Tof!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je mij eens een foto sturen
Kan wel vragen hoe of wat
Kan je degene die het voor je zou maken niet verantwoordelijk stellen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof!
Maardeze zooi zit nu toch al op de gevel, dan zou ik aller er uit moeten bikken en opnieuw moeten laten aansmeren. Zit je met dubbele kosten.
De gevel moet sowieso geschilderd worden. Misschien als ik dat extra dik doe, dat dit niet zo erg opvalt?
Hij ging vol in de aanval toen ik liet merken dat ik niet tevreden was.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je degene die het voor je zou maken niet verantwoordelijk stellen?
Hij had het toch moeten zien?
Lekker dan... *not*quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging vol in de aanval toen ik liet merken dat ik niet tevreden was.
Valt echt niet mee te praten!
Klopt ja, heb ik ook aangegeven, maar ook dat het voordelig moest gebeuren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Lekker dan... *not*
Het is ergens toch ook een monumentaal pand...? Dat hoort dan toch ook aan bepaalde standaarden en eisen te voldoen??
Zelf een plaat gebruiken...?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, heb ik ook aangegeven, maar ook dat het voordelig moest gebeuren.
Maar dan nog had hij een schuurplaat kunnen gebruiken om het meer op het origineel te laten lijken.
Als die steentjes van de sierpleister steken nu enorm uit terwijl oorspronkelijk het geschuurd was met zo'n plaat waardoor de steentjes groeven maakten en er uit vielen.
Het is al helemaal uitgehard...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf een plaat gebruiken...?
Ik heb er even niet helemaal een voorstelling van hoe het eruit ziet en hoe het (en OF het dan) dan weer te verbeteren valt...
Sallyquote:
Had je al betaald dan? Ik zou daar dan maar even mee wachten. Hij heeft tenslotte niet gedaan wat je vroegquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging vol in de aanval toen ik liet merken dat ik niet tevreden was.
Valt echt niet mee te praten!
Ja, wel betaald.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je al betaald dan? Ik zou daar dan maar even mee wachten. Hij heeft tenslotte niet gedaan wat je vroeg
Volgende keer maar minder snel met betalen zijn. Nu moet je maar afwachten of hij wel terug komtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wel betaald.
Toen veranderde zijn houding gelijk en hij wil binnenkort weer langs komen om te kijken of hij het hier en daar iets kan fatsoeneren.
Ellende je, ik was ook alweer om 2 uur wakkerquote:
Hey heerquote:
Goeiemorgen. Vandaag een "goede" dag. Maar dat kan straks weer minder zijn. Deze uurtjes ff meepikken. Terug naar m'n nest kan altijd.quote:
Dan maar hopen dat de dag goed blijftquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Vandaag een "goede" dag. Maar dat kan straks weer minder zijn. Deze uurtjes ff meepikken. Terug naar m'n nest kan altijd.
Morguh ToTquote:
Hey Koenquote:
Nog leuke plannen?quote:
meh niet echt, beetje rustig aan doen denk ik. Aangezien we nauwelijks een keuken hebben (wordt komende week geplaatst, oude deze week gesloopt) is het een beetje camperen in eigen huis en koken op 2 pitjes.quote:
ik ben vaak vroeg en laat. Overdag hooguit als ik ff geen zin heb te werkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heej!
[..]
Koen!Jij hier? En zo vroeg!
Ah okee dan!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vaak vroeg en laat. Overdag hooguit als ik ff geen zin heb te werken
Jij bent toevallig toch niet mijn schoonzoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh niet echt, beetje rustig aan doen denk ik. Aangezien we nauwelijks een keuken hebben (wordt komende week geplaatst, oude deze week gesloopt) is het een beetje camperen in eigen huis en koken op 2 pitjes.
Vanavond maar eens een restaurant zoeken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent toevallig toch niet mijn schoonzoon![]()
Bij mijn dochter hetzelfde alleen pakken die de hele beneden verdieping aan en leven boven momenteel
Ze hebben de hele beneden verdieping gestript een muur er uit, nieuwe schuifpui allemaal nieuwe deurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hadden we beter ook kunnen doen, laminaat moet ook vervangen worden maar dat doen we later
Staan er vaak ook wat te koop of zelfs gratis op te halenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:38 schreef ToT het volgende:
Voorlopig laat ik alleen de warmtepompboiler plaatsen en ga ik die instortende muur repareren, dan is het geld voorlopig ff op.
Een andere keuken zou ook wel zo fijn zijn, maar dat kan volgend jaar nog wel of zo.
ik heb met deze klus besloten echt helemaal niks zelf te doen (behalve de rekeningen te betalen)quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de hele beneden verdieping gestript een muur er uit, nieuwe schuifpui allemaal nieuwe deur
Verlaagd plafond, nieuwe keuken, die iets groter word.
En nieuwe plavuizen, de gang en de wc worden ook aangepakt en de trap naar boven.
Wat een project en wat een werklui betaal je je scheel en ze hebben meer pauze, meer vrij dan dat ze ook daadwerkelijk iets doen.
Ja over dat laatste zit ik ook te denken, maar ik wil deze keuken sowieso een keer helemaal demonteren om te kijken of er geen schimmel achter zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan er vaak ook wat te koop of zelfs gratis op te halen
ANdere deurtjes en aanrechtblad er op doet ook al wonderen
onze keuken was gewoon echt op, hout was slecht, koelkast liep op allerlaatste benen, kookplaat had mevr Koen jaren terug en paar weken terug iets op laten vallen dus vol met barsten en vaatwasser leverde nauwelijks nog een schone vaat opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan er vaak ook wat te koop of zelfs gratis op te halen
ANdere deurtjes en aanrechtblad er op doet ook al wonderen
De koelkast hier is een goedkoop oud beestje die het op zich nog wel doet. Ik heb een betere losstaande, maar om deze nou te demonteren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onze keuken was gewoon echt op, hout was slecht, koelkast liep op allerlaatste benen, kookplaat had mevr Koen jaren terug en paar weken terug iets op laten vallen dus vol met barsten en vaatwasser leverde nauwelijks nog een schone vaat op
Hun doen ook niets zelf hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb met deze klus besloten echt helemaal niks zelf te doen (behalve de rekeningen te betalen)
Ben een klus-hater, dus dit geeft mij meer voldoening.
Zou dat als een van de eerste dingen doen, schimmel is niet gezond om in te leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja over dat laatste zit ik ook te denken, maar ik wil deze keuken sowieso een keer helemaal demonteren om te kijken of er geen schimmel achter zit.
GozerToT!quote:
Ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor
Gisteren waardebepaling geweest, valt hoger uit dan ik had verwachtNu op zoek naar een huis voor ons en dan kan de mijne de verkoop in
Yupquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
Maar begrijp ik uit je woorden dat je gaat samenwonen?
Zeker welquote:
Tof!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup
[..]
Zeker welEn het kan alleen nog maar meevallen (lees: omhoog
).
Zekerquote:
Kun je nog ff wat leukers kopen, of wat ruimer overbieden om zeker te weten dat je het huis naar keuze zult krijgen, of je houdt het achter de hand zodat je een lagere hypotheek kunt krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Geeft ook meer ruimte wat betreft een ander huis. Budget is dan toch wat ruimer.
We gaan voor een combiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je nog ff wat leukers kopen, of wat ruimer overbieden om zeker te weten dat je het huis naar keuze zult krijgen, of je houdt het achter de hand zodat je een lagere hypotheek kunt krijgen.Scheelt maandelijks weer in de kosten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan voor een combi
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup
[..]
Zeker welEn het kan alleen nog maar meevallen (lees: omhoog
).
Dotjequote:
Thanksquote:
Daar gaat mij hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat mij hoop
Speciaal kamertje voor jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal kamertje voor jou hoor
Stig aan de kettingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal kamertje voor jou hoor
Zal jou eens!quote:
Bezigquote:
Vogeltje!quote:
Niet hier.quote:
Hoi Stig.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stig.
Kom hier eigenlijk niet meer vanwege het warme welkom wat weer in de OP is gezet.. F1 gedoe is blijkbaar wel oke
Mailyquote:
Wacht. Ik zei niet eens waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stig.
Kom hier eigenlijk niet meer vanwege het warme welkom wat weer in de OP is gezet.. F1 gedoe is blijkbaar wel oke
Nee dat zei je inderdaad niet. Ik lees daar mee ook al post ik daar niet (meer).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht. Ik zei niet eens waar![]()
En dat hele F1 was beperkt tot de opmerking dat er weer raceweekend was, en een reactie erop
Ik verzamel Transformersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
Goh, @:TheStigsDutchCousin - wat zijn jouw hobby's?
Oh dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel Transformers
Ik heb ook een berg aan strips van de Rode Ridderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk!
Ik heb ooit Disney beeldjes verzameld. Dure hobby.
Oh, ik vergeet nog: etherische oliën vind ik ook leuk om me mee bezig te houden
Ooohhh - strips! Daar hadden mijn ouders hele stapels vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook een berg aan strips van de Rode Ridder
Asterixquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooohhh - strips! Daar hadden mijn ouders hele stapels van![]()
Dus die heb ik niet zelf verzameld, maar wel veel gelezen
Suske & Wiske, Asterix & Obelix, Rode RIdder, en nog veel meer
Ik heb nog een Transformer uit de jaren '80 teruggevonden in de kisten met Lego die Mini-ToT van me gekregen heeft!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel Transformers
Geld waard?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een Transformer uit de jare '80 teruggevonden in de kisten met Lego die Mini-ToT van me gekregen heeft!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De wielen kan ik zo snel niet terug vinden...
Ik heb planken volquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil niet direct zeggen dat ik ze echt niet meer heb.
De motor is er sowieso nog wel.
Ik heb er een die verandert in een pistool.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
Ik had/heb dus eentje die in een motor kan veranderen.
De wielen gaan in de handen en de voeten, en de motor op de buik.
Geinig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er een die verandert in een pistool.
Nee, foto?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Geinig!
Maar ken je die met die motor?
Contextquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er een die verandert in een pistool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |