SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Nog gecoverd door oud-net niet-ESF-winnaar en ster in Deutschland Rudi Carrell:quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit oprecht wel een leuk nummer van Jan:
Wist je dat sokken ook in de wasmachine kunnen en je ze niet elke keer weg hoeft te gooien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens overwogen een pakket van 500 paar sokken te kopen op eBay zodat je je daar anderhalf jaar lang geen zorgen over hoeft te maken. Ook maar niet gedaan
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wist je dat sokken ook in de wasmachine kunnen en je ze niet elke keer weg hoeft te gooien?
Daar ga ik ook vanuit inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is ook stom als zoiets gebeurt. Mjah, de kans is groot dat het niet expres gegaan is, maar goed, het voelt toch oneerlijk. Waarschijnlijk ga je nu ook niet snel weer terug naar het restaurant?
Dan sta je ook wel raar te kijken inderdaad.quote:Vorig jaar heb ik iets soortgelijks meegemaakt toen ik in Belgrado was. We gingen uit eten in een traditioneel restaurantje en kregen van te voren een drankje (wat vroeger traditie was). Het beviel zo goed, dat we de dag erna weer gingen en toen kregen we dat drankje niet, terwijl alle andere gasten, die na ons kwamen, dat drankje wel kregen. Er liep die dag ook ander personeel rond, dus begrijp ik niet dat we overgeslagen werden.
Jaquote:
Dat is ook wel een leuke rubriek.. Of ze bellen later dan geplandquote:Ik krijg vandaag een belletje van de dokter, maar ik weet niet hoe laat ze belt.
Komt het pakketje dan bij de buren? Of bij zo'n afhaalpunt? in het geval van het laatste hoop ik dat het niet te zwaar isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
Nu komen ze morgen en ben ik er niet, maar kan de afspraak niet wijzigen
[..]
Dat is ook wel een leuke rubriek.. Of ze bellen later dan gepland
Had je een fijn gesprek met je arts?
Maar wasmachines eten sokken toch op?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wist je dat sokken ook in de wasmachine kunnen en je ze niet elke keer weg hoeft te gooien?
Het is een groot pakketquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komt het pakketje dan bij de buren? Of bij zo'n afhaalpunt? in het geval van het laatste hoop ik dat het niet te zwaar is
quote:Ja, op zich wel. Het was geen gesprek, zo bleek, toen ik een mailtje kreeg, maar een mailtje van de dokter. <_< Wel onhandig, want ik had nog drie vragen voor haar. Naja, daar zal ze dan vast snel antwoord op geven
Ja, dan wordt het beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond weer sporten.Dit wordt snel beter toch?
Ja hoor, komt goed!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond weer sporten.Dit wordt snel beter toch?
Leidens ontzet is blijkbaar zwaar geweestquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Oke, ik houd moed. Waar blijft de koffie trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:45 schreef H_T het volgende:
Yeeeehaaaaa bitches! Ik heb prijs in de Postcodeloterij!Die zijn ook niet goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Yeeeehaaaaa bitches! Ik heb prijs in de Postcodeloterij!Het bruine goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeeeehaaaaa bitches! Ik heb prijs in de Postcodeloterij!Wow, rentenieren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
pakketautomaten doen het niet altijd, misschien zijn er geen vakken vrij in de automaat, er kunnen tal van redenen zijn. Stom is het wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:01 schreef NailQueen het volgende:
Er is hier ook een pakketje onderweg. Ik heb heel netjes aangegeven om dat te laten bezorgen bij het pakketautomaat. Nu krijg ik een mail dat dat niet kan en het wordt afgeleverd bij een winkel waar ik nog nooit geweest ben.
Hoezo kan een pakket niet worden afgeleverd bij een pakketautomaat?
De afmeting van het pakket? Een Ed Sheeran pop op ware grootte past niet in zo’n automaat he.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:01 schreef NailQueen het volgende:
Er is hier ook een pakketje onderweg. Ik heb heel netjes aangegeven om dat te laten bezorgen bij het pakketautomaat. Nu krijg ik een mail dat dat niet kan en het wordt afgeleverd bij een winkel waar ik nog nooit geweest ben.
Hoezo kan een pakket niet worden afgeleverd bij een pakketautomaat?
Zo lang is Ed nou ook weer niet anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
De afmeting van het pakket? Een Ed Sheeran pop op ware grootte past niet in zo’n automaat he.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
De afmeting van het pakket? Een Ed Sheeran pop op ware grootte past niet in zo’n automaat he.
Was hij niet gewoon aan het flirten?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik werd bij de Appie aangesproken door een wijnkenner. Terwijl ik alleen de prosecco kocht omdat die in de aanbieding was
Ik zie vallteri bottasquote:
Uit een wàt-kluis?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst een pakketje opgehaald uit een Budbee kluis.
Ik kende het ook niet, maar H&M levert nu blijkbaar via Budbee. Werkt hetzelfde als de kluisjes van DHL en PostNL.quote:
Dat is inderdaad wel het soort noodzakelijke producten waar de poolkappen wat verder van mogen afsmelten door de levering.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, maar H&M levert nu blijkbaar via Budbee. Werkt hetzelfde als de kluisjes van DHL en PostNL.
Ik heb trouwens ontzettend leuke dingen besteld: kerst-gastendoekjes en kerst-kussenhoezen![]()
Je kunt er maar beter op tijd mee zijn!
Ik vond mezelf nog wel zo milieuvriendelijk dat ik niet zelf de auto naar Deventer pakte (want daar is de dichtstbijzijnde H&M Homequote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het soort noodzakelijke producten waar de poolkappen wat verder van mogen afsmelten door de levering.
Ojee! Een vooraf geplande opname of omdat je laatst al ziek was?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Word ik net door mijn moeder gebeld, dat in de fietsenberging van het complex waar ik woon is ingebroken. Blijkbaar is mijn slot nog niet geforceerd
Hey, dat is niet ok. Gepland in het ziekenhuis of plotselinge opname?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Word ik net door mijn moeder gebeld, dat in de fietsenberging van het complex waar ik woon is ingebroken. Blijkbaar is mijn slot nog niet geforceerd
Ah! Let je wel op dat Yolanthe ze niet meeklauwt? Zou niet voor het eerst zijn...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, maar H&M levert nu blijkbaar via Budbee. Werkt hetzelfde als de kluisjes van DHL en PostNL.
Ik heb trouwens ontzettend leuke dingen besteld: kerst-gastendoekjes en kerst-kussenhoezen![]()
Je kunt er maar beter op tijd mee zijn!
Ik voel al langer tijd ziek. Ik ben maar de dokters wacht gegaan. Ik heb een zeldzame slokdarm ziekte. Dus komende vrijdag een ingreep.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee! Een vooraf geplande opname of omdat je laatst al ziek was?
Hoe dan ook, beterschap!
En wat balen van jullie berging, gelukkig maar dat jouw spullen veilig zijn.
Is dat de ingreep waarvan je eerst verwachtte dat je pas over een paar maanden aan de beurt was?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel al langer tijd ziek. Ik ben maar de dokters wacht gegaan. Ik heb een zeldzame slokdarm ziekte. Dus komende vrijdag een ingreep.
+1quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat de ingreep waarvan je eerst verwachtte dat je pas over een paar maanden aan de beurt was?
Hopelijk knap je snel weer op na de ingreep.
Hij was sowieso 20 jaar ouderquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon aan het flirten?
Nee, die wordt eerst uitgesteldquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat de ingreep waarvan je eerst verwachtte dat je pas over een paar maanden aan de beurt was?
Hopelijk knap je snel weer op na de ingreep.
Sterktequote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel al langer tijd ziek. Ik ben maar de dokters wacht gegaan. Ik heb een zeldzame slokdarm ziekte. Dus komende vrijdag een ingreep.
Dat wel. Is soms vermoeiendquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sterkte
Krijg je wel genoeg bezoek? Anders zijn wij er om je op te vrolijken
Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommige wijnen worden ook beter naarmate ze ouder worden. De rest wordt azijnquote:
Ik had daar nog nooit van gehoord tot ik een item van Lubach erover zag.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had laatst iets besteld via Shein waarvan ik het hoop dat ik het voor het weekend binnen heb, want zaterdag wil ik het aantrekken. Dat gaat spannend worden.
Ja, die zag ik ook. Toen had ik er net iets van besteldquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord tot ik een item van Lubach erover zag.
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook. Toen had ik er net iets van besteld
Iets voor een feestje. Daar vind ik Shein wel bij passenquote:
#teamandrequote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)-hazes-gebruikt.html
Man man man
Gecremeerde kroket.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
#teamstuurdiehelefamilienaareenonbewoondeilandzondercommunicatiemiddelennaardebuitenwereldquote:
Haalt fok knokploeg terugquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:31 schreef AgnesGru het volgende:
Pakket is gisteren bij de buren bezorgd
*knokploeg stuurt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn hello Fresh werd gisteren bij de buren bezorgd, terwijl ik thuis was. En het adres wat ze me gaven klopte niet. Uiteindelijk heb ik de rest van de portiek gevraagd en vond ik t nog redelijk snel gelukkig, want dat spul moet in de koelkast.
Dit nieuwsbericht kwam op nationale krokettendagquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
Foto'squote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net mijn pakketje van Shein ook bij de buren opgehaald. Het roze broekje is echt heul erg fout en korter dan ik dacht. Yes, dat is perfect voor zaterdag.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit nieuwsbericht kwam op nationale krokettendag
Joshua’s vriendin is dus nog niet aan het bevallenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben weer eens bij een concert, chef special is t vanavond.
Hoe staat het eigenlijk met de plannen om samen met je dochter een zaak te beginnen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Joshua’s vriendin is dus nog niet aan het bevallen![]()
Veel plezier
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de plannen om samen met je dochter een zaak te beginnen?
Om maar eens een totaal onverwachte zijstraat in te slaan
Ja dat niet verlengen van je contract had je eerder al gepostquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Sjorsjina is een andere kant op gegaan. Ze doet nu een opleiding Design ennogwat, daarna wil ze een opleiding Branding doen.
Ik heb het afgelopen jaar in loondienst gewerkt, maar mijn contract is niet verlengd, vanwege een reorganisatie, dus misschien pak ik het weer op.
Het komt best goed uit even, we hebben een huis gekocht. Woensdag komt de fotograaf voor ons huis, dus ik ben nu aan het zwoegen in huis en in de tuin
Ohh dit had ik nog gemistquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar in loondienst gewerkt, maar mijn contract is niet verlengd, vanwege een reorganisatie, dus misschien pak ik het weer op.
Denk het wel, heb nu de tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat niet verlengen van je contract had je eerder al gepostMaar toen had ik er niet naar gevraagd en nu vroeg ik het me alsnog af
Gaat het op tijd goedkomen met huis en tuin?
Oh nee hoor, ik wilde zelf al stoppenquote:
Dat scheelt ook weer met verhuizenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk het wel, heb nu de tijd![]()
Je krijgt allerlei tips van de makelaar.
Het ruimt wel lekker op, gisteren is de Kringloop geweest en dinsdag komen ze weer.
Ja precies!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat scheelt ook weer met verhuizen![]()
En dingen weggooien of -doen kan heerlijk voelen
Dat heb je ook wel verdiend na zoveel gedoequote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik pak elke dag een andere ruimte. Alles uit de kasten, uitzoeken en schoonmaken.
Aankomend weekend gaat meneer Sjors reparatieklusjes doen.
Gelukkig had ik alles in de tuin al gesnoeid en de potten weer zwart gemaakt![]()
![]()
Dinsdag wil ik alleen nog hoeven te stofzuigen en te dweilen.
Hij zei dat hij van 9 tot 12.30 uur bezig zou zijn en wil alleen zijn. Ga maar met de hond naar het bos ofzo en ergens koffie drinken
Goed idee!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel verdiend na zoveel gedoeNeem er ook een flinke appelpunt bij
Is het goed gegaan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb net de ingreep gehad. Nu aan het bijkomen
Volgens mij welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is het goed gegaan?
Sterkte met je herstel
Sterktequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb net de ingreep gehad. Nu aan het bijkomen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder vraagt of het hotel voor maandag dichtbij de melkweg is. Ik zeg dat het maar iets van 5 minuten lopen is.
Mijn moeder: Ooh heel goed. Dan kan je zo dronken je bed in![]()
Maaahaaaam
Sterkte met het herstelquote:
Ik ga met haar naar het grote songfestivalfeest. Als dat geen zuipen wordtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat voor naam heb jij bij je moeder opgebouwd?
Ik heb er wel zin inquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
SterkteIk gun jou ook een flinke appelpunt, maar ik weet niet of dat verstandig is
Schenken ze pina colada?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder vraagt of het hotel voor maandag dichtbij de melkweg is. Ik zeg dat het maar iets van 5 minuten lopen is.
Mijn moeder: Ooh heel goed. Dan kan je zo dronken je bed in![]()
Maaahaaaam
Ohh dat valt mee, maar blijft wel zuurquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik wilde zelf al stoppen![]()
Hoe gaat het met jou? Happy met je baan en Ajacied?
Matige scheids ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo goed zijn ze niet meer, die matige Magyaren
Dit was het moment dat ik het voetbal erop zettequote:
Naja, dan heb je in ieder geval het eerste doelpunt meegepaktquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit was het moment dat ik het voetbal erop zette
Maar dan kan hij er zelf niet bij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Xavi weet dat corners hoger mogen komen dan 1.50 meter?
Ik dacht na jarenlang van zulke corners door Memphis dat we daar eindelijk van af waren maar Xavi gaat er vrolijk mee door.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Xavi weet dat corners hoger mogen komen dan 1.50 meter?
Gedomineerd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:09 schreef Arizona het volgende:
Wat hebben we toch weer veel balbezit hè
Frank de Boer zit als enige juichend op de bank vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:09 schreef Arizona het volgende:
Koeman wilde toch ook staken vanwege de overvolle kalender.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:26 schreef Redefine het volgende:
In dit station verliezen we dus en eindigen we met tien man.
De Ligt kan achterin wel een handje toesteken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:28 schreef Redefine het volgende:
Ook handig dat Van Dijk nu de wedstrijd tegen Duitsland mist, terwijl je net veel spelers uit defensie mist.
Ook al tegen Duitsland.quote:
Precies. Deze aanvoerder laat zien dat hij de band waard is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:29 schreef sportfreak het volgende:
JAAAAAAAAAAA
Wat een geweldige aanvoerder hebben we toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:32 schreef Redefine het volgende:
Brobbey gaat straks natuurlijk de 1 - 2 maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nu wel met werkende spoilerquote:
Ik sowieso twee, huhuhuhuhuhuhquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:09 schreef Arizona het volgende:
Oja ik heb nog een gehaktbal liggenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:09 schreef Arizona het volgende:
Bronquote:De voorstelling is een muzikaal optreden met naakte nonnen die op een bewegende halfpipe in het midden van het podium rolschaatsen.
Interessantquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:33 schreef H_T het volgende:
Dit is niet een zin die ik ooit had kunnen bedenken, laat staan dat ik verwacht had die te lezen
[..]
Bron
*paktquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:57 schreef NailQueen het volgende:
* Komt binnen met verse gebakken tosti's
[ afbeelding ]
Goed nieuwsquote:
Fijn! Hoe gaat het nu met je?quote:
Jaaaaaquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:57 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Prima en weinig energie. Ik moet het opbouwenquote:
Oeh veels te lekker...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:57 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jou zullen er altijd warme tosti's zijn sportfreak!! onthoud dat aub.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze zullen inmiddels wel koud zijn vrees ik.
Ow, geen beterschap nodig hoor, het is mijn eigen schuldquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beterschap.
Ik heb keelpijn.
De Antillen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Woensdag kan het 25 graden worden in delen van het land
Nazomer in oktober, wat?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Woensdag kan het 25 graden worden in delen van het land
Was het een leuke party? En heeft je outfit het gehouden?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, geen beterschap nodig hoor, het is mijn eigen schuld
Jij beterschap!
Zeker en ja, gelukkig wel. Ik laat morgen wel een foto zien, als je me er aan herinnertquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Was het een leuke party? En heeft je outfit het gehouden?
Gelukkig verkopen ze die niet in de melkwegquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Pas nou op met die katers. Morgen komen er ook liters Pina Colada aan.
Kunnen we na afloop nog een drankje doenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig verkopen ze die niet in de melkweg
Het concert is volgens mij wel vrij vroeg afgelopen, er is geen voorprogramma en Kaarija begint al om 20.00 en speelt geen anderhalf uur. Dat scheelt wel weer stress voor die laatste trein, wellicht kan ik nu zelfs de tweenalaatste trein halen
Ook een goed idee!quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we na afloop nog een drankje doen
Speelde ook Jojen in Game of Thronesquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:47 schreef AgnesGru het volgende:
Jullie kennen vast wel dat guitige (rossige) mannetje van Love Actually en Nanny McPhee, zag hem van de week in een serie en moest zo schakelen dat hij daar volwassen rondloopt![]()
Ik heb nog nooit GoT gezienquote:
Ik één aflevering en ik begreep er geen snars vanquote:
Mooi dat jij en H_T nog de nachtploeg in leven houdt. Ik ben de laatste tijd daar veel te moe voorquote:Op zondag 13 oktober 2024 02:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van feestje. Nu lekker slapen.![]()
Het zijn wel saaie en rustige nachten zoquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooi dat jij en H_T nog de nachtploeg in leven houdt. Ik ben de laatste tijd daar veel te moe voor
Wat was het?quote:Op maandag 14 oktober 2024 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Esf nieuws zodadelijk bij radio 2.
WATquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze gaan om 10.45 uur bellen met Nick Schilder geloof ik.
Dat wat ik riep was puur op de reactie van Luctor overigens. Ik heb geen enkele bron behalve mijn eigen dikke duim.quote:
Herhaling van wat Boulevard zaterdag zei. Maar dat had Luctor nog niet meegekregen.quote:
Dat Joost Klein er klaar voor is voor een herkansing.quote:
Dat kijk ik niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Herhaling van wat Boulevard zaterdag zei. Maar dat had Luctor nog niet meegekregen.
Kijk eens even in het Joost topic. Negeer die ene trol evenquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat Joost Klein er klaar voor is voor een herkansing.
Ja dat wisten wij al, maar de gemiddelde radio2 luisteraar nog nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kijk eens even in het Joost topic. Negeer die ene trol even
Oh, is het al oud nieuws?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kijk eens even in het Joost topic. Negeer die ene trol even
Precies. Ik wist dat nog niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat wisten wij al, maar de gemiddelde radio2 luisteraar nog niet
Zin an!quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:55 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Veel plezier alvast!quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:55 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je al een lening afgesloten om een stroopwafel of iets willekeurigs met Nutella te kopen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:53 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer je alle talen hoort behalve Nederlands dan weet je dat je in Amsterdam bent
Ik zit wel in een hotel waar de kamer de grootte heeft van een klerenkastquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een lening afgesloten om een stroopwafel of iets willekeurigs met Nutella te kopen?
Mazzelaar!quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit wel in een hotel waar de kamer de grootte heeft van een klerenkast
Zo'n walk-in-closet?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je zelfs zo luxueus gedaan dat er ook nog een bed in je kamer staat?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah, the cosy real Amsterdam experience.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De bezemkast was al bezet blijkbaar.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je zelfs zo luxueus gedaan dat er ook nog een bed in je kamer staat?
Er was zelfs nog plek voor een tafeltje. Het past allemaal maar net.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je zelfs zo luxueus gedaan dat er ook nog een bed in je kamer staat?
Ook veel plezier voor de mensen die vanavond níet naar Kaarija gaanquote:Op maandag 14 oktober 2024 17:15 schreef Momo het volgende:
Veel plezier voor de mensen die naar Kaarija gaan!
Voel je je niet lekker? Of gewoon moe?quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik mijn bed in duik zo.
Zaterdag begon het met keelpijn, zondag kwam daar een loopneus bij. De keelpijn is nu wel weg over, maar nu ook begonnen met hoesten, die dan de keelpijn weer triggert.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voel je je niet lekker? Of gewoon moe?
(Ik ben wel hartstikke moe, heel drukke dag gehad, als ik niet hoefde te tennissen was ik nu gaan douchen en had ik mijn pyjama aangetrokken)
Bah vervelend, beterschap! Dan is lekker met een kruikje naar bed misschien niet zo'n gek ideequote:Op maandag 14 oktober 2024 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag begon het met keelpijn, zondag kwam daar een loopneus bij. De keelpijn is nu wel weg over, maar nu ook begonnen met hoesten, die dan de keelpijn weer triggert.
Maar wiens klerenkast? Sommige mensen hebben klerenkasten zo groot als mijn huisquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet je wel heel hard rijden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Tijd om naar onze jongens in Duitsland te gaan.
FOK heeft een vrij wijdverbreid probleem. In POL ging het ook al niet goed (niet Cyan’s fout overigens).quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Ik zie dat het VBL topic wel een mod kan gebruiken
Maar was dat een 'reguliere' ontsporing? Of hetzelfde als hier met een user die om de paar seconden een scheldkanonnade plaatst en die dan 30 keer herhaald?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
FOK heeft een vrij wijdverbreid probleem. In POL ging het ook al niet goed (niet Cyan’s fout overigens).
Nee, dat ging over het topic over de Amerikaanse verkiezingen, dat een paar figuren heeft net als die gek in het Joost topic, waardoor inhoudelijke discussies niet van de grond komen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar was dat een 'reguliere' ontsporing? Of hetzelfde als hier met een user die om de paar seconden een scheldkanonnade plaatst en die dan 30 keer herhaald?
Misschien kan de spits hem een Kleine dienst bewijzen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:46 schreef Fred_B het volgende:
Schade op de bank bij Duitsland.
Jammer voor hem.
Ah, dat komt helaas wel vaker voor. Dit is wel echt wat anders.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat ging over het topic over de Amerikaanse verkiezingen, dat een paar figuren heeft net als die gek in het Joost topic, waardoor inhoudelijke discussies niet van de grond komen.
Hier kunnen we lezen zonder dat de helft van de posts geblockt is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wat ongezellig in VBL, dus ik kom even hier buurten.
Vrij normale nieuwe user wel, zag ik.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wat ongezellig in VBL, dus ik kom even hier buurten.
Het gemiddelde VBL-niveauquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrij normale nieuwe user wel, zag ik.
Dat komt door het ontbreken van een VAR.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:52 schreef Arizona het volgende:
Overigens heb ik met tennis wel gewonnen, dus treur niet jongens!
Dit was sowieso gewoon een zuivere goal volgens mij.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:52 schreef Redefine het volgende:
Als het zo moeilijk te zien is, dan moet je die goal gewoon goedkeuren.
Dat denk ik ook. Waarbij in andere situaties waar spelers duidelijk buiten spel staan, deze juist goedgekeurd worden, omdat door het aanraken van de verdediger er een nieuwe situatie zou ontstaan. Altijd weer die willekeur.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was sowieso gewoon een zuivere goal volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |