Ik wist het oprecht nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Dr Alban tandheelkunde heeft gestudeerd!1!!1
Nog nooit meegemaakt dat Gekdom een plaatje van hem draaide dus. Elke fucking keer.quote:
Ik luister sws niet meer naar Ekdom. Vind het een beetje een vermoeiende manquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat Gekdom een plaatje van hem draaide dus. Elke fucking keer.
Karikatuur van zichzelf ja, maar als ik toevallig een seconde hoor op Veronica nooit een vervelende stem.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik luister sws niet meer naar Ekdom. Vind het een beetje een vermoeiende man
Bad medicine komt uit de eighties.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:59 schreef Tussle266 het volgende:
Geen nieuwkomers vandaag, dus dat liedje over paracetamol van Jon Bon is denk ik de hoogste geweest.
Hipsterquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kende het liedje voordat ik wist dat Friends uberhaupt bestond
since 1987quote:
Die titel is door Don Leo al vergeven aan Paranoid Androidquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bohemian Rhapsody van de jaren 90 #1
Tsja, er zijn in de jaren 90 minimaal 4 kanshebbers.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die titel is door Don Leo al vergeven aan Paranoid Android
Staat My Chemical Romance erin?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gevolgd door de band van de Bohemian Rhapsody van de jaren 00
Ik zat er op te wachten, maar wij allen weten dat Jesus of Suburbia de echte is. (Eigenlijk Homecoming maar die scoort minder goed)quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat My Chemical Romance erin?
Er is een zin: "ja ik moet gaan naar mijn volgende afspraak, doei". Die kun je inzetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
KLF stemplaat gemist omdat twee ego’s in mijn team een vergadering onnodig rekten met een wedstrijdje wie de virtueel langste piemel heeft.
Egoïstische eikels. Bah
Ik heb mijn laptop camera geswaffeld. Zo kwam de boodschap ook overquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een zin: "ja ik moet gaan naar mijn volgende afspraak, doei". Die kun je inzetten.
Jesus of Suburbia is wel zwaar ondergewaardeerd. Top 250 materiaalquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gevolgd door de band van de Bohemian Rhapsody van de jaren 00
RIP laptopcamquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij heb je zelf de grootste digitale piemel, want je bent een FOK!ker.
Nummer 1-hit, he..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
De verzamelde werken van Prince staan letterlijk verkeerd om in dit samenraapsel.
Gold en Diamonds and Pearls wel zijn beste in de 90s ja, daarna Cream in dit lijstje in ieder geval. Maar dit is gewoon een zeiknummerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
De verzamelde werken van Prince staan letterlijk verkeerd om in dit samenraapsel.
Niet in de buurt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Charlie Rich is beter
Mijn mening over Purple Rain mag duidelijk zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nummer 1-hit, he..
Purple rain staat ook t hoogst in de 80s lijst.
Ok, dat is een slecht voorbeeld.
Geen idee, ik post alleen onzin en luister nooit naar anderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mijn mening over Purple Rain mag duidelijk zijn.
#besteooitquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mijn mening over Purple Rain mag duidelijk zijn.
Mss een idee voor volgend jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er schijnt wel een leuke markt in Wuhan te zijn
Go eastquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss een idee voor volgend jaar
Gudmeurningquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer wel dat ik zo een eindeloze lange presentatie meeting heb van Fransen en Walen die Engels proberen te spreken.
Er is een zin: "oui, j’ai une autre rendez-vous. Plus important. Au revoir". Die kun je inzetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer wel dat ik zo een eindeloze lange presentatie meeting heb van Fransen en Walen die Engels proberen te spreken.
Merci. Al denk ik niet dat ik gemist word als een van de 96 mensenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is een zin: "oui, j’ai une autre rendez-vous. Plus important. Au revoir". Die kun je inzetten.
Zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kate was wel echt knap in deze clip
En ze zorgt opnieuw voor een kwaliteitsimpulsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de verandering eens een nummer met Kate Pierson, leuk.
Verschrikkelijk zelfsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch eigenlijk ook niet veel he
Made in Heaven is sowieso erg matig. Die staan lekker samen onderaan.quote:
Was jij erbij dat dat Exit music for a Film was en we die connectie fout hadden?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer dat Goodfellas niet zorgde voor een opleving van de Derek & The Dominos versie in de hitlijsten. Dan hadden we die nu misschien gehoord
Ik heb geen idee dus daar was ik niet bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was jij erbij dat dat Exit music for a Film was en we die connectie fout hadden?
Het was een quiz met de upbeatles. Die associatieronde, van Bassie en Adriaan, je weet wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik heb geen idee dus daar was ik niet bij
Het koppelen van Shirley Bassey aan The Calling doet wel direct een belletje rinkelen. Koppeling van Exit Music aan Layla best vergezocht, maar dat maakt het ook wel weer leukquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was een quiz met de upbeatles. Die associatieronde, van Bassie en Adriaan, je weet wel.
Maar daar moest Exit Music for a Film gelinkt worden aan Layla omdat dat het slotnummer van Goodfellas was.
Daarover gesproken. Als iemand nog mee wil doen met een upbeatles quiz vanavond in Utrecht. We hebben nog een plek over
Mooie dag toch gewoon? En daarna Zo Stil ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:40 schreef Tussle266 het volgende:
Aan het nadenken welke blof ik pistool tegen het hoofd zou stemmen. Waarschijnlijk Zo Stil. Natuurlijk niet in deze, maar in december, voord de duidelijkheid.
Dansen aan de zee denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:40 schreef Tussle266 het volgende:
Aan het nadenken welke blof ik pistool tegen het hoofd zou stemmen. Waarschijnlijk Zo Stil. Natuurlijk niet in deze, maar in december, voord de duidelijkheid.
Zoutelande hierquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:40 schreef Tussle266 het volgende:
lekker fout nummer dit.... volume op 10quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mex vindt iets vreselijk --> Muis geniet
jou mie dien hontquote:
uhuhquote:
Nee die is gesaboteerd .quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sabotage is wel beter, maar die komt nog neem ik aan.
Daar heb je Skee-lo voor gekregen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nope, stemtool is gesaboteerd denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slowdivegoden welquote:
mijne staat nogquote:
Ja, maar de volgende keer wil ik ook mee om achtergelaten te worden om te springenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
Mag je kinderen eigenlijk achterlaten bij jumpsquare om boodschappen te doen?
die zet je gewoon in een winkelwagentje en dat wagentje druk je in een andere en maak je vastquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
Mag je kinderen eigenlijk achterlaten bij jumpsquare om boodschappen te doen?
Volwassenen die mee springen worden meewarig aangekeken. Geldt ook voor ballenbakken en peuterbadjes tenzij je kinderen in een heel specifieke leeftijd hebtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar de volgende keer wil ik ook mee om achtergelaten te worden om te springen
`quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volwassenen die mee springen worden meewarig aangekeken. Geldt ook voor ballenbakken en peuterbadjes tenzij je kinderen in een heel specifieke leeftijd hebt
Dan mag hetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Oh
Maar ik identificeer mij nog als peuter
Jij mocht de da ba dees doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:42 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit moesten wij bij muziekles op de middelbare zingen. Geen grap
Je bent toch vrij goed terecht gekomen. Niemand heeft wraak genomen op de school?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:42 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit moesten wij bij muziekles op de middelbare zingen. Geen grap
En toch is dit nog z'n leukste denk ik. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
Niet alles in de nineties was leuk, besef ik me
ja deze guus zingt zong met gevoelquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is eigenlijk de mooiste Guus
Dat zou goed kunnen, want dat was altijd al 1 van de top 3 albums als je het omrekent naar lijstjessucces, bij 2.Prima album ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb volgens mij deze week al 80% van AftP gehoord
Hier ook!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Volumeknop gaat nu naar rechts
Werd een beetje een lachtertje iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Vanaf dit nr vond ik Offspring wat minder tof
Desondanks toch een klein hoezeetje!
Al vind ik Obladi oblada wel ergerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Werd een beetje een lachtertje idd
Ja, idd. zelfde album. Alleen Kids aren't alright was wel een aardige single.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al vind ik Obladi oblada wel erger
Absoluut eensquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, idd. zelfde album. Alleen Kids aren't alright was wel een aardige single.
En die kennen ze dan weer net niet bij 2. En dat is wel jammer wat Offspring scoort 100% in deze lijst, 4/4, dus de kinderen hadden we ook wel wat kunnen gunnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, idd. zelfde album. Alleen Kids aren't alright was wel een aardige single.
Op mijn autoradio wordt dat dus ook zo weergegevenquote:
Dit is wel een ontzettende 90’s referentie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weak as I am..
NO SOUP FOR YOU!
Mwah, die zeik-R&B vindt men vaak alleen in de tijdsgeest leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
Watervallen komt zo. Week 53 komt in zicht en als er naar deze lijst wordt gekeken, zou dat wel eens het begin kunnen zijn van een hele reeks aan liederen in het genre.
Ik zie zo weinig raakvlakken met de grote lijst, dat ik niets verwacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
Watervallen komt zo. Week 53 komt in zicht en als er naar deze lijst wordt gekeken, zou dat wel eens het begin kunnen zijn van een hele reeks aan liederen in het genre.
Ik weet het niet hoor, je ziet het meer en meer. Van deze ben ik al vrij zeker dat die de lijst gaat halen. Misschien dat al die nieuwkomers inderdaad tot deze week beperkt blijven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die zeik-R&B vindt men vaak alleen in de tijdsgeest leuk
De stemmen vertalen zich niet 1 op 1 naar positie denk ik neequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie zo weinig raakvlakken met de grote lijst, dat ik niets verwacht.
Het riekt ook wel naar een gemaakt lijstje..zoveel U2 en ook Novastar precies bij Ruud, de meeste happy hardcore bij Bart en Paul..
Dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie zo weinig raakvlakken met de grote lijst, dat ik niets verwacht.
Het riekt ook wel naar een gemaakt lijstje..zoveel U2 en ook Novastar precies bij Ruud, de meeste happy hardcore bij Bart en Paul..
En dan ook nog op 1990 ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook maar 1 keer in de lijst der lijsten gestaan volgens mij.
Tsja, die hoor je nooit op Radio 2. Ik ga ook niet klagen dat men niet op Slowdive heeft gestemd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Als Nederlanders oren hadden, had hier Lakini's juice gestaan.
De beste van Live
Ok meneer, ik geef toe nooit naar Radio 2 te luisteren op de lijstjes na.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, die hoor je nooit op Radio 2. Ik ga ook niet klagen dat men niet op Slowdive heeft gestemd.
Ik vind Nederland ook uiterst smakeloos, maar verbaasd ben ik niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ok meneer, ik geef toe nooit naar Radio 2 te luisteren op de lijstjes na.
Paradise is veel te oud voor deze lijst joh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe kun je dit in vredesnaam boven Paradise prefereren..
jaja, afgezien van deze decenniumlijstquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Paradise is veel te oud voor deze lijst joh.
Maar sowieso Meat Loaf
Ik ben eerder geneigd de Top 2000 90s nummers die hier missen een sympathyvote te geven..hadden we bij de 80's lijst ook van die omissies? (Nee, Winning telt niet)quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch vandaag zoveel mogelijk proberen te luisteren, de laatste dag van dit soort lijsten is altijd wel genot.
Hoewel ik ook zie dat ik al veel gemist heb in de lagere regionen . Ook diverse platen die ten onrechte ontbreken in de Top 2000, dus goede inspiratie voor de stemlijst dit jaar.
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd de Top 2000 90s nummers die hier missen een sympathyvote te geven..hadden we bij de 80's lijst ook van die omissies? (Nee, Winning telt niet)
Nee, niet echt..voorlopig zijn we achter Everlong, Sabotage en Fear of the Dark die hier missenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook!
Is er ergens een analyse van de relatieve posities in beide lijsten en/of omissies? Zo niet, dan ga ik daar misschien dit weekend even naar kijken.
Jawel, waarschijnlijk dus in de top 10.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht Everlong en Sabotage niet in de lijst? Smakeloos gewoon
Ik schrok alquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk dus in de top 10.
Everlong hoort natuurlijk op 1.
Nee, ze missen echt, de andere hebben we al ingevuldquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jawel, waarschijnlijk dus in de top 10.
Everlong hoort natuurlijk op 1.
Hier vorig jaar maar op 220, flink gedaald na het Taylorjaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh! November Rain, Somebody To Love, Black (Pearl Jam), Nothing Else Matters, Het Regent Zonnestralen, Rainbow in the Sky, Angels (Robbie Williams), Smells Like Teen Spirit worden net genoemd. Dat zijn waarschijnlijk 8 van de top 10.
Everlong zal daar toch echt wel bij komen normaliter? Staat ook altijd hoog in de Top 2000.
Heart shaped box en Hunger Strike zijn ook geëlimineerdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, niet echt..voorlopig zijn we achter Everlong, Sabotage en Fear of the Dark die hier missen
Djiezes, wat is dit voor radio 10/Joe-lijstquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heart shapes box en Hunger Strike zijn ook geëlimineerd
Eng dicht bij de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Djiezes, wat is dit voor radio 10/Joe-lijst
Losing my religion en Killing in the name lijken me aannemelijkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh! November Rain, Somebody To Love, Black (Pearl Jam), Nothing Else Matters, Het Regent Zonnestralen, Rainbow in the Sky, Angels (Robbie Williams), Smells Like Teen Spirit worden net genoemd. Dat zijn waarschijnlijk 8 van de top 10.
Everlong zal daar toch echt wel bij komen normaliter? Staat ook altijd hoog in de Top 2000.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Losing my religion en Killing in the name lijken me aannemelijker
Losing my religion is het. Killing in the name zakt behoorlijk weg, het was nog iets te veel voor ze om die schrappen. Dat doen we volgend jaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Losing my religion en Killing in the name lijken me aannemelijker
Vlieg Met Me Mee zag ik er wel tussen staan . Het slechtste nummer uit de Top 2000 staat dus ook in deze lijst.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lover You Should Have Come Over, Better Man, Red Right Hand, Dreams, Droomland.
Het is een mooie mix van alternative en totale stront dat mist.
Er zijn er nog 25 slechter als je het mij vraagt!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vlieg Met Me Mee zag ik er wel tussen staan . Het slechtste nummer uit de Top 2000 staat dus ook in deze lijst.
Gaarne, erg benieuwd nu . Maar wel wat offtopic inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit is allemaal toekomstwerk. Ik laat binnenkort wel een keer mijn lijst met slechtste nummers in de Top 2000 ooit zien.
Ben nu wel erg benieuwdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit is allemaal toekomstwerk. Ik laat binnenkort wel een keer mijn lijst met slechtste nummers in de Top 2000 ooit zien.
Het is echt zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit uur komt dus wél gewoon Learn To Fly van Foo Fighters. Ik geloof er echt geen kut van dat Everlong ontbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |