O dat is helemaal erg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik word soms gestressed wakker omdat ik op dat moment vol overtuigd ben dat ik een tentamen ofzo heb
Beter toch, maar van jou is het niet zo verwonderlijk he dat je zo moe bentquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, echt raar.
Ik slaap tegenwoordig beter dan vroeger, maar ik ben echt zo FOK!king moe altijd....
Da's waar.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet wat meer tijd voor jezelf pakken, maat
Redelijkquote:
Dotjequote:
Yupyup, hopelijk trekt alles op den duur wel weer een beetje bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch, maar van jou is het niet zo verwonderlijk he dat je zo moe bent
Je hebt nogal wat achter je kiezen gekregen de afgelopen tijd.
Je komt nu een beetje tot rust en dan komt het er uit
Geef het de tijd, je moet het toch verwerken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, hopelijk trekt alles op den duur wel weer een beetje bij.
Sallyquote:
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik wil het sporten ook weer oppakken binnenkort.
Blaas niet te hoog van de toren he.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.
Ik laat de opening gesloten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blaas niet te hoog van de toren he.
Whehe!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op advies van m'n huisarts gaan sporten. Contributie was eigenlijk te hoog naar m'n zin. Maar je komt onder de mensen. Bovendien is schaken een eerlijke sport. Je tegenstander heeft ook twee lopers.
Hoezo dan pas?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe auto is er
Maar mag pas in januari ophalen
Dan loopt mijn leasecontract pas afquote:
Ow!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan loopt mijn leasecontract pas af
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
En nu weer een tegenslag; voorgevel laten restaureren, maar de oorspronkelijke structuur is niet meer te krijgen en het verschil is echt verschrikkelijk....
Nee ....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tegenslag na tegenslag; dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
quote:
Mailyquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tegenslag na tegenslag; dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |