Wacht. Ik zei niet eens waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stig.
Kom hier eigenlijk niet meer vanwege het warme welkom wat weer in de OP is gezet.. F1 gedoe is blijkbaar wel oke
Nee dat zei je inderdaad niet. Ik lees daar mee ook al post ik daar niet (meer).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht. Ik zei niet eens waar![]()
En dat hele F1 was beperkt tot de opmerking dat er weer raceweekend was, en een reactie erop
Ik verzamel Transformersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
Goh, @:TheStigsDutchCousin - wat zijn jouw hobby's?
Oh dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel Transformers
Ik heb ook een berg aan strips van de Rode Ridderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk!
Ik heb ooit Disney beeldjes verzameld. Dure hobby.
Oh, ik vergeet nog: etherische oliën vind ik ook leuk om me mee bezig te houden
Ooohhh - strips! Daar hadden mijn ouders hele stapels vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook een berg aan strips van de Rode Ridder
Asterixquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooohhh - strips! Daar hadden mijn ouders hele stapels van![]()
Dus die heb ik niet zelf verzameld, maar wel veel gelezen
Suske & Wiske, Asterix & Obelix, Rode RIdder, en nog veel meer
Ik heb nog een Transformer uit de jaren '80 teruggevonden in de kisten met Lego die Mini-ToT van me gekregen heeft!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel Transformers
Geld waard?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een Transformer uit de jare '80 teruggevonden in de kisten met Lego die Mini-ToT van me gekregen heeft!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De wielen kan ik zo snel niet terug vinden...
Ik heb planken volquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil niet direct zeggen dat ik ze echt niet meer heb.
De motor is er sowieso nog wel.
Ik heb er een die verandert in een pistool.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
Ik had/heb dus eentje die in een motor kan veranderen.
De wielen gaan in de handen en de voeten, en de motor op de buik.
Geinig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er een die verandert in een pistool.
Nee, foto?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Geinig!
Maar ken je die met die motor?
Contextquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er een die verandert in een pistool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |