Dank u, dank uquote:Op maandag 25 november 2024 13:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Oké, dan is @:capricia de gelukkige met 70 zegels.
`Jip ik zoek nogquote:
Thnx. Wat liefquote:
Dank je!quote:Op maandag 25 november 2024 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las net elders je doel, dus ik heb onze voorraad even bij jou neergelegd
132 zegels van jou?quote:Op maandag 25 november 2024 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las net elders je doel, dus ik heb onze voorraad even bij jou neergelegd
Dank je welquote:
Hartelijk dank!quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:44 schreef J-net het volgende:
@:Yinny - je hebt mn zegels van deze week
Check de OPquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:12 schreef Lovely het volgende:
Als er nog mensen zijn die zegels nodig zijn, laat het even weten heb nog een aantal zegels
In dat geval, zou ik graag in de OP erbij willen @Dottekequote:
Ah ok.. maar als degene pas na 48 PM/DM leest is dat niet handigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt je link per PM versturen.
Bij mij kon het ook niet anders.
Ja jammer dan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar als degene pas na 48 PM/DM leest is dat niet handig
Truequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja jammer dan.
Als ze ze echt graag willen hebben kijken ze maar elke dag hoor.
Blockt Fok dat? Ik snap niet waarom het niet direct via link zou kunnenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt je link per PM versturen.
Bij mij kon het ook niet anders.
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Blockt Fok dat? Ik snap niet waarom het niet direct via link zou kunnen
Ah op die manierquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Ik kon het niet via de AH-link van de users versturen.
Ligt aan mij.
Yep, denk het ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:56 schreef H.Vviv het volgende:
Op de computer werken de links niet bij mij, op de mobiel werken ze dan weer wel. Waarschijnlijk omdat ik de app op mijn mobiel heb staan.
Bij mij dus nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:56 schreef H.Vviv het volgende:
Op de computer werken de links niet bij mij, op de mobiel werken ze dan weer wel. Waarschijnlijk omdat ik de app op mijn mobiel heb staan.
+30quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:17 schreef Molo het volgende:
[..]
In dat geval, zou ik graag in de OP erbij willen @:dotteke
Dank!
Iittalaquote:Op zondag 1 december 2024 19:32 schreef Molo het volgende:
Inmiddels door jullie helemaal voorzien in mijn servies, het witte spul past top bij de rest van mijn Iittala en Marimekko-zooi.
Dank allemaal!
klopt de zegellinkjes van AH en ook Jumbo werken alleen als je er op klinkt met een apparaat waar ook de bijbehorende app op staatquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:56 schreef H.Vviv het volgende:
37 zegels erbijquote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wil je me helpen met sparen?
Ik gooi hem er weer even een keertje op
Nog eens 16 (en zo meteen nog 5) erbij.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wil je me helpen met sparen?
Ik gooi hem er weer even een keertje op
Dank je wel!quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:58 schreef Mushanga71 het volgende:
16 zegels erbij, @:TaksiZonderSuiker
Check DMquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik zoek ook nog zegels! Heb eigenlijk wel een heel nieuw servies nodig, dus als men overheeft graag!
https://www.ah.nl/digitaa(...)de-beb8-eb77e594f1cf
Hoeveel heb je er nog nodig?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat lief allemaal. Heel erg bedankt!
Dank je wel, maar mijn servies is compleet.quote:
In de OP staat een lijst met gegadigden.quote:Op woensdag 11 december 2024 05:39 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dank je wel, maar mijn servies is compleet.
Ik heb nog 5 volle boekjes in de aanbieding. Wie o wie?
Zie DM 😊quote:Op woensdag 11 december 2024 07:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 3 boekjes erbij een heel eind ben.
DM dusquote:Op woensdag 11 december 2024 07:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat ik met 3 boekjes erbij een heel eind ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |