SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Eens, maar die op het vliegveld is beterquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
Dit blijft toch wel mijn absolute favo wat betreft spannende scène's met geweldige sound-effecten!
Dat je op een gegeven moment niet meer te zien krijgt wat er tussen hen gebeurt?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens, maar die op het vliegveld is beter
Nee, de Godzilla reveal zelfquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je op een gegeven moment niet meer te zien krijgt wat er tussen hen gebeurt?
Heldinquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:08 schreef Sally het volgende:
Had trouwens even het 'hier niet bolken of de SC overnemen' stukje weer terug gezet
Kostte een beetje moeite maar gelukt
Tja, er dreigt weer een beetje watquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, er dreigt weer een beetje wat![]()
Oh?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Altijd weer die cavia'squote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
Er wordt over cavia's geouwehoerd, ja dan zal het zo wel weer op slot gaan daar!
Wat nu weer?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
O kan je daar ook al oorlog om makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Cavia-oorlogen schijnbaar
Yep, schijnbaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan je daar ook al oorlog om maken
Sallyquote:
ToT!quote:
Ja hoor, heerlijkquote:
Zo doet Mini-ToT straksquote:
Ow is-ie momenteel ook al mee bezig hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo doet Mini-ToT straks
Ja, maar nu is ie nog alleenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is-ie momenteel ook al mee bezig hoor!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar nu is ie nog alleen
Dotjequote:
Sallyquote:
4:25. Ja dat is geen pretje. En straks overdag helemaal gaar natuurlijk....quote:
Mogge Scherfquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
4:25. Ja dat is geen pretje. En straks overdag helemaal gaar natuurlijk....
Het gaat, het gaat...quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
4:25. Ja dat is geen pretje. En straks overdag helemaal gaar natuurlijk....
mogguhquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat...Goeiemorgen kerel!
och ja. beetje hektisch. maar vandaag gelukkig zondag. morgen begint het gedoe allemaal weer.quote:
Oef, wat dan allemaal?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
och ja. beetje hektisch. maar vandaag gelukkig zondag. morgen begint het gedoe allemaal weer.
Werkquote:
Mailyquote:
Matige nacht. Alleen op kantoor nu. Lekker rustig door de dag heen werken fokken. En met jou?quote:
Het hele rijk voor jou alleen? Beter!quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Matige nacht. Alleen op kantoor nu. Lekker rustig door de dag heen werken fokken. En met jou?
Ja zou met 1 andere collega hier zijn, maar die is afgehaakt. Doe lekker muziekje op mijn oren en lekker ontspannen werken. Verder ook een meeting, maar alleen wat tickets afronden. Beter iddquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het hele rijk voor jou alleen? Beter!
Ja de dag rustig beginnen. Althans dat was de bedoeling, maar Mini-ToT hier heeft andere plannen wat dat betreft!![]()
Hij is inmiddels 6 en heeft een dagje vrij vanwege een studie-dag op school.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zou met 1 andere collega hier zijn, maar die is afgehaakt. Doe lekker muziekje op mijn oren en lekker ontspannen werken. Verder ook een meeting, maar alleen wat tickets afronden. Beter idd![]()
Hoe oud is mini-tot?
Stoerquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 6 en heeft een dagje vrij vanwege een studie-dag op school.
We zitten nu monstertrucks op tv te kijken hier!
Hier is het een weekje later.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
StoerMijn dochter heeft volgende week alweer vakantie. Gaat wel snel.
"Gewoon" werken helaas. Heb altijd wel 1 papa dag en dan ga ik wel wat leuks met der doen. Waarschijnlijk even naar een arcadehal ergensquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het een weekje later.
Jullie nog plannen?
Ahhh okee dan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
"Gewoon" werken helaas. Heb altijd wel 1 papa dag en dan ga ik wel wat leuks met der doen. Waarschijnlijk even naar een arcadehal ergens
Ze is 10 jaar. Dus wel een heel andere fase iddquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee dan.
Hoe oud is ze?Volgens mij wel een stukkie ouder dan Mini-ToT he?
Ben arbeidsongeschikt, ik ben dus huispapa.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is 10 jaar. Dus wel een heel andere fase iddVoor je het weet kan ze beter gamen dan dat papa dat kan. Jij dan de hele dag vrij vandaag?
Papa zijn is de mooiste taak die je kunt hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben arbeidsongeschikt, ik ben dus huispapa.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Papa zijn is de mooiste taak die je kunt hebben
Ik zeg niksquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Papa zijn is de mooiste taak die je kunt hebben
Een hete Ariequote:Op maandag 14 oktober 2024 12:49 schreef maily het volgende:
Motorrijder springt snel van motor af als er opeens een brandje ontstaat onder zijn zadel
@:TheStigsDutchCousin was that you?
Nee, ik was het nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:49 schreef maily het volgende:
Motorrijder springt snel van motor af als er opeens een brandje ontstaat onder zijn zadel
@:TheStigsDutchCousin was that you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
@:Sally ik sta op de meest vage plek ever in Arnhem
De afwerkplek achter de methadonkliniek!quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Vertel!
Late reactie maar was het hele weekend weg
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afwerkplek achter de methadonkliniek!
quote:En hee!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afwerkplek achter de methadonkliniek!
En hee!
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]Maar dáár is de afwerkplek nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dat jij dat weetquote:
Tja. Jarenlang gesteggel om geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |