Werd een beetje een lachtertje iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Vanaf dit nr vond ik Offspring wat minder tof
Desondanks toch een klein hoezeetje!
Al vind ik Obladi oblada wel ergerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Werd een beetje een lachtertje idd
Ja, idd. zelfde album. Alleen Kids aren't alright was wel een aardige single.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al vind ik Obladi oblada wel erger
Absoluut eensquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, idd. zelfde album. Alleen Kids aren't alright was wel een aardige single.
En die kennen ze dan weer net niet bij 2. En dat is wel jammer wat Offspring scoort 100% in deze lijst, 4/4, dus de kinderen hadden we ook wel wat kunnen gunnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, idd. zelfde album. Alleen Kids aren't alright was wel een aardige single.
Op mijn autoradio wordt dat dus ook zo weergegevenquote:
Dit is wel een ontzettende 90’s referentie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weak as I am..
NO SOUP FOR YOU!
Mwah, die zeik-R&B vindt men vaak alleen in de tijdsgeest leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
Watervallen komt zo. Week 53 komt in zicht en als er naar deze lijst wordt gekeken, zou dat wel eens het begin kunnen zijn van een hele reeks aan liederen in het genre.
Ik zie zo weinig raakvlakken met de grote lijst, dat ik niets verwacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
Watervallen komt zo. Week 53 komt in zicht en als er naar deze lijst wordt gekeken, zou dat wel eens het begin kunnen zijn van een hele reeks aan liederen in het genre.
Ik weet het niet hoor, je ziet het meer en meer. Van deze ben ik al vrij zeker dat die de lijst gaat halen. Misschien dat al die nieuwkomers inderdaad tot deze week beperkt blijven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die zeik-R&B vindt men vaak alleen in de tijdsgeest leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |