijken... - eindelijk wordt er weer eens voor een echt goed nummer gekozen.
Zo eensquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:56 schreef DJ11 het volgende:
RIP. Een DAB voor de top2000 zal er helaas niet inzittenquote:Op zondag 19 juli 2026 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tweemalig top 2000-bewoner Jim Gilstrap overleden. Bekend van Swing You Daddy
https://share.google/IdAOdIoMKZQCJ3cwQ
Jaa, leuk, zeker de ochtendshow.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Volgende week weer Ruud du Soleil
In de ochtend- en middagshow. Zin in
Goed nummer, maar inmiddels al 9 maanden oud. 'Gelukkig' speelt Radio 2 deze week weer op safe met een dodelijk generiek nummer van Martin Garrix en U2 als Topsong; formulepop volgens het boekje, nul originaliteit.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:54 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Zo eens![]()
Hopelijk kan JW deze song ook nog even door drukken voor ze gaan: Bekijk deze YouTube-video
Hoop zo dat hij zijn liefde voor echte muziek kan waarmaken op R10...
Met mijn eenenvijftig jaar charmeer ik mijzelf als oldie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed nummer, maar inmiddels al 9 maanden oud. 'Gelukkig' speelt Radio 2 deze week weer op safe met een dodelijk generiek nummer van Martin Garrix en U2 als Topsong; formulepop volgens het boekje, nul originaliteit.
En wat Radio 10 betreft: dat is een oldieszender. Op KINK (voor alternatieve muziek) na, zul je alleen op Veronica soms nog eens een leuke, nieuwe plaat horen. Ik verwijs ook graag nog eens naar post #266 in dit topic.
Ik ben bijna 50, maar beschouw mezelf absoluut niet als oldie. En al helemaal niet als het op muziek aankomt. Ik heb een niet te stillen honger naar nieuwe muziek. Een zender als Radio 10 of JOE hoef ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:10 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Met mijn eenenvijftig jaar charmeer ik mijzelf als oldie.
Schakel met liefde rond de eerste van september terug naar R10.
Alhoewel ik dan verkancie heb, dus mogelijk niet om die tijd wakker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |