Wel benieuwd naar de eventuele Oasis-boost in december.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou zeggen dat die Oasis-boost wel meevalt. Maar dan zou ik de lijst te serieus nemen. Dus dat gaat niet door.
Moeten ze dan niet eerst eens gaan optreden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de eventuele Oasis-boost in december.
Dit is natuurlijk ook bepaald niet hun beste werk..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:42 schreef pipster het volgende:
Niet teveel Oasis hoor, af en toe een liedje vind ik wel ok, maar na drie nummers ben er dan wel weer klaar mee.
Ik kwam precies hetzelfde postenquote:
Nee, het origineel bevatte een sample uit het origineel van 'Help (Get Me Some Help)' van Tony Ronald, waarvoor geen rechten waren betaald. Dus toen heeft Appie het opnieuw ingezongen…quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het origineel niet eerst in het Spaans ofzo?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het origineel niet eerst in het Spaans ofzo?
Die zocht ik jaquote:
Van Albert West naar Albert Hammond.quote:
Het échte origineel is die Spaanse versie. Pas daarna kwam de Engelse vertaling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het origineel bevatte een sample uit het origineel van 'Help (Get Me Some Help)' van Tony Ronald, waarvoor geen rechten waren betaald. Dus toen heeft Appie het opnieuw ingezongen…
Ik dacht dat Mexicano op het origineel/de eerste versie van Wonderfull Days doelde, waar de Engelstalige sample in zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het échte origineel is die Spaanse versie. Pas daarna kwam de Engelse vertaling.
Die eerste versie was trouwens een stuk beter dan die met Appiequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mexicano op het origineel/de eerste versie van Wonderfull Days doelde, waar de Engelstalige sample in zit.
Never mind, dit vergeet niemand meer…
Bedoelde ik inderdaad niet, maar dat weetje was ook weer even naar onder gezakt, dus ook weer even een goeie refresher.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mexicano op het origineel/de eerste versie van Wonderfull Days doelde, waar de Engelstalige sample in zit.
Never mind, dit vergeet niemand meer…
Dat waren mijn ouders denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:09 schreef Tussle266 het volgende:
Ik probeer me nu iemand voor te stellen die met potlood door de lijst van vorig jaar gaat en dan Everlong doorstreept en deze laat staan.
Ach er is veel erger gemaakt, maar ook wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Ook dit is een triest product van de 90's…
Meh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Ook dit is een triest product van de 90's...
Had jij liever Keur gehad?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeie anekdotes, die Lippens
[ afbeelding ]
Ik vind als je inlegkruisje maar goed zit van Bon Jovi wel nog een stuk erger.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Als romantische diarree en nummer was, dan was het dit.
Als het niet de lijst was en een reguliere week, zekerquote:
Dan moet je die Daniël wel heel matig vindenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het niet de lijst was en een reguliere week, zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |