Ik wist het oprecht nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Dr Alban tandheelkunde heeft gestudeerd!1!!1
Nog nooit meegemaakt dat Gekdom een plaatje van hem draaide dus. Elke fucking keer.quote:
Ik luister sws niet meer naar Ekdom. Vind het een beetje een vermoeiende manquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat Gekdom een plaatje van hem draaide dus. Elke fucking keer.
Karikatuur van zichzelf ja, maar als ik toevallig een seconde hoor op Veronica nooit een vervelende stem.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik luister sws niet meer naar Ekdom. Vind het een beetje een vermoeiende man
Bad medicine komt uit de eighties.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:59 schreef Tussle266 het volgende:
Geen nieuwkomers vandaag, dus dat liedje over paracetamol van Jon Bon is denk ik de hoogste geweest.
Hipsterquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kende het liedje voordat ik wist dat Friends uberhaupt bestond
Die titel is door Don Leo al vergeven aan Paranoid Androidquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bohemian Rhapsody van de jaren 90 #1
Tsja, er zijn in de jaren 90 minimaal 4 kanshebbers.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die titel is door Don Leo al vergeven aan Paranoid Android
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |