+45quote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wil je me helpen met sparen?
Ik gooi hem er weer even een keertje op
Ik gebruik ze niet, en met premium gaat het best hard, zeker daar ik ook boodschappen voor mijn ouders er studerende kinderen doe. Dus ik ben blij dat ik anderen er een plezier mee kan doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wow dank je wel!! Zonder hulp lukt met mij niet om het servies bij elkaar te sparen, dus ik ben jullie dankbaar!
Ik stuur morgen of zo wel wat ik nu weer heb gespaard, is niet zoveel hoor. Maar ik doe niet vaak boodschappen bij AH, ben maar alleen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wow dank je wel!! Zonder hulp lukt met mij niet om het servies bij elkaar te sparen, dus ik ben jullie dankbaar!
Je hebt er wat bijquote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik gun het nu jou!quote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik wil ze heel graag!quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:35 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb er 14 voor als iemand ze wilt
Thnxquote:
5 volle kaarten erbijquote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Mochten mensen nog hebben, dan graag!quote:
Kan er in de OP een lijstje komen van alle mensen die zegels sparen (en hun linkjes) ?quote:Op zondag 10 november 2024 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Mochten mensen nog hebben, dan graag!
Zijn de mods hier @Nizno en @Viv ? Bij deze gevraagd.quote:Op zondag 10 november 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kan er in de OP een lijstje komen van alle mensen die zegels sparen (en hun linkjes) ?
Scheelt mij een hoop gescroll door het topic ......
Jaquote:Op zondag 10 november 2024 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn de mods hier @:nizno en @:viv ?
Prima, maar wie willen er allemaal in de OP? Laat maar weten hieronder.quote:Bij deze gevraagd.
Ah top!quote:Op zondag 10 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
Volgens mij heb ik van elke verzoeker een link in de OP nu
Thanks!quote:Op zondag 10 november 2024 20:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja
[..]
Prima, maar wie willen er allemaal in de OP? Laat maar weten hieronder.
Ja die ook nogquote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks!
Je bent snel.![]()
Ik zoek ook zegels.
ja graag gedaanquote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks!
Je bent snel.![]()
Ik zoek ook zegels.
Heel fijn; dank je wel!quote:Op zondag 10 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
Mag ik ook in de OP?quote:Op zondag 10 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:43 schreef jcdragon het volgende:
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)fa-aee8-93ec00ef3572
Je kan ook gewoon je link delen. En dat is het een kwestie van die eerste die op je linkt klikt.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik weet nu niet meer aan wie ik ze moet geven
Kan, maar dan kan ook een random niet Fokker ermee aan de haal gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je link delen. En dat is het een kwestie van die eerste die op je linkt klikt.
Zo deed ik het. Scheelt mij weer uitzoeken aan wie ik ze moet geven
Als je het in een spoiler zet niet. Die kan je alleen openen met een account. Kan wel naar lurkers gaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kan, maar dan kan ook een random niet Fokker ermee aan de haal gaan![]()
@:PaarsBeestje veel plezier met je servies
Iedereen kan de spoilers zien dus dat helpt nietquote:Op donderdag 14 november 2024 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je het in een spoiler zet niet. Die kan je alleen openen met een account. Kan wel naar lurkers gaan.
Maar ach. Ook lurkers willen misschien wat extra zegels
Ik geef zelf graag aan een fokker en niet aan een nietfokker of iemand die speciaal hiervoor een account aanmaakt en verder niet actief is. Dus ook ik kies liever zelf iemand. Bovendien kan ik dan proberen een beetje te verdelen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je link delen. En dat is het een kwestie van die eerste die op je linkt klikt.
Zo deed ik het. Scheelt mij weer uitzoeken aan wie ik ze moet geven
Stuur haar dan een linkje?quote:Op donderdag 14 november 2024 17:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat viel me idd op, nieuwe accounts. Prima maar daar gaan mijn zegels ook niet heen.
Ik probeer nog steeds de zegels van mn dochter los te krijgen, want zij doet er zelf niks mee. Tot op heden niet gelukt![]()
Heb ik al 2 keer gedaanquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Heb ik al 2 keer gedaanmaar ze leest selectief ofzo
42 voor jouquote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks!
Je bent snel.![]()
Ik zoek ook zegels.
42 voor jou.quote:
Oh wat super fijn! Dank je.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
42 voor jou
en
[..]
42 voor jou.
Oh, dank je welquote:Op donderdag 14 november 2024 21:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
42 voor jou
en
[..]
42 voor jou.
Ik heb je uit de OP gehaald, bedankt voor het doorgeven!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik mag uit het lijstje. Als een mod zo lief zou willen zijn?
Top, dank je wel voor de moeite!quote:Op donderdag 14 november 2024 23:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb je uit de OP gehaald, bedankt voor het doorgeven!
Ik heb gekozen voor het blauwe serviesquote:Op donderdag 14 november 2024 23:45 schreef capricia het volgende:
Gaan jullie eigenlijk voor het witte of grijsblauwe servies?
Ik ben gewoon luiquote:Op donderdag 14 november 2024 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geef zelf graag aan een fokker en niet aan een nietfokker of iemand die speciaal hiervoor een account aanmaakt en verder niet actief is. Dus ook ik kies liever zelf iemand. Bovendien kan ik dan proberen een beetje te verdelen.
Dank je!!quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:34 schreef devlinmr het volgende:
@:capricia 36 zegels voor jou omdat je me laatst eenhebt gegeven
@:jcdragon ook 36 omdat je er nog geen hebt gehad van me
Dank je welquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:34 schreef devlinmr het volgende:
@:capricia 36 zegels voor jou omdat je me laatst eenhebt gegeven
@:jcdragon ook 36 omdat je er nog geen hebt gehad van me
Dank je wel!!!quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:03 schreef J-net het volgende:
Ik probeer te spreiden en iedereen een keer te geven. Deze week aan @:Taksizondersuiker gegeven.
Ja. De OP klopt.quote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb blijkbaar een volle spaarkaart. Ik heb zowel die actie bij AH als het topic hier gemist.
Is de OP nog actueel?
Ik heb nu ook genoeg. Mag ik uit de OP?quote:
Gedaan.quote:Op zondag 17 november 2024 21:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook genoeg. Mag ik uit de OP?
Heb er 30 naar je gestuurdquote:Op zondag 17 november 2024 20:24 schreef capricia het volgende:
Kick!
Zijn er nog mensen die hun zegels kwijt willen?
Dankjewelquote:Op woensdag 20 november 2024 08:28 schreef Tamashii het volgende:
Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig.
https://www.ah.nl/digitaa(...)a2-9fa8-e114a95e3b32
Ik heb gehapt.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:00 schreef Pinuts het volgende:
22 zegels voor de liefhebber
Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)5d-9dd3-de10f45e5d6f
Jaja. Een dode mus.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er meer had maar die heb ik al weggegeven hier denk ik
Super van je. Volgens mij heb je zojuist aan mij gegeven?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:45 schreef J-net het volgende:
Zoals gezegd; spreidingsbeleid. Deze week @:capricia volgens mij moet ik er dan nog 1 uit de OP en heb ik iedereen een keer gegeven. En dan begin ik opnieuw
helaas is dit forum openbaar te lezen dus vermoed ik dat je zegels weg zijn zonder dat iemand je komt bedanken...quote:Op donderdag 21 november 2024 19:22 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb er ruim 200 weg te geven.
Geen idee hoe dit werkt, dus eerst een test met een paar. Pak maar mocht het lukken.
Laat even weten of het lukt, dan kan ik de.rest ook weggeven.
https://Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)c9-80bc-b3a2a1533890
Ow, nou ja. Dank voor je reactiequote:Op donderdag 21 november 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas is dit forum openbaar te lezen dus vermoed ik dat je zegels weg zijn zonder dat iemand je komt bedanken...
je kan beter je zegels eerst vasthouden en als iemand aangeeft een aantal te willen hebben ze dan via de doneer link weg te geven
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meldquote:Op donderdag 21 november 2024 19:22 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb er ruim 200 weg te geven.
Geen idee hoe dit werkt, dus eerst een test met een paar. Pak maar mocht het lukken.
Laat even weten of het lukt, dan kan ik de.rest ook weggeven.
https://Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)c9-80bc-b3a2a1533890
En anders de link delen via pm aan degenen die je het gunt.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ow, nou ja. Dank voor je reactie![]()
Maar mocht iemand nog nodig hebben, laat het maar weten.
Die 200 zijn er nog hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meld
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 200 zijn er nog hoor.
Ik had een proeflinkje gedaan met 10 stuks.
Dus geef maar aan als je nog wilt.
Graar![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik spaar ze ook. Dus wie wat over heeft graaag
Heb er een paar aan je gedoneerd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O te laat, was al ingepikt, jammer dat iemand dat niet even meld
Dank je welquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb er een paar aan je gedoneerd.
Zijn voor de komende 3 weken de laatste. Tenzij ze op Bonaire ook een appie hebben
Yes.. verlate zomervakantie. Lekker duiken en snorkelen. Wellicht een cocktail of 2quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je welze zijn binnen gekomen
Ga je naar Bonaire op vakantie?
O lekker, geniet er van. Nogmaals bedankt voor de zegels die je hebt gegeven ben er heel blij meequote:Op vrijdag 22 november 2024 09:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Yes.. verlate zomervakantie. Lekker duiken en snorkelen. Wellicht een cocktail of 2
Ik zet je ook wel even in de OP.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:00 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Gooi m’n linkje ook nog even neer. Of is dat niet de bedoeling vanwege de OP?
Ja. Ik heb die toevoeging maar weer verwijderd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:08 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Volgens mij sta ik daar al hoor
Eigenlijk vind ik dit een rotactie. Wil je echt het hele versies voor 8-10-12 personen sparen heb je belachelijk veel zegels nodig. Zonder hulp lukt het mij echt niet
Dank je wel heel lief.quote:Op maandag 25 november 2024 12:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Handig, alle linkjes in de OP. Ik deed ienemienemutteen kwam op @:Dotteke uit. Je hebt er zegels bij
Graag gedaan en veel plezier ermeequote:Op maandag 25 november 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel heel lief.
En nog een boekje vol ook nogthnx
Ze kunnen je soms lekker laten wachten he.quote:Op maandag 25 november 2024 12:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Graag gedaan en veel plezier ermee![]()
Wacht nog steeds op antwoord van dochter
Echt he? Vraag er al weken omquote:Op maandag 25 november 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen je soms lekker laten wachten he.
Heeft ze misschien over het hoofd gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |