quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:18 schreef MissTT het volgende:
Jullie zouden mij er ook enorm blij mee maken!
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)40-982d-9e16d847b6d7
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef Rianne87 het volgende:
Ook ik spaar mee voor het AH serviesgoed , zou ze graag overnemen als je er niets mee doet 😊
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)6d-9290-2b82bad0a00b
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:15 schreef LadyS het volgende:
Ik wil graag een collega helpen sparen, dus wie heeft er nog een paar over? Dan geef ik ze weer door aan mijn collega![]()
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-801b-9830301e4f20
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:13 schreef Malfunked88 het volgende:
Mocht iemand nog iets over hebben! Mijn dank zal groot zijn! 😁
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)c5-ab73-f87c32b5e779
44 zegels gedoneerdquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:18 schreef MissTT het volgende:
Jullie zouden mij er ook enorm blij mee maken!
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)40-982d-9e16d847b6d7
Van mij heb je 18 zegels binnenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als bovenstaande mensen voorzien zijn dan hou ik me ontzettend aanbevolen!![]()
https://www.ah.nl/digitaa(...)f8-a0eb-2f78a72c1370
Wat lief! Dank je! Nu heb ik al 21 zegelsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Van mij heb je 18 zegels binnen![]()
Ik krijg zo geen volle spaarkaartenmaar op deze manier werkt het ook
30 zegels voor een kaart is ook wel veel hoor.
Dank je wel. 😘quote:
Je hebt er 10 bij. Meer heb ik nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat lief! Dank je! Nu heb ik al 21 zegels30 is idd heel veel!
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:54 schreef investeerdertje het volgende:
Waarom scrollen jullie zo ver naar beneden! 🤣
Ik heb je alles gegeven wat ik tot nu toe had. (34). Ik zal proberen elke week te spreiden onder mensen die nog nodig hebben. Ik spaar ze niet maar krijg door premium dubbel. Dus heb er genoeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mocht ik dan nog hebben, ga ik ze ook zeker weer weggeven hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Actie duurt nog tot 26 januari. Denk dat je tegen die tijd geen zegel meer kan zien
Heb net mn dochter gevraagd of zij haar zegels aan mij kan geven, mocht ze er zelf niks mee doen. Dan geef ik ze hier weer door![]()
Ja er zijn er veel die willen, als je bovenaan staat, en dat sta ik ook. Sommige mensen beginnen vanaf boven andere vanaf onder.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Aangezien iedereen aan de laatste link weg geeft, its me guys! 🤣
Je hebt die van vandaag gehad. 32 stuks.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd het topic door en geef aan iemand die nog niet genoemd is (of minder). Iets met eerlijk verdelen zeg maar. Voor mij werkt linkjes nog een keer delen overigens averechtsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Superveel dank voor de vele zegels!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:18 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik heb je alles gegeven wat ik tot nu toe had. (34). Ik zal proberen elke week te spreiden onder mensen die nog nodig hebben. Ik spaar ze niet maar krijg door premium dubbel. Dus heb er genoeg.
Jij ook heel erg bedankt!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt er 10 bij. Meer heb ik niet
Als het goed is gegaan heb ik je net 38 stuks gegeven.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Je hebt er een paar bijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Right. Dus TS opent een topic met een verzoek. Vervolgens liften er mensen mee op zijn topic met zijn verzoek. En dan moet er ineens "eerlijk gedeeld" worden?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kijk altijd het topic door en geef aan iemand die nog niet genoemd is (of minder). Iets met eerlijk verdelen zeg maar. Voor mij werkt linkjes nog een keer delen overigens averechts
Heb weer wat zegels weggegeven, weer aan Dotteke, want volgens mij was die weer aan de beurt.
Neem het niet te serieus. Doe ik ook niet 🤣 ik was wat melig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Right. Dus TS opent een topic met een verzoek. Vervolgens liften er mensen mee op zijn topic met zijn verzoek. En dan moet er ineens "eerlijk gedeeld" worden?![]()
Zou m.i. logischer zijn dat er aan TS gedoneerd wordt tot die voorzien is, en dat daarná de meelifters eens aan de beurt komen.
Ander openen ze zelf maar een topic (die meelifters)..
Van alle andere spaaracties is er ook gewoon maar één topic, en staan vaak alle linkjes gewoon in de eerste post. Ik gok zelfs dat extra topics worden samengevoegd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Right. Dus TS opent een topic met een verzoek. Vervolgens liften er mensen mee op zijn topic met zijn verzoek. En dan moet er ineens "eerlijk gedeeld" worden?![]()
Zou m.i. logischer zijn dat er aan TS gedoneerd wordt tot die voorzien is, en dat daarná de meelifters eens aan de beurt komen.
Ander openen ze zelf maar een topic (die meelifters)..
Zoals beloofdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 01:08 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Neem het niet te serieus. Doe ik ook niet 🤣 ik was wat melig.
Toch ben ik wel blij met elke zegel 🤣
Ben ik vaak te lui voor dus ik sluit dan de nieuwe topics en verwijs naar de enequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 05:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Van alle andere spaaracties is er ook gewoon maar één topic, en staan vaak alle linkjes gewoon in de eerste post. Ik gok zelfs dat extra topics worden samengevoegd.
Zelfde ideequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben ik vaak te lui voor dus ik sluit dan de nieuwe topics en verwijs naar de ene
Ik kan ze nog steeds gebruikenquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik spaar ze ook. Dus wie wat over heeft graaag
Misschien wil iemand ruilenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Verschil met andere spaaracties is wel dat er nu maar liefst 30 zegels gespaard moeten worden voor 1 volle kaart en das gewoon heel erg veel.
Ik heb nu nog 25 volle spaarkaarten voor de bioscoop en 42 voor uitjes. Dat aantal ga ik nevernooit halen met de nieuwe actie.
Dat is het lekkere van Albert Heijn
Ik krijg ze niet gedeeld ....quote:
quote:
Gedaan fijn dat je er genoeg hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:34 schreef investeerdertje het volgende:
@:dotteke wil jij mijn link verwijderen?ik heb genoeg!
Alles wat ik nog spaar ga ik verdelen ❤️
16 voor jou!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Oehlala ik spaar dit servies ook!
Mocht iemand wat over hebben en willen delen!
+26quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
+26quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Gewoon op 1 van de links van de vragers in dees topique klikkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:22 schreef over_hedge het volgende:
ik heb 1 volle kaart. Mocht iemand het willen. Hoe deel ik dat?
Dan krijg ik ditquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
+26
[..]
Gewoon op 1 van de links van de vragers in dees topique klikken
Heb je de app?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan krijg ik dit
[ afbeelding ]
Maar ik wil niet vragen aan iemand anders. Maar geven. Of ik ben heel scheef en lees het verkeerd.
Ah is dat het. Moet het op mobiel openen. Ik doe fok altijd op pc.quote:
Mij lukt t ook niet via de app.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan krijg ik dit
[ afbeelding ]
Maar ik wil niet vragen aan iemand anders. Maar geven. Of ik ben heel scheef en lees het verkeerd.
ZOu ze graag hebben als je ze nog niet aan een ander toebedeeld hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:22 schreef over_hedge het volgende:
ik heb 1 volle kaart. Mocht iemand het willen. Hoe deel ik dat?
28 zegels gedoneerdquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:28 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Ik spaar ook mee! Dus ik sluit me bij de anderen aan![]()
Alvast bedankt!
+5 gegeven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Oh... er waren meerdere pagina's in het topic ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:40 schreef Saboo het volgende:
Oeh lala, wat een goed topic! hier ook een spaarder!
https://www.ah.nl/digitaa(...)42-a425-94c2146b1907
Heb nog een enorme hoeveelheid aan uitjes- en bioscoopzegels, dus ik ruil ze evt. ook graag! We gaan nu vnl naar de lidl, dus het servies wil niet echt
Dank je wel!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:55 schreef Sally het volgende:
[..]
+5 gegeven.
Komt zo nog wat aan, uit andere Appie app
Edit: en +10 - veel plezier ermee!
Ik sta er ook ergens tussen,quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh... er waren meerdere pagina's in het topic ...
Had ik het eerder geweten.
Nu het restant naar jou:
+4
Je moet ook belachelijk veel hebben zeg maar...?!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Zonder hulp vind ik het bizar langzaam gaan, dat sparen. Vinden jullie niet? Het duurt een eeuwigheid voor ik een kaart vol heb.
Zag het, maar jij werd al zo geholpen...quote:
Elke week heb ik wel een kaart (bijna) vol tbhquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Zonder hulp vind ik het bizar langzaam gaan, dat sparen. Vinden jullie niet? Het duurt een eeuwigheid voor ik een kaart vol heb.
Je moet echt veel boodschappen doen. een kaart is 30 zegels. Dus heb je voor 300 euro aan boodschappen nodig. Dus als je aleenstaande bent gaat het zeker niet snel. Of als je een uikering hebt je je boodschappen budget beperkt is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Zag het, maar jij werd al zo geholpen...
Dat gezegd hebbende... Dat sparen gaat óók niet echt geweldig?!net ff gecheckt... Op mijn eigen account nog niets noppes nada meer
Zo dan doe jij wel heeeeel veeeel boodschappenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Elke week heb ik wel een kaart (bijna) vol tbh
Hier lukt het mij echt niet, ik doe bij meer supermarkten boodschappen. En... Alleen ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet echt veel boodschappen doen. een kaart is 30 zegels. Dus heb je voor 300 euro aan boodschappen nodig. Dus als je aleenstaande bent gaat het zeker niet snel. Of als je een uikering hebt je je boodschappen budget beperkt is.
Ik weet het. Hier net zo. Zijn van die dure spaarakties.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier lukt het mij echt niet, ik doe bij meer supermarkten boodschappen. En... Alleen ja.
Kennis van me doet alleen bij AH boodschappen, maar ook dat gaat langzaam
Moet toch eten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan doe jij wel heeeeel veeeel boodschappen
Ben jij zo grote eterquote:
Als het kan waarom niet.quote:
Ik ook +30 voor koffiekoekjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:39 schreef Jentin het volgende:
Heb er 30 gegeven aan je, @:koffiekoekjes![]()
Het schiet overigens idd voor geen meter op, dat sparen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:39 schreef Jentin het volgende:
Heb er 30 gegeven aan je, @:koffiekoekjes![]()
Het schiet overigens idd voor geen meter op, dat sparen.
Top, dankje beide!quote:
Graagquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:04 schreef devlinmr het volgende:
Wie heeft er nog zegels nodig. Het is weer vrijdag dus weer een vol boekje te vergeven
33 gedoneerdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag
Jij had nog niet gehad van mij geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:13 schreef Malfunked88 het volgende:
Mocht iemand nog iets over hebben! Mijn dank zal groot zijn! 😁
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)c5-ab73-f87c32b5e779
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:06 schreef over_hedge het volgende:
Geen idee of dit werkt. Maar dit zouden 45 zegels moeten zijn voor de eerstie die er op klikt
ff in spoilers zodat het niet naar een lurker gaatJa. Het werkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je very very much.
Ik ga wat schalen halen. En wat ik over heb aan zegels, en zelf erbij gespaard heb, zal ik ook hier weer delen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Mag ik de mijne een keertje herhalen?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan ze nog goed gebruiken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Dank je welquote:Op woensdag 6 november 2024 12:09 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Dotteke en @:PaarsBeestje, heb wat ik had aan jullie gegeven
Je bent een held! Dank je wel!quote:Op woensdag 6 november 2024 12:09 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Dotteke en @:PaarsBeestje, heb wat ik had aan jullie gegeven
+45quote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik gooi hem er weer even een keertje op
Ik gebruik ze niet, en met premium gaat het best hard, zeker daar ik ook boodschappen voor mijn ouders er studerende kinderen doe. Dus ik ben blij dat ik anderen er een plezier mee kan doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wow dank je wel!! Zonder hulp lukt met mij niet om het servies bij elkaar te sparen, dus ik ben jullie dankbaar!
Ik stuur morgen of zo wel wat ik nu weer heb gespaard, is niet zoveel hoor. Maar ik doe niet vaak boodschappen bij AH, ben maar alleen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wow dank je wel!! Zonder hulp lukt met mij niet om het servies bij elkaar te sparen, dus ik ben jullie dankbaar!
Je hebt er wat bijquote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik gun het nu jou!quote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik wil ze heel graag!quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:35 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb er 14 voor als iemand ze wilt
Thnxquote:
Dank je.quote:
5 volle kaarten erbijquote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Mochten mensen nog hebben, dan graag!quote:
Kan er in de OP een lijstje komen van alle mensen die zegels sparen (en hun linkjes) ?quote:Op zondag 10 november 2024 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Mochten mensen nog hebben, dan graag!
Zijn de mods hier @Nizno en @Viv ? Bij deze gevraagd.quote:Op zondag 10 november 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kan er in de OP een lijstje komen van alle mensen die zegels sparen (en hun linkjes) ?
Scheelt mij een hoop gescroll door het topic ......
Jaquote:Op zondag 10 november 2024 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn de mods hier @:nizno en @:viv ?
Prima, maar wie willen er allemaal in de OP? Laat maar weten hieronder.quote:Bij deze gevraagd.
Ah top!quote:Op zondag 10 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
Volgens mij heb ik van elke verzoeker een link in de OP nu
Thanks!quote:Op zondag 10 november 2024 20:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja
[..]
Prima, maar wie willen er allemaal in de OP? Laat maar weten hieronder.
Ja die ook nogquote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks!
Je bent snel.![]()
Ik zoek ook zegels.
ja graag gedaanquote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks!
Je bent snel.![]()
Ik zoek ook zegels.
Heel fijn; dank je wel!quote:Op zondag 10 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
Super!quote:
Mag ik ook in de OP?quote:Op zondag 10 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:43 schreef jcdragon het volgende:
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)fa-aee8-93ec00ef3572
Je kan ook gewoon je link delen. En dat is het een kwestie van die eerste die op je linkt klikt.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik weet nu niet meer aan wie ik ze moet geven
Kan, maar dan kan ook een random niet Fokker ermee aan de haal gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je link delen. En dat is het een kwestie van die eerste die op je linkt klikt.
Zo deed ik het. Scheelt mij weer uitzoeken aan wie ik ze moet geven
Als je het in een spoiler zet niet. Die kan je alleen openen met een account. Kan wel naar lurkers gaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kan, maar dan kan ook een random niet Fokker ermee aan de haal gaan![]()
@:PaarsBeestje veel plezier met je servies
Iedereen kan de spoilers zien dus dat helpt nietquote:Op donderdag 14 november 2024 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je het in een spoiler zet niet. Die kan je alleen openen met een account. Kan wel naar lurkers gaan.
Maar ach. Ook lurkers willen misschien wat extra zegels
Ik geef zelf graag aan een fokker en niet aan een nietfokker of iemand die speciaal hiervoor een account aanmaakt en verder niet actief is. Dus ook ik kies liever zelf iemand. Bovendien kan ik dan proberen een beetje te verdelen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je link delen. En dat is het een kwestie van die eerste die op je linkt klikt.
Zo deed ik het. Scheelt mij weer uitzoeken aan wie ik ze moet geven
Stuur haar dan een linkje?quote:Op donderdag 14 november 2024 17:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat viel me idd op, nieuwe accounts. Prima maar daar gaan mijn zegels ook niet heen.
Ik probeer nog steeds de zegels van mn dochter los te krijgen, want zij doet er zelf niks mee. Tot op heden niet gelukt![]()
Heb ik al 2 keer gedaanquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Heb ik al 2 keer gedaanmaar ze leest selectief ofzo
42 voor jouquote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks!
Je bent snel.![]()
Ik zoek ook zegels.
42 voor jou.quote:
Oh wat super fijn! Dank je.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
42 voor jou
en
[..]
42 voor jou.
Oh, dank je welquote:Op donderdag 14 november 2024 21:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
42 voor jou
en
[..]
42 voor jou.
Ik heb je uit de OP gehaald, bedankt voor het doorgeven!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik mag uit het lijstje. Als een mod zo lief zou willen zijn?
Top, dank je wel voor de moeite!quote:Op donderdag 14 november 2024 23:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb je uit de OP gehaald, bedankt voor het doorgeven!
Ik heb gekozen voor het blauwe serviesquote:Op donderdag 14 november 2024 23:45 schreef capricia het volgende:
Gaan jullie eigenlijk voor het witte of grijsblauwe servies?
Ik ben gewoon luiquote:Op donderdag 14 november 2024 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geef zelf graag aan een fokker en niet aan een nietfokker of iemand die speciaal hiervoor een account aanmaakt en verder niet actief is. Dus ook ik kies liever zelf iemand. Bovendien kan ik dan proberen een beetje te verdelen.
Dank je!!quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:34 schreef devlinmr het volgende:
@:capricia 36 zegels voor jou omdat je me laatst eenhebt gegeven
@:jcdragon ook 36 omdat je er nog geen hebt gehad van me
Dank je welquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:34 schreef devlinmr het volgende:
@:capricia 36 zegels voor jou omdat je me laatst eenhebt gegeven
@:jcdragon ook 36 omdat je er nog geen hebt gehad van me
Dank je wel!!!quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:03 schreef J-net het volgende:
Ik probeer te spreiden en iedereen een keer te geven. Deze week aan @:Taksizondersuiker gegeven.
Ja. De OP klopt.quote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb blijkbaar een volle spaarkaart. Ik heb zowel die actie bij AH als het topic hier gemist.
Is de OP nog actueel?
Ik heb nu ook genoeg. Mag ik uit de OP?quote:
Gedaan.quote:Op zondag 17 november 2024 21:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook genoeg. Mag ik uit de OP?
Heb er 30 naar je gestuurdquote:Op zondag 17 november 2024 20:24 schreef capricia het volgende:
Kick!
Zijn er nog mensen die hun zegels kwijt willen?
Dank je very much!quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 20 november 2024 08:28 schreef Tamashii het volgende:
Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig.
https://www.ah.nl/digitaa(...)a2-9fa8-e114a95e3b32
Ik heb gehapt.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:00 schreef Pinuts het volgende:
22 zegels voor de liefhebber
Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)5d-9dd3-de10f45e5d6f
Graag.quote:
Jaja. Een dode mus.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er meer had maar die heb ik al weggegeven hier denk ik
Super van je. Volgens mij heb je zojuist aan mij gegeven?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:45 schreef J-net het volgende:
Zoals gezegd; spreidingsbeleid. Deze week @:capricia volgens mij moet ik er dan nog 1 uit de OP en heb ik iedereen een keer gegeven. En dan begin ik opnieuw
helaas is dit forum openbaar te lezen dus vermoed ik dat je zegels weg zijn zonder dat iemand je komt bedanken...quote:Op donderdag 21 november 2024 19:22 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb er ruim 200 weg te geven.
Geen idee hoe dit werkt, dus eerst een test met een paar. Pak maar mocht het lukken.
Laat even weten of het lukt, dan kan ik de.rest ook weggeven.
https://Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)c9-80bc-b3a2a1533890
Ow, nou ja. Dank voor je reactiequote:Op donderdag 21 november 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas is dit forum openbaar te lezen dus vermoed ik dat je zegels weg zijn zonder dat iemand je komt bedanken...
je kan beter je zegels eerst vasthouden en als iemand aangeeft een aantal te willen hebben ze dan via de doneer link weg te geven
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meldquote:Op donderdag 21 november 2024 19:22 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb er ruim 200 weg te geven.
Geen idee hoe dit werkt, dus eerst een test met een paar. Pak maar mocht het lukken.
Laat even weten of het lukt, dan kan ik de.rest ook weggeven.
https://Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)c9-80bc-b3a2a1533890
En anders de link delen via pm aan degenen die je het gunt.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ow, nou ja. Dank voor je reactie![]()
Maar mocht iemand nog nodig hebben, laat het maar weten.
Die 200 zijn er nog hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meld
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 200 zijn er nog hoor.
Ik had een proeflinkje gedaan met 10 stuks.
Dus geef maar aan als je nog wilt.
Graar![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Heb er een paar aan je gedoneerd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meld
Dank je welquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb er een paar aan je gedoneerd.
Zijn voor de komende 3 weken de laatste. Tenzij ze op Bonaire ook een appie hebben
Yes.. verlate zomervakantie. Lekker duiken en snorkelen. Wellicht een cocktail of 2quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je welze zijn binnen gekomen
Ga je naar Bonaire op vakantie?
O lekker, geniet er van. Nogmaals bedankt voor de zegels die je hebt gegeven ben er heel blij meequote:Op vrijdag 22 november 2024 09:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Yes.. verlate zomervakantie. Lekker duiken en snorkelen. Wellicht een cocktail of 2
Ik zet je ook wel even in de OP.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:00 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Gooi m’n linkje ook nog even neer. Of is dat niet de bedoeling vanwege de OP?
Ja. Ik heb die toevoeging maar weer verwijderd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:08 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Volgens mij sta ik daar al hoor
Eigenlijk vind ik dit een rotactie. Wil je echt het hele versies voor 8-10-12 personen sparen heb je belachelijk veel zegels nodig. Zonder hulp lukt het mij echt niet
Dank je wel heel lief.quote:Op maandag 25 november 2024 12:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Handig, alle linkjes in de OP. Ik deed ienemienemutteen kwam op @:Dotteke uit. Je hebt er zegels bij
Graag gedaan en veel plezier ermeequote:Op maandag 25 november 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel heel lief.
En nog een boekje vol ook nogthnx
Ze kunnen je soms lekker laten wachten he.quote:Op maandag 25 november 2024 12:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Graag gedaan en veel plezier ermee![]()
Wacht nog steeds op antwoord van dochter
Echt he? Vraag er al weken omquote:Op maandag 25 november 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen je soms lekker laten wachten he.
Heeft ze misschien over het hoofd gezienquote:
Geen idee, zie dat hij 22 november is bijgewerktquote:
Jij zoekt nog?quote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zie dat hij 22 november is bijgewerkt
Oké, dan is @capricia de gelukkige met 70 zegels.quote:
Dank u, dank uquote:Op maandag 25 november 2024 13:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Oké, dan is @:capricia de gelukkige met 70 zegels.
`Jip ik zoek nogquote:
Thnx. Wat liefquote:
Dank je!quote:Op maandag 25 november 2024 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las net elders je doel, dus ik heb onze voorraad even bij jou neergelegd
132 zegels van jou?quote:Op maandag 25 november 2024 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las net elders je doel, dus ik heb onze voorraad even bij jou neergelegd
Dank je welquote:
Hartelijk dank!quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:44 schreef J-net het volgende:
@:Yinny - je hebt mn zegels van deze week
Check de OPquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:12 schreef Lovely het volgende:
Als er nog mensen zijn die zegels nodig zijn, laat het even weten heb nog een aantal zegels
In dat geval, zou ik graag in de OP erbij willen @Dottekequote:
Ah ok.. maar als degene pas na 48 PM/DM leest is dat niet handigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt je link per PM versturen.
Bij mij kon het ook niet anders.
Ja jammer dan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar als degene pas na 48 PM/DM leest is dat niet handig
Truequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja jammer dan.
Als ze ze echt graag willen hebben kijken ze maar elke dag hoor.
Blockt Fok dat? Ik snap niet waarom het niet direct via link zou kunnenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt je link per PM versturen.
Bij mij kon het ook niet anders.
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Blockt Fok dat? Ik snap niet waarom het niet direct via link zou kunnen
Ah op die manierquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Ik kon het niet via de AH-link van de users versturen.
Ligt aan mij.
Yep, denk het ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:56 schreef H.Vviv het volgende:
Op de computer werken de links niet bij mij, op de mobiel werken ze dan weer wel. Waarschijnlijk omdat ik de app op mijn mobiel heb staan.
Bij mij dus nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:56 schreef H.Vviv het volgende:
Op de computer werken de links niet bij mij, op de mobiel werken ze dan weer wel. Waarschijnlijk omdat ik de app op mijn mobiel heb staan.
+30quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:17 schreef Molo het volgende:
[..]
In dat geval, zou ik graag in de OP erbij willen @:dotteke
Dank!
Iittalaquote:Op zondag 1 december 2024 19:32 schreef Molo het volgende:
Inmiddels door jullie helemaal voorzien in mijn servies, het witte spul past top bij de rest van mijn Iittala en Marimekko-zooi.
Dank allemaal!
klopt de zegellinkjes van AH en ook Jumbo werken alleen als je er op klinkt met een apparaat waar ook de bijbehorende app op staatquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:56 schreef H.Vviv het volgende:
37 zegels erbijquote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Nog eens 16 (en zo meteen nog 5) erbij.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:58 schreef Mushanga71 het volgende:
16 zegels erbij, @:TaksiZonderSuiker
Check DMquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik zoek ook nog zegels! Heb eigenlijk wel een heel nieuw servies nodig, dus als men overheeft graag!
https://www.ah.nl/digitaa(...)de-beb8-eb77e594f1cf
Hoeveel heb je er nog nodig?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat lief allemaal. Heel erg bedankt!
Dank je wel, maar mijn servies is compleet.quote:
In de OP staat een lijst met gegadigden.quote:Op woensdag 11 december 2024 05:39 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dank je wel, maar mijn servies is compleet.
Ik heb nog 5 volle boekjes in de aanbieding. Wie o wie?
Zie DM 😊quote:Op woensdag 11 december 2024 07:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 3 boekjes erbij een heel eind ben.
DM dusquote:Op woensdag 11 december 2024 07:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat ik met 3 boekjes erbij een heel eind ben.
alle linkjes van je verwijderdquote:Op woensdag 11 december 2024 11:20 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Jaaaa super, dank jullie wel! Mag ik uit de lijst? Nogmaals bedankt voor al jullie hulp!
Alle linkjes in de op zijn volgens mij nog actueelquote:
Hoeveel zaken ben je langs geweest? En welke regio? Ik wil morgen hier wel even kijken. Regio Utrecht.quote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is er bij jullie ook geen enkel wit diner bord te vinden?
In Den Haag en omgeving was alles aangevuld. Daar is het blauw juist populair. Wit volop te krijgen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is er bij jullie ook geen enkel wit diner bord te vinden?
Sorry voor de late reactie! Regio Rotterdam. Ze zeggen dat het nu niet leverbaar is maar dat dat wel weer komt.quote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel zaken ben je langs geweest? En welke regio? Ik wil morgen hier wel even kijken. Regio Utrecht.
Dan zit ik ook niet in de buurt om je te helpen met kijken helaas.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie! Regio Rotterdam. Ze zeggen dat het nu niet leverbaar is maar dat dat wel weer komt.
Bedankt voor je aanbod!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zit ik ook niet in de buurt om je te helpen met kijken helaas.
Succes ieg!
Heb er 7 met je gedeeld.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:09 schreef Patoshik het volgende:
Wie zou mij willen helpen met sparen? Heb nog een paar boekjes nodig om van alles wat te hebben.
https://www.ah.nl/digitaa(...)c0-933f-964581fcd24f
Kan dat anoniem gedeeld worden? Ik heb 217 zegels, 7 volle boekjes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:09 schreef Patoshik het volgende:
Wie zou mij willen helpen met sparen? Heb nog een paar boekjes nodig om van alles wat te hebben.
Die hadden ieder een eigen topic volgens mij (maar niet per se een algemeen topic), en volgens mij is het een anonieme link. Je ziet alleen 'zegels ontvangen'. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:20 schreef Tjoent het volgende:
Mocht het idd anoniem kunnen dan heb ik eventueel ook nog 62 spaarkaarten 'Uitjes' en 23 spaarkaarten 'Bioscoop' zie ik.
Wil je ook in de OP genoemd worden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:09 schreef Patoshik het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Kan dat anoniem gedeeld worden? Ik heb 217 zegels, 7 volle boekjes.
Die mag je gerust hebben.
Klopt je ziet geen naam of ander iets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:55 schreef Sally het volgende:
[..]
en volgens mij is het een anonieme link. Je ziet alleen 'zegels ontvangen'. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Boekje gegevenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef love_sharon het volgende:
Als mensen nog over hebben zou ik zeer dankbaar zijn en ze zeker kunnen gebruiken![]()
2 boekjes gegeven.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef love_sharon het volgende:
Als mensen nog over hebben zou ik zeer dankbaar zijn en ze zeker kunnen gebruiken![]()
Nog 34 zegels erbijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef love_sharon het volgende:
Dankjewel @Mushanga71 !quote:
Graag gedaan en veel plezier met je nieuwe serviesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dankjewel @:Mushanga71 !
Heb nu precies het aantal wat ik wilde dus ben helemaal voorzien. Dank aan iedereen nogmaals
Ja, daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Me tooo. Geloof dat we nog een heel servies aan spaarkaarten hebben met zn alle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |