Ja dit en Killer is wel voldoendequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:54 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kende het oeuvre van Seal niet zo goed. Recentelijk heb ik ontdekt dat elk nummer dit nummer is.
Toen was het nog niet zo'n zeikmuziek hequote:
Toen was hij ook nog zo straight als een komkommerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo'n zeikmuziek he
We vragen het aan @Tussle266quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Acda liep toch in deze video in zijn blote snikkel?
Dat kon toen nog gewoon op TMF.
Of was dat groen als gras?
All Stars was in het begin wel tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'damquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Klopt, maar ook op het strand en wel meer dan alleen potje voetbalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'dam
Incl snelle blote snikkel snippetquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'dam
FTFYquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen was hij ook nog zo straight als een kromkommer
Omdat we Radio 2 niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Waarom dwalen we hier af naar komkommers en blote snikkels....
Nee het was in Niet of nooit geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef Tussle266 het volgende:
Het was groen als gras, want volgens mij was het een fragment uit de film.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Omdat we Radio 2 niet meer serieus nemen.
Ja ik heb het teruggezocht. In Groen als gras zit dat stukje met die douche, dat is netjes afgeknipt bij de middel. Dus je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee het was in Niet of nooit geweest
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Waarom dwalen we hier af naar komkommers en blote snikkels....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |