Ow, nou ja. Dank voor je reactiequote:Op donderdag 21 november 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas is dit forum openbaar te lezen dus vermoed ik dat je zegels weg zijn zonder dat iemand je komt bedanken...
je kan beter je zegels eerst vasthouden en als iemand aangeeft een aantal te willen hebben ze dan via de doneer link weg te geven
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meldquote:Op donderdag 21 november 2024 19:22 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb er ruim 200 weg te geven.
Geen idee hoe dit werkt, dus eerst een test met een paar. Pak maar mocht het lukken.
Laat even weten of het lukt, dan kan ik de.rest ook weggeven.
https://Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)c9-80bc-b3a2a1533890
En anders de link delen via pm aan degenen die je het gunt.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ow, nou ja. Dank voor je reactie![]()
Maar mocht iemand nog nodig hebben, laat het maar weten.
Die 200 zijn er nog hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meld
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 200 zijn er nog hoor.
Ik had een proeflinkje gedaan met 10 stuks.
Dus geef maar aan als je nog wilt.
Graar![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik spaar ze ook. Dus wie wat over heeft graaag
Wil je me helpen met sparen?
Heb er een paar aan je gedoneerd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meld
Dank je welquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb er een paar aan je gedoneerd.
Zijn voor de komende 3 weken de laatste. Tenzij ze op Bonaire ook een appie hebben
Yes.. verlate zomervakantie. Lekker duiken en snorkelen. Wellicht een cocktail of 2quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je welze zijn binnen gekomen
Ga je naar Bonaire op vakantie?
O lekker, geniet er van. Nogmaals bedankt voor de zegels die je hebt gegeven ben er heel blij meequote:Op vrijdag 22 november 2024 09:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Yes.. verlate zomervakantie. Lekker duiken en snorkelen. Wellicht een cocktail of 2
Ik zet je ook wel even in de OP.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:00 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wil je me helpen met sparen?
Gooi m’n linkje ook nog even neer. Of is dat niet de bedoeling vanwege de OP?
Ja. Ik heb die toevoeging maar weer verwijderd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:08 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Volgens mij sta ik daar al hoor
Eigenlijk vind ik dit een rotactie. Wil je echt het hele versies voor 8-10-12 personen sparen heb je belachelijk veel zegels nodig. Zonder hulp lukt het mij echt niet
Dank je wel heel lief.quote:Op maandag 25 november 2024 12:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Handig, alle linkjes in de OP. Ik deed ienemienemutteen kwam op @:Dotteke uit. Je hebt er zegels bij
Graag gedaan en veel plezier ermeequote:Op maandag 25 november 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel heel lief.
En nog een boekje vol ook nogthnx
Ze kunnen je soms lekker laten wachten he.quote:Op maandag 25 november 2024 12:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Graag gedaan en veel plezier ermee![]()
Wacht nog steeds op antwoord van dochter
Echt he? Vraag er al weken omquote:Op maandag 25 november 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen je soms lekker laten wachten he.
Heeft ze misschien over het hoofd gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |