quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:18 schreef MissTT het volgende:
Jullie zouden mij er ook enorm blij mee maken!
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)40-982d-9e16d847b6d7
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef Rianne87 het volgende:
Ook ik spaar mee voor het AH serviesgoed , zou ze graag overnemen als je er niets mee doet 😊
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)6d-9290-2b82bad0a00b
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:15 schreef LadyS het volgende:
Ik wil graag een collega helpen sparen, dus wie heeft er nog een paar over? Dan geef ik ze weer door aan mijn collega![]()
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-801b-9830301e4f20
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:13 schreef Malfunked88 het volgende:
Mocht iemand nog iets over hebben! Mijn dank zal groot zijn! 😁
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)c5-ab73-f87c32b5e779
44 zegels gedoneerdquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:18 schreef MissTT het volgende:
Jullie zouden mij er ook enorm blij mee maken!
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)40-982d-9e16d847b6d7
Van mij heb je 18 zegels binnenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als bovenstaande mensen voorzien zijn dan hou ik me ontzettend aanbevolen!![]()
https://www.ah.nl/digitaa(...)f8-a0eb-2f78a72c1370
Wat lief! Dank je! Nu heb ik al 21 zegelsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Van mij heb je 18 zegels binnen![]()
Ik krijg zo geen volle spaarkaartenmaar op deze manier werkt het ook
30 zegels voor een kaart is ook wel veel hoor.
Dank je wel. 😘quote:
Je hebt er 10 bij. Meer heb ik nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat lief! Dank je! Nu heb ik al 21 zegels30 is idd heel veel!
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:54 schreef investeerdertje het volgende:
Waarom scrollen jullie zo ver naar beneden! 🤣
Ik heb je alles gegeven wat ik tot nu toe had. (34). Ik zal proberen elke week te spreiden onder mensen die nog nodig hebben. Ik spaar ze niet maar krijg door premium dubbel. Dus heb er genoeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mocht ik dan nog hebben, ga ik ze ook zeker weer weggeven hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Actie duurt nog tot 26 januari. Denk dat je tegen die tijd geen zegel meer kan zien
Heb net mn dochter gevraagd of zij haar zegels aan mij kan geven, mocht ze er zelf niks mee doen. Dan geef ik ze hier weer door![]()
Ja er zijn er veel die willen, als je bovenaan staat, en dat sta ik ook. Sommige mensen beginnen vanaf boven andere vanaf onder.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Aangezien iedereen aan de laatste link weg geeft, its me guys! 🤣
Je hebt die van vandaag gehad. 32 stuks.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd het topic door en geef aan iemand die nog niet genoemd is (of minder). Iets met eerlijk verdelen zeg maar. Voor mij werkt linkjes nog een keer delen overigens averechtsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Superveel dank voor de vele zegels!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:18 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik heb je alles gegeven wat ik tot nu toe had. (34). Ik zal proberen elke week te spreiden onder mensen die nog nodig hebben. Ik spaar ze niet maar krijg door premium dubbel. Dus heb er genoeg.
Jij ook heel erg bedankt!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt er 10 bij. Meer heb ik niet
Als het goed is gegaan heb ik je net 38 stuks gegeven.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Je hebt er een paar bijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Right. Dus TS opent een topic met een verzoek. Vervolgens liften er mensen mee op zijn topic met zijn verzoek. En dan moet er ineens "eerlijk gedeeld" worden?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kijk altijd het topic door en geef aan iemand die nog niet genoemd is (of minder). Iets met eerlijk verdelen zeg maar. Voor mij werkt linkjes nog een keer delen overigens averechts
Heb weer wat zegels weggegeven, weer aan Dotteke, want volgens mij was die weer aan de beurt.
Neem het niet te serieus. Doe ik ook niet 🤣 ik was wat melig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Right. Dus TS opent een topic met een verzoek. Vervolgens liften er mensen mee op zijn topic met zijn verzoek. En dan moet er ineens "eerlijk gedeeld" worden?![]()
Zou m.i. logischer zijn dat er aan TS gedoneerd wordt tot die voorzien is, en dat daarná de meelifters eens aan de beurt komen.
Ander openen ze zelf maar een topic (die meelifters)..
Van alle andere spaaracties is er ook gewoon maar één topic, en staan vaak alle linkjes gewoon in de eerste post. Ik gok zelfs dat extra topics worden samengevoegd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Right. Dus TS opent een topic met een verzoek. Vervolgens liften er mensen mee op zijn topic met zijn verzoek. En dan moet er ineens "eerlijk gedeeld" worden?![]()
Zou m.i. logischer zijn dat er aan TS gedoneerd wordt tot die voorzien is, en dat daarná de meelifters eens aan de beurt komen.
Ander openen ze zelf maar een topic (die meelifters)..
Zoals beloofdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 01:08 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Neem het niet te serieus. Doe ik ook niet 🤣 ik was wat melig.
Toch ben ik wel blij met elke zegel 🤣
Ben ik vaak te lui voor dus ik sluit dan de nieuwe topics en verwijs naar de enequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 05:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Van alle andere spaaracties is er ook gewoon maar één topic, en staan vaak alle linkjes gewoon in de eerste post. Ik gok zelfs dat extra topics worden samengevoegd.
Zelfde ideequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben ik vaak te lui voor dus ik sluit dan de nieuwe topics en verwijs naar de ene
Ik kan ze nog steeds gebruikenquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik spaar ze ook. Dus wie wat over heeft graaag
Misschien wil iemand ruilenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Verschil met andere spaaracties is wel dat er nu maar liefst 30 zegels gespaard moeten worden voor 1 volle kaart en das gewoon heel erg veel.
Ik heb nu nog 25 volle spaarkaarten voor de bioscoop en 42 voor uitjes. Dat aantal ga ik nevernooit halen met de nieuwe actie.
Dat is het lekkere van Albert Heijn
Ik krijg ze niet gedeeld ....quote:
quote:
Gedaan fijn dat je er genoeg hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:34 schreef investeerdertje het volgende:
@:dotteke wil jij mijn link verwijderen?ik heb genoeg!
Alles wat ik nog spaar ga ik verdelen ❤️
16 voor jou!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Oehlala ik spaar dit servies ook!
Mocht iemand wat over hebben en willen delen!
+26quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
+26quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Gewoon op 1 van de links van de vragers in dees topique klikkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:22 schreef over_hedge het volgende:
ik heb 1 volle kaart. Mocht iemand het willen. Hoe deel ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |