Ik schrok alquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja. Jarenlang gesteggel om geweest
Zelf niet geweest, maar ik ken wel de plek waar het nu is.
quote:
haha - gekkie ben jequote:
Hoezo dat nu weerquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
haha - gekkie ben je
Wel weer typisch Stig
Whut? Wat een taalgebruik weer .....quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer
Jij kent die afwerkplek
Niet mijn schuld!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Whut? Wat een taalgebruik weer .....
Mutskequote:
Sallyquote:
ToT!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:55 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Ik heb hier wat teweeg gebracht, lees ik?
Dat had ik gemistquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:29 schreef Sally het volgende:
Maar de vraag was... wat was de meest vage plek van Arnhem waar @:greysbones dan geweest was vanmorgen![]()
Naar wat zij dan de meest vage plek vindt...
Jaja.quote:
Iets met mijenweg ???quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat was nou die vage plek? De 'meest vage plek van Arnhem'???
Ah, het natuurgebied aan de overkant van de Nederrijnquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Deed me al wat aan de uiterwaarden bij Deventer denken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, het natuurgebied aan de overkant van de Nederrijn![]()
Mooi daar!
Dan klopt de foto van @:ToT wel een beetje
Dat kan, net als bij de/veel opnames van Een Brug Te Verquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Deed me al wat aan de uiterwaarden bij Deventer denken.
fotoquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, het natuurgebied aan de overkant van de Nederrijn![]()
Mooi daar!
Dan klopt de foto van @:ToT wel een beetje:
[..]
Maar waarom post @ToT die dan?quote:
Toch maar heel klein stukje? En daar heet het De Praetsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:32 schreef greysbones het volgende:
Maar om daar te komen moet je door een heel gezellige wijk
Morguh heer schotelquote:
Voor mij doen redelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je een beetje geslapen?
Hey ToTquote:
Ja ik ook, af en toe een keertje wat beter slapen is wel fijn zou je denken.quote:
Herkenbaar. Ik word soms gestressed wakker omdat ik op dat moment vol overtuigd ben dat ik een tentamen ofzo hebquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, af en toe een keertje wat beter slapen is wel fijn zou je denken.
Maar.....
Ik ben dan altijd meer duf dan wanneer ik vroeger wakker ben en kudt heb geslapen
Same, echt raar.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, af en toe een keertje wat beter slapen is wel fijn zou je denken.
Maar.....
Ik ben dan altijd meer duf dan wanneer ik vroeger wakker ben en kudt heb geslapen
ToT!quote:
Je moet wat meer tijd voor jezelf pakken, maatquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, echt raar.
Ik slaap tegenwoordig beter dan vroeger, maar ik ben echt zo FOK!king moe altijd....
Hey Stigquote:
O dat is helemaal erg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik word soms gestressed wakker omdat ik op dat moment vol overtuigd ben dat ik een tentamen ofzo heb
Beter toch, maar van jou is het niet zo verwonderlijk he dat je zo moe bentquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, echt raar.
Ik slaap tegenwoordig beter dan vroeger, maar ik ben echt zo FOK!king moe altijd....
Da's waar.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet wat meer tijd voor jezelf pakken, maat
Redelijkquote:
Dotjequote:
Yupyup, hopelijk trekt alles op den duur wel weer een beetje bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch, maar van jou is het niet zo verwonderlijk he dat je zo moe bent
Je hebt nogal wat achter je kiezen gekregen de afgelopen tijd.
Je komt nu een beetje tot rust en dan komt het er uit
Geef het de tijd, je moet het toch verwerken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, hopelijk trekt alles op den duur wel weer een beetje bij.
Sallyquote:
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik wil het sporten ook weer oppakken binnenkort.
Blaas niet te hoog van de toren he.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.
Ik laat de opening gesloten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blaas niet te hoog van de toren he.
Whehe!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.
Hoezo dan pas?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe auto is er
Maar mag pas in januari ophalen
Dan loopt mijn leasecontract pas afquote:
Ow!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan loopt mijn leasecontract pas af
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
En nu weer een tegenslag; voorgevel laten restaureren, maar de oorspronkelijke structuur is niet meer te krijgen en het verschil is echt verschrikkelijk....
Nee ....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tegenslag na tegenslag; dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
quote:
Mailyquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tegenslag na tegenslag; dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
Shit happens.... Nu boeit het me ook niet eens meer; in het voorjaar ff opschilderen en verder niet meer naar omkijken. Als de gemeente moeilijk gaat doen, flikker ik er wel een rolluik voor zoals de vorige bewoners ook hadden op dit monumentale pand.quote:
Ja en dan zit ik nog met een lekkende aanbouw waarvan 1 muur op instorten staat!quote:
Dat i shet nadeel van een monumentaal pand, je mag niet zo maar wat veranderen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Shit happens.... Nu boeit het me ook niet eens meer; in het voorjaar ff opschilderen en verder niet meer naar omkijken. Als de gemeente moeilijk gaat doen, flikker ik er wel een rolluik voor zoals de vorige bewoners ook hadden op dit monumentale pand.
Helloquote:
Ja het is geen probleem om een stuk uit de muur te hakken om een rolluik aan te brengen, maar als je de schade daarvan wil herstellen, moet het in de oorspronkelijke stijl gebeuren!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat i shet nadeel van een monumentaal pand, je mag niet zo maar wat veranderen natuurlijk.
Rolluik voor de muur?
Had de man die dat bij jou kwam doen niet kunnen zien dan dat het niet in op de orginele manier te herstellen was?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is geen probleem om een stuk uit de muur te hakken om een rolluik aan te brengen, maar als je de schade daarvan wil herstellen, moet het in de oorspronkelijke stijl gebeuren!
Dus doen ze moeilijk, dan tik ik gewoon een ouwe rolluik op Marktplaats op de kop!Dan was dit helaas even weggegooid geld.
O dacht al de muurquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:58 schreef ToT het volgende:
(Oh de schade is rondom het raam. Dat is nu dus hersteld, maar met een enorm afwijkende structuur.)
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef maily het volgende:
gijsman in TRV / Pinnen/Simcard in Vietnam
@:Sally
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef maily het volgende:
gijsman in TRV / Pinnen/Simcard in Vietnam
@:Sally
Hij vroeg alleen of het alleen met cement opgevuld moest worden of ook met sierpleister.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de man die dat bij jou kwam doen niet kunnen zien dan dat het niet in op de orginele manier te herstellen was?
Niet echt een vakman dus als ik zo lees. Had hij toch moeten zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vroeg alleen of het alleen met cement opgevuld moest worden of ook met sierpleister.
En hij zei dat het het beste was om de hele gevel te doen omdat je anders een bult op de muur krijgt waar hij het opgevuld heeft.
Hij had het niet over structuurverschil, en zeker niet in deze extreme mate.
Ja de originele structuur is niet meer te krijgen, maar kom op zeg; je kunt toch even laten zien wat het wordt, en overleggen wat te doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt een vakman dus als ik zo lees. Had hij toch moeten zien.
Dat bedoel ik. En zeker omdat je hem moet betslen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de originele structuur is niet meer te krijgen, maar kom op zeg; je kunt toch even laten zien wat het wordt, en overleggen wat te doen?
Wil je mij eens een foto sturenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de originele structuur is niet meer te krijgen, maar kom op zeg; je kunt toch even laten zien wat het wordt, en overleggen wat te doen?
Greysquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je mij eens een foto sturen
Kan wel vragen hoe of wat
Beter laat dan nooit 😉quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT, even wat vrolijks dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |