Hier vorig jaar maar op 220, flink gedaald na het Taylorjaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh! November Rain, Somebody To Love, Black (Pearl Jam), Nothing Else Matters, Het Regent Zonnestralen, Rainbow in the Sky, Angels (Robbie Williams), Smells Like Teen Spirit worden net genoemd. Dat zijn waarschijnlijk 8 van de top 10.
Everlong zal daar toch echt wel bij komen normaliter? Staat ook altijd hoog in de Top 2000.
Heart shaped box en Hunger Strike zijn ook geëlimineerdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, niet echt..voorlopig zijn we achter Everlong, Sabotage en Fear of the Dark die hier missen
Djiezes, wat is dit voor radio 10/Joe-lijstquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heart shapes box en Hunger Strike zijn ook geëlimineerd
Eng dicht bij de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Djiezes, wat is dit voor radio 10/Joe-lijst
Losing my religion en Killing in the name lijken me aannemelijkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh! November Rain, Somebody To Love, Black (Pearl Jam), Nothing Else Matters, Het Regent Zonnestralen, Rainbow in the Sky, Angels (Robbie Williams), Smells Like Teen Spirit worden net genoemd. Dat zijn waarschijnlijk 8 van de top 10.
Everlong zal daar toch echt wel bij komen normaliter? Staat ook altijd hoog in de Top 2000.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Losing my religion en Killing in the name lijken me aannemelijker
Losing my religion is het. Killing in the name zakt behoorlijk weg, het was nog iets te veel voor ze om die schrappen. Dat doen we volgend jaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Losing my religion en Killing in the name lijken me aannemelijker
Vlieg Met Me Mee zag ik er wel tussen staan . Het slechtste nummer uit de Top 2000 staat dus ook in deze lijst.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lover You Should Have Come Over, Better Man, Red Right Hand, Dreams, Droomland.
Het is een mooie mix van alternative en totale stront dat mist.
Er zijn er nog 25 slechter als je het mij vraagt!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vlieg Met Me Mee zag ik er wel tussen staan . Het slechtste nummer uit de Top 2000 staat dus ook in deze lijst.
Gaarne, erg benieuwd nu . Maar wel wat offtopic inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit is allemaal toekomstwerk. Ik laat binnenkort wel een keer mijn lijst met slechtste nummers in de Top 2000 ooit zien.
Ben nu wel erg benieuwdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit is allemaal toekomstwerk. Ik laat binnenkort wel een keer mijn lijst met slechtste nummers in de Top 2000 ooit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |