SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Eens, maar die op het vliegveld is beterquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
Dit blijft toch wel mijn absolute favo wat betreft spannende scène's met geweldige sound-effecten!
Dat je op een gegeven moment niet meer te zien krijgt wat er tussen hen gebeurt?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens, maar die op het vliegveld is beter
Nee, de Godzilla reveal zelfquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je op een gegeven moment niet meer te zien krijgt wat er tussen hen gebeurt?
Heldinquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:08 schreef Sally het volgende:
Had trouwens even het 'hier niet bolken of de SC overnemen' stukje weer terug gezet
Kostte een beetje moeite maar gelukt
Tja, er dreigt weer een beetje watquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, er dreigt weer een beetje wat![]()
Oh?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Altijd weer die cavia'squote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
Er wordt over cavia's geouwehoerd, ja dan zal het zo wel weer op slot gaan daar!
Wat nu weer?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
O kan je daar ook al oorlog om makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Cavia-oorlogen schijnbaar
Yep, schijnbaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan je daar ook al oorlog om maken
Sallyquote:
ToT!quote:
Ja hoor, heerlijkquote:
Zo doet Mini-ToT straksquote:
Ow is-ie momenteel ook al mee bezig hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo doet Mini-ToT straks
Ja, maar nu is ie nog alleenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is-ie momenteel ook al mee bezig hoor!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar nu is ie nog alleen
Dotjequote:
Sallyquote:
4:25. Ja dat is geen pretje. En straks overdag helemaal gaar natuurlijk....quote:
Mogge Scherfquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
4:25. Ja dat is geen pretje. En straks overdag helemaal gaar natuurlijk....
Het gaat, het gaat...quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
4:25. Ja dat is geen pretje. En straks overdag helemaal gaar natuurlijk....
mogguhquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat...Goeiemorgen kerel!
och ja. beetje hektisch. maar vandaag gelukkig zondag. morgen begint het gedoe allemaal weer.quote:
Oef, wat dan allemaal?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
och ja. beetje hektisch. maar vandaag gelukkig zondag. morgen begint het gedoe allemaal weer.
Werkquote:
Mailyquote:
Matige nacht. Alleen op kantoor nu. Lekker rustig door de dag heen werken fokken. En met jou?quote:
Het hele rijk voor jou alleen? Beter!quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Matige nacht. Alleen op kantoor nu. Lekker rustig door de dag heen werken fokken. En met jou?
Ja zou met 1 andere collega hier zijn, maar die is afgehaakt. Doe lekker muziekje op mijn oren en lekker ontspannen werken. Verder ook een meeting, maar alleen wat tickets afronden. Beter iddquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het hele rijk voor jou alleen? Beter!
Ja de dag rustig beginnen. Althans dat was de bedoeling, maar Mini-ToT hier heeft andere plannen wat dat betreft!![]()
Hij is inmiddels 6 en heeft een dagje vrij vanwege een studie-dag op school.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zou met 1 andere collega hier zijn, maar die is afgehaakt. Doe lekker muziekje op mijn oren en lekker ontspannen werken. Verder ook een meeting, maar alleen wat tickets afronden. Beter idd![]()
Hoe oud is mini-tot?
Stoerquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 6 en heeft een dagje vrij vanwege een studie-dag op school.
We zitten nu monstertrucks op tv te kijken hier!
Hier is het een weekje later.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
StoerMijn dochter heeft volgende week alweer vakantie. Gaat wel snel.
"Gewoon" werken helaas. Heb altijd wel 1 papa dag en dan ga ik wel wat leuks met der doen. Waarschijnlijk even naar een arcadehal ergensquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het een weekje later.
Jullie nog plannen?
Ahhh okee dan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
"Gewoon" werken helaas. Heb altijd wel 1 papa dag en dan ga ik wel wat leuks met der doen. Waarschijnlijk even naar een arcadehal ergens
Ze is 10 jaar. Dus wel een heel andere fase iddquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee dan.
Hoe oud is ze?Volgens mij wel een stukkie ouder dan Mini-ToT he?
Ben arbeidsongeschikt, ik ben dus huispapa.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is 10 jaar. Dus wel een heel andere fase iddVoor je het weet kan ze beter gamen dan dat papa dat kan. Jij dan de hele dag vrij vandaag?
Papa zijn is de mooiste taak die je kunt hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben arbeidsongeschikt, ik ben dus huispapa.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Papa zijn is de mooiste taak die je kunt hebben
Ik zeg niksquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Papa zijn is de mooiste taak die je kunt hebben
Een hete Ariequote:Op maandag 14 oktober 2024 12:49 schreef maily het volgende:
Motorrijder springt snel van motor af als er opeens een brandje ontstaat onder zijn zadel
@:TheStigsDutchCousin was that you?
Nee, ik was het nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:49 schreef maily het volgende:
Motorrijder springt snel van motor af als er opeens een brandje ontstaat onder zijn zadel
@:TheStigsDutchCousin was that you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
@:Sally ik sta op de meest vage plek ever in Arnhem
De afwerkplek achter de methadonkliniek!quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Vertel!
Late reactie maar was het hele weekend weg
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afwerkplek achter de methadonkliniek!
quote:En hee!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afwerkplek achter de methadonkliniek!
En hee!
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]Maar dáár is de afwerkplek nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dat jij dat weetquote:
Tja. Jarenlang gesteggel om geweestquote:
Ik schrok alquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja. Jarenlang gesteggel om geweest
Zelf niet geweest, maar ik ken wel de plek waar het nu is.
quote:
haha - gekkie ben jequote:
Hoezo dat nu weerquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
haha - gekkie ben je
Wel weer typisch Stig
Whut? Wat een taalgebruik weer .....quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer
Jij kent die afwerkplek
Niet mijn schuld!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Whut? Wat een taalgebruik weer .....
Mutskequote:
Sallyquote:
ToT!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:55 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Ik heb hier wat teweeg gebracht, lees ik?
Dat had ik gemistquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:29 schreef Sally het volgende:
Maar de vraag was... wat was de meest vage plek van Arnhem waar @:greysbones dan geweest was vanmorgen![]()
Naar wat zij dan de meest vage plek vindt...
Jaja.quote:
Iets met mijenweg ???quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat was nou die vage plek? De 'meest vage plek van Arnhem'???
Ah, het natuurgebied aan de overkant van de Nederrijnquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Deed me al wat aan de uiterwaarden bij Deventer denken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, het natuurgebied aan de overkant van de Nederrijn![]()
Mooi daar!
Dan klopt de foto van @:ToT wel een beetje
Dat kan, net als bij de/veel opnames van Een Brug Te Verquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Deed me al wat aan de uiterwaarden bij Deventer denken.
fotoquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, het natuurgebied aan de overkant van de Nederrijn![]()
Mooi daar!
Dan klopt de foto van @:ToT wel een beetje:
[..]
Maar waarom post @ToT die dan?quote:
Toch maar heel klein stukje? En daar heet het De Praetsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:32 schreef greysbones het volgende:
Maar om daar te komen moet je door een heel gezellige wijk
Morguh heer schotelquote:
Voor mij doen redelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je een beetje geslapen?
Hey ToTquote:
Ja ik ook, af en toe een keertje wat beter slapen is wel fijn zou je denken.quote:
Herkenbaar. Ik word soms gestressed wakker omdat ik op dat moment vol overtuigd ben dat ik een tentamen ofzo hebquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, af en toe een keertje wat beter slapen is wel fijn zou je denken.
Maar.....
Ik ben dan altijd meer duf dan wanneer ik vroeger wakker ben en kudt heb geslapen
Same, echt raar.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, af en toe een keertje wat beter slapen is wel fijn zou je denken.
Maar.....
Ik ben dan altijd meer duf dan wanneer ik vroeger wakker ben en kudt heb geslapen
ToT!quote:
Je moet wat meer tijd voor jezelf pakken, maatquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, echt raar.
Ik slaap tegenwoordig beter dan vroeger, maar ik ben echt zo FOK!king moe altijd....
Hey Stigquote:
O dat is helemaal erg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik word soms gestressed wakker omdat ik op dat moment vol overtuigd ben dat ik een tentamen ofzo heb
Beter toch, maar van jou is het niet zo verwonderlijk he dat je zo moe bentquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, echt raar.
Ik slaap tegenwoordig beter dan vroeger, maar ik ben echt zo FOK!king moe altijd....
Da's waar.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet wat meer tijd voor jezelf pakken, maat
Redelijkquote:
Dotjequote:
Yupyup, hopelijk trekt alles op den duur wel weer een beetje bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch, maar van jou is het niet zo verwonderlijk he dat je zo moe bent
Je hebt nogal wat achter je kiezen gekregen de afgelopen tijd.
Je komt nu een beetje tot rust en dan komt het er uit
Geef het de tijd, je moet het toch verwerken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, hopelijk trekt alles op den duur wel weer een beetje bij.
Sallyquote:
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik wil het sporten ook weer oppakken binnenkort.
Blaas niet te hoog van de toren he.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.
Ik laat de opening gesloten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blaas niet te hoog van de toren he.
Whehe!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.
Hoezo dan pas?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe auto is er
Maar mag pas in januari ophalen
Dan loopt mijn leasecontract pas afquote:
Ow!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan loopt mijn leasecontract pas af
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
En nu weer een tegenslag; voorgevel laten restaureren, maar de oorspronkelijke structuur is niet meer te krijgen en het verschil is echt verschrikkelijk....
Nee ....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tegenslag na tegenslag; dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
quote:
Mailyquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tegenslag na tegenslag; dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
Shit happens.... Nu boeit het me ook niet eens meer; in het voorjaar ff opschilderen en verder niet meer naar omkijken. Als de gemeente moeilijk gaat doen, flikker ik er wel een rolluik voor zoals de vorige bewoners ook hadden op dit monumentale pand.quote:
Ja en dan zit ik nog met een lekkende aanbouw waarvan 1 muur op instorten staat!quote:
Dat i shet nadeel van een monumentaal pand, je mag niet zo maar wat veranderen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Shit happens.... Nu boeit het me ook niet eens meer; in het voorjaar ff opschilderen en verder niet meer naar omkijken. Als de gemeente moeilijk gaat doen, flikker ik er wel een rolluik voor zoals de vorige bewoners ook hadden op dit monumentale pand.
Helloquote:
Ja het is geen probleem om een stuk uit de muur te hakken om een rolluik aan te brengen, maar als je de schade daarvan wil herstellen, moet het in de oorspronkelijke stijl gebeuren!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat i shet nadeel van een monumentaal pand, je mag niet zo maar wat veranderen natuurlijk.
Rolluik voor de muur?
Had de man die dat bij jou kwam doen niet kunnen zien dan dat het niet in op de orginele manier te herstellen was?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is geen probleem om een stuk uit de muur te hakken om een rolluik aan te brengen, maar als je de schade daarvan wil herstellen, moet het in de oorspronkelijke stijl gebeuren!
Dus doen ze moeilijk, dan tik ik gewoon een ouwe rolluik op Marktplaats op de kop!Dan was dit helaas even weggegooid geld.
O dacht al de muurquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:58 schreef ToT het volgende:
(Oh de schade is rondom het raam. Dat is nu dus hersteld, maar met een enorm afwijkende structuur.)
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef maily het volgende:
gijsman in TRV / Pinnen/Simcard in Vietnam
@:Sally
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef maily het volgende:
gijsman in TRV / Pinnen/Simcard in Vietnam
@:Sally
Hij vroeg alleen of het alleen met cement opgevuld moest worden of ook met sierpleister.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de man die dat bij jou kwam doen niet kunnen zien dan dat het niet in op de orginele manier te herstellen was?
Niet echt een vakman dus als ik zo lees. Had hij toch moeten zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vroeg alleen of het alleen met cement opgevuld moest worden of ook met sierpleister.
En hij zei dat het het beste was om de hele gevel te doen omdat je anders een bult op de muur krijgt waar hij het opgevuld heeft.
Hij had het niet over structuurverschil, en zeker niet in deze extreme mate.
Ja de originele structuur is niet meer te krijgen, maar kom op zeg; je kunt toch even laten zien wat het wordt, en overleggen wat te doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt een vakman dus als ik zo lees. Had hij toch moeten zien.
Dat bedoel ik. En zeker omdat je hem moet betslen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de originele structuur is niet meer te krijgen, maar kom op zeg; je kunt toch even laten zien wat het wordt, en overleggen wat te doen?
Wil je mij eens een foto sturenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de originele structuur is niet meer te krijgen, maar kom op zeg; je kunt toch even laten zien wat het wordt, en overleggen wat te doen?
Greysquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je mij eens een foto sturen
Kan wel vragen hoe of wat
Beter laat dan nooit 😉quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT, even wat vrolijks dan?
ToT!quote:
Tof!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je mij eens een foto sturen
Kan wel vragen hoe of wat
Kan je degene die het voor je zou maken niet verantwoordelijk stellen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof!
Maardeze zooi zit nu toch al op de gevel, dan zou ik aller er uit moeten bikken en opnieuw moeten laten aansmeren. Zit je met dubbele kosten.
De gevel moet sowieso geschilderd worden. Misschien als ik dat extra dik doe, dat dit niet zo erg opvalt?
Hij ging vol in de aanval toen ik liet merken dat ik niet tevreden was.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je degene die het voor je zou maken niet verantwoordelijk stellen?
Hij had het toch moeten zien?
Lekker dan... *not*quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging vol in de aanval toen ik liet merken dat ik niet tevreden was.
Valt echt niet mee te praten!
Klopt ja, heb ik ook aangegeven, maar ook dat het voordelig moest gebeuren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Lekker dan... *not*
Het is ergens toch ook een monumentaal pand...? Dat hoort dan toch ook aan bepaalde standaarden en eisen te voldoen??
Zelf een plaat gebruiken...?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, heb ik ook aangegeven, maar ook dat het voordelig moest gebeuren.
Maar dan nog had hij een schuurplaat kunnen gebruiken om het meer op het origineel te laten lijken.
Als die steentjes van de sierpleister steken nu enorm uit terwijl oorspronkelijk het geschuurd was met zo'n plaat waardoor de steentjes groeven maakten en er uit vielen.
Het is al helemaal uitgehard...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf een plaat gebruiken...?
Ik heb er even niet helemaal een voorstelling van hoe het eruit ziet en hoe het (en OF het dan) dan weer te verbeteren valt...
Sallyquote:
Had je al betaald dan? Ik zou daar dan maar even mee wachten. Hij heeft tenslotte niet gedaan wat je vroegquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging vol in de aanval toen ik liet merken dat ik niet tevreden was.
Valt echt niet mee te praten!
Ja, wel betaald.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je al betaald dan? Ik zou daar dan maar even mee wachten. Hij heeft tenslotte niet gedaan wat je vroeg
Volgende keer maar minder snel met betalen zijn. Nu moet je maar afwachten of hij wel terug komtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wel betaald.
Toen veranderde zijn houding gelijk en hij wil binnenkort weer langs komen om te kijken of hij het hier en daar iets kan fatsoeneren.
Ellende je, ik was ook alweer om 2 uur wakkerquote:
Hey heerquote:
Goeiemorgen. Vandaag een "goede" dag. Maar dat kan straks weer minder zijn. Deze uurtjes ff meepikken. Terug naar m'n nest kan altijd.quote:
Dan maar hopen dat de dag goed blijftquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Vandaag een "goede" dag. Maar dat kan straks weer minder zijn. Deze uurtjes ff meepikken. Terug naar m'n nest kan altijd.
Morguh ToTquote:
Hey Koenquote:
Nog leuke plannen?quote:
meh niet echt, beetje rustig aan doen denk ik. Aangezien we nauwelijks een keuken hebben (wordt komende week geplaatst, oude deze week gesloopt) is het een beetje camperen in eigen huis en koken op 2 pitjes.quote:
ik ben vaak vroeg en laat. Overdag hooguit als ik ff geen zin heb te werkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heej!
[..]
Koen!Jij hier? En zo vroeg!
Ah okee dan!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vaak vroeg en laat. Overdag hooguit als ik ff geen zin heb te werken
Jij bent toevallig toch niet mijn schoonzoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh niet echt, beetje rustig aan doen denk ik. Aangezien we nauwelijks een keuken hebben (wordt komende week geplaatst, oude deze week gesloopt) is het een beetje camperen in eigen huis en koken op 2 pitjes.
Vanavond maar eens een restaurant zoeken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent toevallig toch niet mijn schoonzoon![]()
Bij mijn dochter hetzelfde alleen pakken die de hele beneden verdieping aan en leven boven momenteel
Ze hebben de hele beneden verdieping gestript een muur er uit, nieuwe schuifpui allemaal nieuwe deurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hadden we beter ook kunnen doen, laminaat moet ook vervangen worden maar dat doen we later
Staan er vaak ook wat te koop of zelfs gratis op te halenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:38 schreef ToT het volgende:
Voorlopig laat ik alleen de warmtepompboiler plaatsen en ga ik die instortende muur repareren, dan is het geld voorlopig ff op.
Een andere keuken zou ook wel zo fijn zijn, maar dat kan volgend jaar nog wel of zo.
ik heb met deze klus besloten echt helemaal niks zelf te doen (behalve de rekeningen te betalen)quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de hele beneden verdieping gestript een muur er uit, nieuwe schuifpui allemaal nieuwe deur
Verlaagd plafond, nieuwe keuken, die iets groter word.
En nieuwe plavuizen, de gang en de wc worden ook aangepakt en de trap naar boven.
Wat een project en wat een werklui betaal je je scheel en ze hebben meer pauze, meer vrij dan dat ze ook daadwerkelijk iets doen.
Ja over dat laatste zit ik ook te denken, maar ik wil deze keuken sowieso een keer helemaal demonteren om te kijken of er geen schimmel achter zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan er vaak ook wat te koop of zelfs gratis op te halen
ANdere deurtjes en aanrechtblad er op doet ook al wonderen
onze keuken was gewoon echt op, hout was slecht, koelkast liep op allerlaatste benen, kookplaat had mevr Koen jaren terug en paar weken terug iets op laten vallen dus vol met barsten en vaatwasser leverde nauwelijks nog een schone vaat opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan er vaak ook wat te koop of zelfs gratis op te halen
ANdere deurtjes en aanrechtblad er op doet ook al wonderen
De koelkast hier is een goedkoop oud beestje die het op zich nog wel doet. Ik heb een betere losstaande, maar om deze nou te demonteren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onze keuken was gewoon echt op, hout was slecht, koelkast liep op allerlaatste benen, kookplaat had mevr Koen jaren terug en paar weken terug iets op laten vallen dus vol met barsten en vaatwasser leverde nauwelijks nog een schone vaat op
Hun doen ook niets zelf hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb met deze klus besloten echt helemaal niks zelf te doen (behalve de rekeningen te betalen)
Ben een klus-hater, dus dit geeft mij meer voldoening.
Zou dat als een van de eerste dingen doen, schimmel is niet gezond om in te leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja over dat laatste zit ik ook te denken, maar ik wil deze keuken sowieso een keer helemaal demonteren om te kijken of er geen schimmel achter zit.
GozerToT!quote:
Ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor
Gisteren waardebepaling geweest, valt hoger uit dan ik had verwachtNu op zoek naar een huis voor ons en dan kan de mijne de verkoop in
Yupquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
Maar begrijp ik uit je woorden dat je gaat samenwonen?
Zeker welquote:
Tof!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup
[..]
Zeker welEn het kan alleen nog maar meevallen (lees: omhoog
).
Zekerquote:
Kun je nog ff wat leukers kopen, of wat ruimer overbieden om zeker te weten dat je het huis naar keuze zult krijgen, of je houdt het achter de hand zodat je een lagere hypotheek kunt krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Geeft ook meer ruimte wat betreft een ander huis. Budget is dan toch wat ruimer.
We gaan voor een combiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je nog ff wat leukers kopen, of wat ruimer overbieden om zeker te weten dat je het huis naar keuze zult krijgen, of je houdt het achter de hand zodat je een lagere hypotheek kunt krijgen.Scheelt maandelijks weer in de kosten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan voor een combi
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup
[..]
Zeker welEn het kan alleen nog maar meevallen (lees: omhoog
).
Dotjequote:
Thanksquote:
Daar gaat mij hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat mij hoop
Speciaal kamertje voor jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal kamertje voor jou hoor
Stig aan de kettingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal kamertje voor jou hoor
Zal jou eens!quote:
Bezigquote:
Vogeltje!quote:
Niet hier.quote:
Hoi Stig.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stig.
Kom hier eigenlijk niet meer vanwege het warme welkom wat weer in de OP is gezet.. F1 gedoe is blijkbaar wel oke
Mailyquote:
Wacht. Ik zei niet eens waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stig.
Kom hier eigenlijk niet meer vanwege het warme welkom wat weer in de OP is gezet.. F1 gedoe is blijkbaar wel oke
Nee dat zei je inderdaad niet. Ik lees daar mee ook al post ik daar niet (meer).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht. Ik zei niet eens waar![]()
En dat hele F1 was beperkt tot de opmerking dat er weer raceweekend was, en een reactie erop
Ik verzamel Transformersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
Goh, @:TheStigsDutchCousin - wat zijn jouw hobby's?
Oh dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel Transformers
Ik heb ook een berg aan strips van de Rode Ridderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk!
Ik heb ooit Disney beeldjes verzameld. Dure hobby.
Oh, ik vergeet nog: etherische oliën vind ik ook leuk om me mee bezig te houden
Ooohhh - strips! Daar hadden mijn ouders hele stapels vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook een berg aan strips van de Rode Ridder
Asterixquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooohhh - strips! Daar hadden mijn ouders hele stapels van![]()
Dus die heb ik niet zelf verzameld, maar wel veel gelezen
Suske & Wiske, Asterix & Obelix, Rode RIdder, en nog veel meer
Ik heb nog een Transformer uit de jaren '80 teruggevonden in de kisten met Lego die Mini-ToT van me gekregen heeft!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel Transformers
Geld waard?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een Transformer uit de jare '80 teruggevonden in de kisten met Lego die Mini-ToT van me gekregen heeft!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De wielen kan ik zo snel niet terug vinden...
Ik heb planken volquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil niet direct zeggen dat ik ze echt niet meer heb.
De motor is er sowieso nog wel.
Ik heb er een die verandert in een pistool.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
Ik had/heb dus eentje die in een motor kan veranderen.
De wielen gaan in de handen en de voeten, en de motor op de buik.
Geinig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er een die verandert in een pistool.
Nee, foto?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Geinig!
Maar ken je die met die motor?
Contextquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er een die verandert in een pistool.
Hihi.quote:
Top!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik weer in de legodoos gaan graven!Doe ik binnenkort wel een keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |