Die hadden ieder een eigen topic volgens mij (maar niet per se een algemeen topic), en volgens mij is het een anonieme link. Je ziet alleen 'zegels ontvangen'. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:20 schreef Tjoent het volgende:
Mocht het idd anoniem kunnen dan heb ik eventueel ook nog 62 spaarkaarten 'Uitjes' en 23 spaarkaarten 'Bioscoop' zie ik.
Wil je ook in de OP genoemd worden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:09 schreef Patoshik het volgende:
Wie zou mij willen helpen met sparen? Heb nog een paar boekjes nodig om van alles wat te hebben.
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)c0-933f-964581fcd24f
quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Kan dat anoniem gedeeld worden? Ik heb 217 zegels, 7 volle boekjes.
Die mag je gerust hebben.
Klopt je ziet geen naam of ander iets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:55 schreef Sally het volgende:
[..]
en volgens mij is het een anonieme link. Je ziet alleen 'zegels ontvangen'. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Boekje gegevenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef love_sharon het volgende:
Als mensen nog over hebben zou ik zeer dankbaar zijn en ze zeker kunnen gebruiken![]()
2 boekjes gegeven.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef love_sharon het volgende:
Als mensen nog over hebben zou ik zeer dankbaar zijn en ze zeker kunnen gebruiken![]()
Nog 34 zegels erbijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef love_sharon het volgende:
Dankjewel @Mushanga71 !quote:
Graag gedaan en veel plezier met je nieuwe serviesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dankjewel @:Mushanga71 !
Heb nu precies het aantal wat ik wilde dus ben helemaal voorzien. Dank aan iedereen nogmaals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |