Zekerquote:
Kun je nog ff wat leukers kopen, of wat ruimer overbieden om zeker te weten dat je het huis naar keuze zult krijgen, of je houdt het achter de hand zodat je een lagere hypotheek kunt krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Geeft ook meer ruimte wat betreft een ander huis. Budget is dan toch wat ruimer.
We gaan voor een combiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je nog ff wat leukers kopen, of wat ruimer overbieden om zeker te weten dat je het huis naar keuze zult krijgen, of je houdt het achter de hand zodat je een lagere hypotheek kunt krijgen.Scheelt maandelijks weer in de kosten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan voor een combi
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup
[..]
Zeker welEn het kan alleen nog maar meevallen (lees: omhoog
).
Dotjequote:
Thanksquote:
Daar gaat mij hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat mij hoop
Speciaal kamertje voor jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal kamertje voor jou hoor
Stig aan de kettingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal kamertje voor jou hoor
Zal jou eens!quote:
Bezigquote:
Vogeltje!quote:
Niet hier.quote:
Hoi Stig.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stig.
Kom hier eigenlijk niet meer vanwege het warme welkom wat weer in de OP is gezet.. F1 gedoe is blijkbaar wel oke
Mailyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |