abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215144768
quote:
Zeker duizend gewonden en paniek door ontplofte Hezbollah-piepers in Libanon
Meer dan duizend mensen in Libanon zijn gewond geraakt doordat hun pieper ontplofte, meldt persbureau Reuters op basis van Libanese veiligheidsfunctionarissen. De ontploffingen hebben op veel plaatsen tot grote paniek geleid.

De piepers zouden door veel Hezbollah-leden op het lichaam worden gedragen, door strijders van de terreurorganisatie, maar bijvoorbeeld ook door medisch personeel. Het is nog niet duidelijk wie of wat erachter zit.

Op sociale media en in lokale media circuleren foto's en video's uit de zuidelijke buitenwijken van hoofdstad Beiroet die mensen tonen die op de stoep liggen met wonden aan hun handen, in de buurt van hun broekzakken of aan hun hoofd.

Een functionaris van Hezbollah noemt de ontploffingen tegenover Reuters de "grootste inbreuk op de veiligheid" sinds de beschietingen tussen Hezbollah en Isral begonnen, in oktober vorig jaar. Het Isralische leger heeft nog niet gereageerd op de berichten.
https://nos.nl/artikel/25(...)h-piepers-in-libanon

pi_215144796
quote:
DEN HAAG (ANP) - Oppositiepartijen in de Tweede Kamer zijn zeer bezorgd over het grondoffensief dat Isral is begonnen in Libanon. "Dit moet stoppen", vindt Kamerlid Kati Piri van GroenLinks-PvdA. SP'er Sarah Dobbe wil dat het kabinet zich uitspreekt tegen wat zij schendingen van het internationaal recht noemt.

"De internationale gemeenschap riep op tot een staakt-het-vuren", zegt Piri. "Netanyahu kiest met grondoffensief in Libanon voor escalatie waarbij veel onschuldige slachtoffers zullen vallen, voor bloedvergieten en voor onveiligheid van miljoenen mensen in de regio."

Dobbe wijst op de ernstige gevolgen van het conflict in Libanon, waar volgens haar al meer dan duizend doden zijn gevallen en "honderdduizenden" op de vlucht zijn. "Stop bombarderen van burgers en escalatie. Druk en sancties zijn nodig."

D66-leider Rob Jetten is eveneens kritisch. "Het Midden-Oosten krijgt geen vrede door meer oorlog." Ook hij wijst op de zware internationale druk die op Isral is gelegd om te stoppen met bombarderen. "Maar Netanyahu kiest voor escalatie."
Wat fijn die bezorgdheid van onze vrienden in de oppositie. Bezorgdheid die altijd maar naar 1 kant uitgaat.
pi_215144815
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wat fijn die bezorgdheid van onze vrienden in de oppositie. Bezorgdheid die altijd maar naar 1 kant uitgaat.
Kiest voor escalatie :') , ja tuurlijk Jetten, er worden zeker geen 8000 raketten afgevuurd op Isral?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215144863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Waarom?

Bezorgd over wat anders? Het is eenrichtingsverkeer, dus het is niet alsof ze bezorgd hoeven te zijn voor de agressor.
We zijn toch ook niet bezorgd voor Rusland of ben jij dat wel?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Kiest voor escalatie :') , ja tuurlijk Jetten, er worden zeker geen 8000 raketten afgevuurd op Isral?
En wat zeg jij als Rusland dit doet?
Jij wijst vast wel met je vingertje naar Rusland. Maar als Oekraine iets doet tegen Rusland is het wel goed.
Alleen als agressor Israel iets doet dan moeten wij het goed vinden, maar agressor Rusland is fout?

Zo hypocriet allemaal.
pi_215144901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom?

Bezorgd over wat anders? Het is eenrichtingsverkeer, dus het is niet alsof ze bezorgd hoeven te zijn voor de agressor.
[..]
Jij wijst vast wel met je vingertje naar Rusland. Maar als Oekraine iets doet tegen Rusland is het wel goed.
Alleen als agressor Israel iets doet dan moeten wij het goed vinden, maar agressor Rusland is fout?

Zo hypocriet allemaal.
Wat is er nou weer hypocriet aan anders tegen verdedigende maatregelen aankijken dan naar de agressor :')

Wel verkeerde topic
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:01:29 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215144924
Israel reageert idd net als Oekrane op agressie van buiten en er zijn dan ook idd weinig mensen die zich daar heel druk over maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215145033
quote:
D66-leider Rob Jetten is eveneens kritisch. "Het Midden-Oosten krijgt geen vrede door meer oorlog."
Nou, zolang hamas, hezbollah en al die andere islamitische terreurclubjes daar aan de touwtjes trekken,al heleml niet...

Dus doorzetten Isral, en ruim dat gespuis op...
pi_215145075
Lekker sfeertje weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:10:48 #9
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215145099
Is er nog nieuws?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:15:17 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215145136
Altijd
pi_215145248
Ja, geinig nieuws. Isral heeft 'micro-drones' gebruikt om te speuren naar Hezbollah-terroristen. (Telegraaf)

Microdrones speurden naar Hezbollah-terroristen
Ingewijden verklapten aan Al Hadath dat de chemicalin met een speciale sensor of camera, aan boord van een drone, konden worden gevonden. Al langere tijd vliegen er namelijk Isralische ’microdrones’ over de Libanese hoofdstad om te speuren naar Hezbollah-terroristen. Omdat deze drones relatief klein zijn, zijn ze in het donker met het blote oog niet te zien.

dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:24:33 #12
438527 MissButterflyy
pi_215145277
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:21 schreef Tjoent het volgende:
Ja, geinig nieuws. Isral heeft 'micro-drones' gebruikt om te speuren naar Hezbollah-terroristen. (Telegraaf)

Microdrones speurden naar Hezbollah-terroristen
Ingewijden verklapten aan Al Hadath dat de chemicalin met een speciale sensor of camera, aan boord van een drone, konden worden gevonden. Al langere tijd vliegen er namelijk Isralische ’microdrones’ over de Libanese hoofdstad om te speuren naar Hezbollah-terroristen. Omdat deze drones relatief klein zijn, zijn ze in het donker met het blote oog niet te zien.

[ afbeelding ]
Chemicalin?
pi_215145297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 10:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Je hoeft er niet op in te gaan he. Maar louter twee keer op rij zo'n smiley posten voegt ook niets toe en helpt de discussie niet voort.
Dat komt omdat er geen discussie is.

Als dit soort argumenten worden geplaatst, dan is dat meestal niet voor discussie, maar weet de plaatser ook wel dat het eigenlijk onzin is. Die zit dan gewoon te wachten op users als jij en ik, die dan met behulp van discussie, argumenten, feiten en bronnen moeten aantonen dat het niet zo is, maar dat wordt dan lachend en smalend weggewoven als "zionistische onzin". Het is z voorspelbaar.

Nee, daarop heb ik tegenwoordig maar n reactie: :')
quote:
In oorlogen win en verlies je land. En Israel heeft stukken grond veroverd in oorlogen en houdt ze deels onder controle voor hun eigen veiligheid. En dat begrijp ik wel. En een bufferzone in al die gebieden zou prima zijn mits dat onder controle komt van bijv de VN. Maar ja...
Dat was de "vraag" niet.

De "vraag" was gewoon de aloude verdachtmaking van kolonisatie en/of "groot-Isral" (buiten de westelijke Jordaanoever; dat is een andere discussie). In 2006 was er ook geen landjepik of zelfs strategische verovering, ook Gaza is niet geannexeerd of berhaupt tot veroverd gebied verklaard. Er is geen enkele aanleiding om dit te denken, dus gaat het gewoon weer over vooroordelen.
quote:
Dat landjepik komt natuurlijk voort uit de verhalen van kolonisten die mensen uit Jordanie, Palestijnse gebieden en Libanon in hun greep houden en "terroriseren"
De westelijke jordaanoever is bekend, maar Jordani en Libanon? :?
quote:
En de regering van Israel zou dat oogluikend toestaan. Geen idee of dat zo is maar volgens mij worden er ook wel eens zionisten/kolonisten opgepakt en veroordeeld maar helemaal eerlijk zal het wel niet gaan.
Wat ik al zei, dat is een andere discussie. Dat is het bewonen van gebied waar het joodse volk oorspronkelijk vandaan kwam (Judea, Samaria etc). Daar is helemaal geen sprake van buiten Isral.

(Kijk, dit is een discussie. Maar die voer ik met jou en niet met die andere.) :)
Intolerant voor intolerantie
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:33:06 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215145348
De Golan is ook geannexeerd
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:36:29 #15
438527 MissButterflyy
pi_215145396
NRC meldt gewonden na raketinslag bij Tel Aviv.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:42:11 #16
438527 MissButterflyy
pi_215145502
Er druppelen ook steeds meer verhalen binnen van Nederlanders die gevangen zitten in Beirut en Libanon en geen kant op kunnen.
pi_215145511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tja, daar zal je Jetten niet over horen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215145561
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Chemicalin?
Hassan Nasrallah stierf vrijdagavond bij een aanval op het Hezbollah-hoofdkwartier in Beiroet. Isral heeft de liquidatie van de terreurleider jarenlang voorbereid. Er kwamen spionnen, exploderende piepers en Amerikaanse ’bunker busters’ bij kijken. Maar naar verluidt kon Isral Nasrallah opsporen door middel van een chemische substantie, meldt de Daily Mail.
De Saoedi-Arabische nieuwszender Al Hadath beweert dat de Hezbollah-leider vlak voor zijn dood werd besmeurd met een chemische substantie. Naar verluidt was er een Iranir, die spioneerde voor Isral, aanwezig in Beiroet. Hij schudde de hand van Nasrallah, waardoor hij onopgemerkt de vooralsnog onbekende stof kon doorgeven.

Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:49:36 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215145618
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Er druppelen ook steeds meer verhalen binnen van Nederlanders die gevangen zitten in Beirut en Libanon en geen kant op kunnen.
Dom he
pi_215145643
quote:
Anticiperen schijnt moeilijk te zijn
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:52:58 #21
364681 over_hedge
pi_215145646
quote:
Oh jeej. Het kwam ook zo uit het niks dit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215145662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:27 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Als dit soort argumenten worden geplaatst, dan is dat meestal niet voor discussie, maar weet de plaatser ook wel dat het eigenlijk onzin is. Die zit dan gewoon te wachten op users als jij en ik, die dan met behulp van discussie, argumenten, feiten en bronnen moeten aantonen dat het niet zo is, maar dat wordt dan lachend en smalend weggewoven als "zionistische onzin". Het is z voorspelbaar.

[..]
Dat was de "vraag" niet.

De "vraag" was gewoon de aloude verdachtmaking van kolonisatie en/of "groot-Isral" (buiten de westelijke Jordaanoever; dat is een andere discussie). In 2006 was er ook geen landjepik of zelfs strategische verovering, ook Gaza is niet geannexeerd of berhaupt tot veroverd gebied verklaard. Er is geen enkele aanleiding om dit te denken, dus gaat het gewoon weer over vooroordelen.
[..]
[..]
Wat ik al zei, dat is een andere discussie. Dat is het bewonen van gebied waar het joodse volk oorspronkelijk vandaan kwam (Judea, Samaria etc). Daar is helemaal geen sprake van buiten Isral.

(Kijk, dit is een discussie. Maar die voer ik met jou en niet met die andere.) :)
Je gaat al fout bij het idee dat er direct wordt gedacht dat er een streven naar een Groot-Isral is. Dat heeft werkelijk niemand gesteld in de discussie/vraag die je niet wilt aan gaan. Maar goed, als jij stelt dat Isral niet vies is van wat landjepik/bezetting/annexatie/verdedigingsbuffer (give it a name en al dan niet rechtvaardig), dan ontken je de werkelijkheid en houdt het inderdaad op.
pi_215145723
quote:
Narcisme 1e klas, daar zo lang te blijven rondhangen ondanks alle waarschuwingen en aanmaningen het land tijdig te verlaten _O-
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:03:39 #24
438527 MissButterflyy
pi_215145732
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:46 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Hassan Nasrallah stierf vrijdagavond bij een aanval op het Hezbollah-hoofdkwartier in Beiroet. Isral heeft de liquidatie van de terreurleider jarenlang voorbereid. Er kwamen spionnen, exploderende piepers en Amerikaanse ’bunker busters’ bij kijken. Maar naar verluidt kon Isral Nasrallah opsporen door middel van een chemische substantie, meldt de Daily Mail.
De Saoedi-Arabische nieuwszender Al Hadath beweert dat de Hezbollah-leider vlak voor zijn dood werd besmeurd met een chemische substantie. Naar verluidt was er een Iranir, die spioneerde voor Isral, aanwezig in Beiroet. Hij schudde de hand van Nasrallah, waardoor hij onopgemerkt de vooralsnog onbekende stof kon doorgeven.

Hm ok, duidelijk.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:04:25 #25
438527 MissButterflyy
pi_215145739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:02 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Narcisme 1e klas, daar zo lang te blijven rondhangen ondanks alle waarschuwingen en aanmaningen het land tijdig te verlaten _O-
Wat heeft dat nou met een narcistische persoonlijkheidsstoornis te maken? :')
pi_215145746
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:55 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je gaat al fout bij het idee dat er direct wordt gedacht dat er een streven naar een Groot-Isral is. Dat heeft werkelijk niemand gesteld in de discussie/vraag die je niet wilt aan gaan. Maar goed, als jij stelt dat Isral niet vies is van wat landjepik/bezetting/annexatie/verdedigingsbuffer (give it a name en al dan niet rechtvaardig), dan ontken je de werkelijkheid en houdt het inderdaad op.
Ah, we zijn direct doorgegaan naar de knetterende ad-hominems waarmee dit altijd wordt afgesloten.

Dan is het nu weer mijn beurt om te zeggen: goed verhaal! Lekker kort. Ga ik niks mee doen. :)
pi_215145756
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat heeft dat nou met een narcistische persoonlijkheidsstoornis te maken? :')
Veel
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:07:55 #28
438527 MissButterflyy
pi_215145773
De berichten wat ik lees gaat over Nederlanders die er wonen, en bijvoorbeeld met iemand uit Libanon zijn getrouwd. Ze vragen niet naar Nederland te kunnen komen, geven alleen bericht over hoe het gaat. Wat een domme kortzichtige reacties hier!
pi_215145774
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ah, we zijn direct doorgegaan naar de knetterende ad-hominems waarmee dit altijd wordt afgesloten.

Dan is het nu weer mijn beurt om te zeggen: goed verhaal! Lekker kort. Ga ik niks mee doen. :)
In navolging van jou uiteraard. Maar prima, weet ik ook dat ik je vooral niet serieus hoef te nemen om mee te discussiren. Is het cirkeltje bijna rond, nog even afsluiten met de welbekende smiley? ;)
pi_215145785
Als je momenteel aangeboden krijgt om leider van Hezbollah te worden, dan zou ik vragen of die functie per 1-1-2026 kan ingaan. Is een stuk veiliger.
pi_215145794
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:07 schreef MissButterflyy het volgende:
De berichten wat ik lees gaat over Nederlanders die er wonen, en bijvoorbeeld met iemand uit Libanon zijn getrouwd. Ze vragen niet naar Nederland te kunnen komen, geven alleen bericht over hoe het gaat. Wat een domme kortzichtige reacties hier!
Het is FOK!. Net de echte wereld. Alles is zwart-wit en reageren vanuit je oogkleppen-radius. Wat verwacht je tegenwoordig nog? Nuance en grijs bestaat nog maar amper.
pi_215145819
quote:

[..]
Waarom?

[..]

Zo hypocriet allemaal.
Jij houdt er een beetje een rare definitie van agressor op na. Al maandenlang worden er vanuit zuid Libanon raketten afgevuurd waardoor bijna het complete noorden van Israel onbewoonbaar is en de complete bevolking is gevacueerd, en als Israel dan terug slaat, zijn zij ineens de agressor. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215145865
quote:

[..]
Waarom?

[..]

Zo hypocriet allemaal.
Jij bent wel een grappige rubriek, als Okerane duizenden raketten had afgevuurd op Rusland dan had ik de invasie normaal gevonden, echter, er is geen raket op Rusland afgeschoten h. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:24:25 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215145884
twitter

Het houdt niet op, niet vanzelf.

En deze "mensen" zien zichzelf echt als the good guys.

:r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:26:46 #35
364681 over_hedge
pi_215145901
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

op 7 okt ook echt :')
pi_215145924
quote:
[ x ]

Die ga je ook niet overtuigen van het tegendeel; tegen dit soort mensen moet gewoon opgetreden worden.
pi_215145925
quote:
[ x ]

Dat op 7 oktober doen is inderdaad zwaar triest. Wat ze op 5 oktober doen moeten ze zelf weten.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:29:26 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215145927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:28 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Die ga je ook niet overtuigen van het tegendeel; tegen dit soort mensen moet gewoon opgetreden worden.
In Amsterdam? Met deze burgemeester? Die gaat er gewoon bijzitten :').
Get woke, go broke!
pi_215145933
quote:
[ x ]

Het blijft zo bijzonder om te zien dat deze mensen zichzelf ook echt hebben wijsgemaakt dat er een genocide gaande is. Maar ja, een deel van deze mensen zijn ook degenen die denken dat de mens het eigen geslacht kan kiezen en de verschrikkelijke aanslagen van 7 oktober slechts 'dekolonisatie' of 'verzet' waren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215145960
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
In Amsterdam? Met deze burgemeester? Die gaat er gewoon bijzitten :').
Als het niet door de (lokale) overheid gebeurt, dan moeten er maar burgerinitiatieven worden georganiseerd. Ooit veegden mariniers de Dam schoon van hippies... tijd dat ze dat gaan herhalen.
pi_215145962
quote:
[ x ]

Ascha baalt er gewoon van dat ze nooit kampbewaakster is geworden.
pi_215145973
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]
op 7 okt ook echt :')
Dat is hopelijk een ongelukkig toeval. Ze weten niet waar de westerse wereld 7 oktober mee associeert en is gekozen voor een maandag omdat ze toch al thuiszitten
Hoop ik
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:38:27 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215146004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:32 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Als het niet door de (lokale) overheid gebeurt, dan moeten er maar burgerinitiatieven worden georganiseerd. Ooit veegden mariniers de Dam schoon van hippies... tijd dat ze dat gaan herhalen.
Wat ik wil mag ik (deels terecht/begrijpelijk hoor) hier niet posten :).
Get woke, go broke!
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:38:48 #44
364681 over_hedge
pi_215146007
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is hopelijk een ongelukkig toeval. Ze weten niet waar de westerse wereld 7 oktober mee associeert en is gekozen voor een maandag omdat ze toch al thuiszitten
Hoop ik
Was het maar zo. Ik heb even gekeken wat ze allemaal zegt. En haar reden is dit:

quote:
Er zijn veel mensen boos omdat er sit-ins zullen worden gehouden op 7 oktober. Zij lijken te vinden dat we die dag alleen de Isralische slachtoffers van de gruwelijke massamoord door Hamas mogen herdenken.

Ik wil deze mensen er graag aan herinneren dat op 7 oktober ook de gruwelijke genocide door de staat Isral op de Palestijnen in Gaza begon.

Ik verzet me tegen het idee dat de ene groep doden het herdenken meer waard is dan de andere groep doden.

Ik kan me evenmin vinden in het idee dat een protest bedoeld om de staat Isral te ‘bemoedigen’ - zoals die dag op de Dam zal plaatsvinden - op de een of andere manier waardiger, beter of passender is dan een demonstratie die oproept tot een staakt-het-vuren en een einde aan de genocide.
:')__!
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:40:54 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215146030
Zag gisteren wel een zooi van die gare Gazastickers waar Ajax-F-side stickers overheen geplakt waren, wellicht dat dat andere tuig zich eens een keer nuttig kan maken voor de samenleving :X.
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:42:07 #46
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215146042
ik had echt niet verwacht dat isreal bereid was om een grondoffensief te beginnen.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215146048
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ascha baalt er gewoon van dat ze nooit kampbewaakster is geworden.
Een aantal van red–green alliance hadden dat waarschijnlijk fantastisch gevonden. Daarom beticht het rode deel van deze coalitie ook hun politieke tegenstander de hele tijd van van nazisme en jammert het groene deel dat Isral net Nazi-Duitsland is, terwijl men op de socials met teksten komt als 'Hitler had gelijk' of 'elke Jood in Nederland moet ook worden aangepakt'.

Het is niets meer dan projectie.
pi_215146080

There is no way out for Israel. It is doomed to a spiral of war, death, decline, and infighting. Don't believe the hype for one second. Any idiot can drop an American bomb from an American aircraft on a building. It is not strength, it is stupidity, murderousness, and moral decay. And it doesn't win wars. Ask Iraq, Afghanistan, Vietnam, and Lebanon itself. We are being psyoped into believing Israel is this giant unstoppable force of nature. It is bullshit.

twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:47:57 #49
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_215146091
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Was het maar zo. Ik heb even gekeken wat ze allemaal zegt. En haar reden is dit:
[..]
:')__!
walgelijke mensen.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:50:02 #50
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215146103
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:46 schreef Triggershott het volgende:

There is no way out for Israel. It is doomed to a spiral of war, death, decline, and infighting. Don't believe the hype for one second. Any idiot can drop an American bomb from an American aircraft on a building. It is not strength, it is stupidity, murderousness, and moral decay. And it doesn't win wars. Ask Iraq, Afghanistan, Vietnam, and Lebanon itself. We are being psyoped into believing Israel is this giant unstoppable force of nature. It is bullshit.

[ x ]
als je denkt dat Isreal niet weet wat het aan het doen is dan heb je echt een gigantische plaat voor je kop.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215146120
quote:

[ x ]
De druifjes zijn zuur voor jou en je terroristenvriendjes.
pi_215146165

Steve gaat zo weer live :)
pi_215146229
quote:

[ x ]
Het blijft interessant om te zien dat in de Arabische en Islamisten fuikjes op de socials, men houvast probeert te vinden bij de paar (vaak radicaal linkse) Isralirs of Joden op Twitter, die anti-Isral en/of anti-Joods zijn.

Het is een beetje alsof er een handjevol Oekrane-kritische Oekraners zijn, die een mass following krijgen van Russen omdat deze Oekraners hartelijke vooroordelen en verzinsels over Oekrane die bij de Russen leven, zelf graag willen bevestigen.
pi_215146273
quote:
[ x ]

Nog een reden om niet met het ov te reizen. Walgelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:17:42 #55
8781 crew  Frutsel
pi_215146288
quote:
Gevangen nog wel :{

Misschien het leger sturen om ze te bevrijden :(
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:17:55 #56
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215146291
pi_215146292
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijft interessant om te zien dat in de Arabische en Islamisten fuikjes op de socials, men houvast probeert te vinden bij de paar (vaak radicaal linkse) Isralirs of Joden op Twitter, die anti-Isral en/of anti-Joods zijn.

Het is een beetje alsof er een handjevol Oekrane-kritische Oekraners zijn, die een mass following krijgen van Russen omdat deze Oekraners hartelijke vooroordelen en verzinsels over Oekrane die bij de Russen leven, zelf graag willen bevestigen.
Voor wat het waard is: Arend Jan Boekestijn gebruikte gister toch ongeveer woorden van gelijke strekking. Dat de strategie van Isral niet leidt tot een uitweg in dit conflict. De oplossing kan niet alleen oorlog zijn zonder ook een lange termijnvisie na te streven en niet blind te zijn voor de oorzaak van het conflict. Je slaat het nu dood en het komt net zo goed weer terug.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:18:41 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215146295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nog een reden om niet met het ov te reizen. Walgelijk.
Ze staan al vrijwel elke avond met hun haatvlaggen te zwaaien op CS hoor, alleen gisteren toen het regende waren ze er niet, blijkbaar toch niet zo belangrijk dat Palestine :').

Blijkbaar moeten we tolerant blijven naar de intoleranten.
Get woke, go broke!
pi_215146300
quote:
[ x ]

Geef ze allen een pieper.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:19:13 #60
8781 crew  Frutsel
pi_215146305
quote:
[ x ]

Kijk, die moet je dus gewoon die kant opsturen, ga daar maar demonstreren.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:20:09 #61
8781 crew  Frutsel
pi_215146314
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:18 schreef Haags het volgende:

[..]
Geef ze allen een pieper.
Wat moeten ze met een aardappel ?
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:23:38 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215146341
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:50 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
als je denkt dat Isreal niet weet wat het aan het doen is dan heb je echt een gigantische plaat voor je kop.
Probleem is niet dat ze niet weten wat ze doen maar dat er geen uitweg is en daar lijkt me niets aan gelogen
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:31:44 #63
8781 crew  Frutsel
pi_215146392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:27 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

En toch denk ik dat je daar boven moet staan. Uitendelijk weet je dat de mensen die het meest met het kamp Israel op hebben het hardst worden aangepakt net zoals de mensen die openlijk de andere kant steunen en begrip op brengen voor de Palestijnen. Juist dan zou het je sieren als je boven dat persoonlijke/snerende kunt staan en je weerwoord geeft.

quote:
Dat was de "vraag" niet.

[..]

Ja sorry, bedoelde ook de Westelijke Jordaanoever. Ik nam trouwens aan dat het ook bij Libanon soms mis ging met kolonisten maar dan is dat een verkeerde aanname van mijn kant geweest, excuus.

Kijk het lijkt me een zekere zaak dat als iedereen ophoudt met schieten dat buurlanden in vrede kunnen leven, maar dat Israel nog altijd bedreigd zal worden want die moeten daar in de ogen van veel mensen/buren "gewoon weg" en dan krijg je die eindeloze discussie dat 'ze geen bestaansrecht hebben en dat het "onze schuld" is dat ze d'r wonen.

En die buurlanden krijgen de proxies niet onder controle of daarvan worden regeringen omver geworpen door Anti-Isralische groeperingen. Dus dat Israel altijd voor zijn bestaansrecht zal moeten vechten lijkt me evident.
En als het gevolg van die proxy's is dat Hamas, Hezbollah, buurlanden het toestaan dat dat bestaansrecht in gevaar komt dat Isral daar maatregelen tegen neemt. En dan volgt annexatie en bezetting van gebieden.

Ik vermoed dus ook dat als er ooit vrede komt en Israel zou zeggen: het is genoeg zo, dit zijn nu de grenzen, dat de buurlanden dat accepteren en als Israel de kolonisten zelf in bedwang houdt en zegt: kappen met jullie extremistische gedoe dat er op de lange termijn nieuw gedoe ontstaat als de buurlanden niet in staat zijn om de extremistische groeperingen in bedwang te houden of bijv de buitenlandse invloed o.l.v. Iran tegen te gaan.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:32:41 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215146400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:46 schreef Tjoent het volgende:

[..]

Spy Dust?
pi_215146410
quote:
Rusland wil dat Isral zich onmiddellijk terugtrekt uit Libanon
Rusland heeft Isral opgeroepen "onmiddellijk" zijn troepen terug te trekken uit het zuiden van Libanon en veroordeelt de Isralische inval.
Haha

Hahaha

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:36:05 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215146430
Toch apart dat de groep mensen die constant roepen dat Rusland zo erg is (wat klopt hoor) toch aan de kant van Putin blijken te staan als het uitkomt :').

Free Palestine, Putin staat aan onze kant *O*.
Get woke, go broke!
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:36:27 #67
364681 over_hedge
pi_215146433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:33 schreef Haags het volgende:

[..]
Haha

Hahaha

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Snap ik. Straks gaan de drones etc uit iran nog daar na toe ipv naar rusland
pi_215146436
quote:
Zou kunnen. Of de hyperintelligente Joden hebben een nieuw stofje gefabriceerd.
pi_215146463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:18 schreef HeatWave het volgende:

Blijkbaar moeten we tolerant blijven naar de intoleranten.
De NS wil ook niet dat ze stations bezetten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:49:51 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215146542
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De NS wil ook niet dat ze stations bezetten.
NS en Joodse mensen, daar was toch iets mee?
pi_215146687
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:18 schreef alpeko het volgende:

[..]
Voor wat het waard is: Arend Jan Boekestijn gebruikte gister toch ongeveer woorden van gelijke strekking. Dat de strategie van Isral niet leidt tot een uitweg in dit conflict. De oplossing kan niet alleen oorlog zijn zonder ook een lange termijnvisie na te streven en niet blind te zijn voor de oorzaak van het conflict. Je slaat het nu dood en het komt net zo goed weer terug.
Waarom zou dat het geval zijn?
pi_215146755
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
NS en Joodse mensen, daar was toch iets mee?
Ehhh, ja, maar toen reden we wel op tijd.
pi_215146836
quote:

[..]
Die mening deel ik. Voor mij zit de angel met name in de kolonisatie politiek en de uitermate slechte (economische) uitgangspositie van veel Palestijnen. Dat blijft een broedplaats voor terrorisme en verzet.

Naast de militaire campagne moet er ook een civiel doel zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215146997
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:40:52 #75
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215147004
quote:

[..]
Voor een uitweg uit het conflict zijn alle betrokken partijen nodig. Vooralsnog zijn de vijanden van Isral compromisloos uit op haar vernietiging.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:41:55 #76
38496 Perrin
pi_215147014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:40 schreef byah het volgende:
[ x ]
Benieuwd of het een symbolisch speldenprikje is of een opmaat naar verbreding van de oorlog.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:44:36 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215147031
quote:

[..]
Wat is de strategie van Hezbollah dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215147038
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Die mening deel ik. Voor mij zit de angel met name in de kolonisatie politiek en de uitermate slechte (economische) uitgangspositie van veel Palestijnen. Dat blijft een broedplaats voor terrorisme en verzet.

Naast de militaire campagne moet er ook een civiel doel zijn.
Die economische uitgangspositie van de Palestijnen hebben zij natuurlijk volledig aan zichzelf te danken. Er gaat miljarden aan hulp naar de Palestijnen, maar het merendeel wordt voor terrorisme gebruikt of zelfverrijking van de door hun democratisch verkozen leiders.
pi_215147079
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat is de strategie van Hezbollah dan?
Iran te vriend houden, zodat de geldstroom niet opdroogt.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:52:54 #80
8781 crew  Frutsel
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:53:20 #81
38496 Perrin
pi_215147096
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
RIP Iran.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:53:37 #82
8781 crew  Frutsel
pi_215147098
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
RIP Iran.
RIP World
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:57:00 #83
8781 crew  Frutsel
pi_215147131
Straks 6 topics

Israel - Hamas
Israel - Hezbollah
Israel - Houthi's
Confrontaties tussen Israel - Iran
Oorlog in MO - Amerikanen bombarderen Teheran
WO3 nadert snel
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:58:20 #84
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_215147155
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
CNN schrijft dit nu ook.

quote:
The United States has indications that Iran is preparing to imminently launch a ballistic missile attack against Israel," a full statement reads.

"We are actively supporting defensive preparations to defend Israel against this attack. A direct military attack from Iran against Israel will carry severe consequences for Iran," it continued.

The US is prepared to do whatever it can to help Israel intercept anything Iran directs its way, a US official told CNN. Those efforts would be similar to how the US offered its assistance in April, when Iran launched a wave of drones and missiles toward Israel - the vast majority of which were successfully intercepted.

It was not immediately clear the scale of attack the US anticipated Iran to launch against Israel this time around.
pi_215147182
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
RIP Iran.
Denk dat veel vrouwen blij zijn als Isral Iran bevrijdt van dat strenge islamitische regime...
pi_215147220
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Benieuwd of het een symbolisch speldenprikje is of een opmaat naar verbreding van de oorlog.
Bij de vorige aanval had het Jeugdjournaal het over een grapje van Iran.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215147227
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:40 schreef byah het volgende:
[ x ]
Geloof er weinig van
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:06:48 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215147228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:01 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Denk dat veel vrouwen blij zijn als Isral Iran bevrijdt van dat strenge islamitische regime...
Ligt er een beetje aan hoeveel kinderen ze erbij kwijtraken
pi_215147234
quote:

There is no way out for Israel. It is doomed to a spiral of war, death, decline, and infighting. Don't believe the hype for one second. Any idiot can drop an American bomb from an American aircraft on a building. It is not strength, it is stupidity, murderousness, and moral decay. And it doesn't win wars. Ask Iraq, Afg
Dit blijf je posten maar tot nu toe komt er weinig van uit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_215147248
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die economische uitgangspositie van de Palestijnen hebben zij natuurlijk volledig aan zichzelf te danken. Er gaat miljarden aan hulp naar de Palestijnen, maar het merendeel wordt voor terrorisme gebruikt of zelfverrijking van de door hun democratisch verkozen leiders.
Dat is ten dele waar de normale Palestijn heeft dat niet allemaal in de hand. Maar stel dat het 100% waar zou zijn dan zou het nog steeds handiger zijn om er iets aan te doen.
Of je moet de Carthago oplossing willen.
pi_215147264
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:01 schreef Toine51 het volgende:
We gaan Isralische vrouwen bevrijden van het streng joodse regime in Tel Aviv. Klinkt retarded? Andersom ook.

Isral gaat helemaal niemand bevrijden, Isral is niets meer dan een tool van Washington:

twitter
pi_215147313
Binnen een paar uur? Geloof er weinig van

A senior Israeli official told me that the warning about the expected Iranian attack reached Israel this afternoon. According to him, it is estimated that the attack will be carried out in the next few hours. Netanyahu convened security consultations on the issue.

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215147327
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:09 schreef Triggershott het volgende:

[..]
We gaan Isralische vrouwen bevrijden van het streng joodse regime in Tel Aviv. Klinkt retarded? Andersom ook.

Isral gaat helemaal niemand bevrijden, Isral is niets meer dan een tool van Washington:

[ x ]
Isralische vrouwen zijn gewoon vrij om te gaan en staan waar ze willen hoor...

Daar hoeven ze niet verplicht een kopdoek om oid..

Wel eens in Hafa geweest?
:')
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:15:07 #94
364681 over_hedge
pi_215147331
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:09 schreef Triggershott het volgende:

[..]

[ x ]
Nee als die lieve meneer uit je filmpje het zegt moet het wel waar zijn
pi_215147340
It's imminent!!!!!

twitter
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:16:16 #96
8781 crew  Frutsel
pi_215147344
Eventuele verdere confrontatie tussen Iran en Isral kan hier

NWS / Confrontaties tussen Isral en Iran #14 Iraanse aanval op Isral

Afhankelijk van hoe het verder gaat kijken we hoe we qua topics verder gaan denk ik.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:17:59 #97
381953 NaturalScience
pi_215147359
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:16 schreef Frutsel het volgende:

Afhankelijk van hoe het verder gaat kijken we hoe we qua topics verder gaan denk ik.
Kan er niet gewoon een 'Live: oorlog in het midden oosten' topic worden gemaakt?
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:19:19 #98
8781 crew  Frutsel
pi_215147373
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:17 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
Kan er niet gewoon een 'Live: oorlog in het midden oosten' topic worden gemaakt?
Ja het wordt besproken om dat te doen, maar je kan zo langzamerhand dan ook nadenken of er niet een heel forum voor moet komen :')
We kijken even hoe zich dit ontwikkeld.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:20:03 #99
8781 crew  Frutsel
pi_215147397
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:16 schreef Frutsel het volgende:

Wat als Iran later in de avond Isral aanvalt
En Hezbollah en Jemen doen gezellig mee?
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:23:06 #101
8781 crew  Frutsel
pi_215147415
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat als Iran later in de avond Isral aanvalt
En Hezbollah en Jemen doen gezellig mee?
Naja, het is in alle gevallen Iran vs Isral... want Hamas/Hezbollah/Jemen = Iran
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:23:34 #102
8781 crew  Frutsel
pi_215147419
En later in de avond mag niet want @Jippie kan dat niet aan, die heeft dan geen tijd en ik zit dan te gamen denk ik.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:26:49 #103
8781 crew  Frutsel
pi_215147436
twitter

Ah Turken gaan ook mee doen :) :')
pi_215147448
Is geheid al besproken hier maar heb gelachen om

twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:29:31 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215147453
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel kinderen ze erbij kwijtraken
Ogen. Ze raken ogen kwijt bij de protesten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215147480
Iran gaat even stoer doen. Vorige keer stonden ze ook een partij voor lul. :')
pi_215147490
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]

Haha onzin.

Zolang Turkije geen raketten af vuurt op Israel lijkt me de kans erg klein dat Israel ook Turkije aan gaat vallen.
Dit is gewoon weer zoveelste grote mond opzetten om de boel op te hitsen vanaf hun veilige stekkie.
pi_215147501
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Naja, het is in alle gevallen Iran vs Isral... want Hamas/Hezbollah/Jemen = Iran
Als Hezbollah gelijk staat aan Iran, dan kan dit topic gewoon dicht of niet?

Even zonder dollen, zou fijn zijn als het een stuk overzichtelijker was. Hoe jullie het dan willen invullen, laat ik helemaal aan de staf over

Mocht Iran vanavond wraak nemen dan post ik wel in het andere topic
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:33:18 #109
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215147538
quote:
[ x ]

Erdolf moet weer even in zijn mand geschopt worden.
pi_215147543
twitter

Report: The possible attack from Iran - in the next 12 hours.

twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:34:06 #111
38496 Perrin
pi_215147554
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:19 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ja het wordt besproken om dat te doen, maar je kan zo langzamerhand dan ook nadenken of er niet een heel forum voor moet komen :')
We kijken even hoe zich dit ontwikkeld.
Forum WO3.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:34:19 #112
364681 over_hedge
pi_215147559
quote:
[ x ]

Tuurlijk joh. Isreal gaat een navo land aanvallen
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:37:02 #113
8781 crew  Frutsel
pi_215147605
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Forum WO3.
Ja en jij gaat het modden
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:37:36 #114
364681 over_hedge
pi_215147611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ja en jij gaat het modden
Wil ik best doen. Mits ik mensen kan bannen. Zo niet is alle lol er meteen van af
pi_215147613
twitter
pi_215147633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:37 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Nou dat stelt dus geen reet voor.

En verder, tweets met schreeuwerige capslock :')___!
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:39:04 #117
381953 NaturalScience
pi_215147636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:37 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dan gaat er dus niet veel gebeuren. Alles verdwijnt in de Iron Dome.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:39:25 #118
8781 crew  Frutsel
pi_215147646
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wil ik best doen. Mits ik mensen kan bannen. Zo niet is alle lol er meteen van af
Mods kunnen niet bannen dus die vlieger gaat niet op
Maar soms is dat goed, jij zit er immers nog ;) :P
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:39:57 #119
8781 crew  Frutsel
pi_215147656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
WO3 kan weer slotje op
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:40:03 #120
364681 over_hedge
pi_215147658
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Mods kunnen niet bannen dus die vlieger gaat niet op
Maar soms is dat goed, jij zit er immers nog ;) :P
Ik zeg weinig dingen die ban waardig zijn hoor :D
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:40:03 #121
485843 crew  Jippie
pi_215147659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:23 schreef Frutsel het volgende:
En later in de avond mag niet want @:Jippie kan dat niet aan, die heeft dan geen tijd en ik zit dan te gamen denk ik.
Jawel hoor, heb morgochtend wel vergadering maar ben er sowieso regelmatig tot middernacht.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:41:34 #122
8781 crew  Frutsel
pi_215147666
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jawel hoor, heb morgochtend wel vergadering maar ben er sowieso regelmatig tot middernacht.
Ja maar, ja maar, als de aanval over 12 uur is ben je er niet :(
En jij hebt nachtdienst :(
pi_215147668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:38 schreef Haags het volgende:

[..]
Nou dat stelt dus geen reet voor.

En verder, tweets met schreeuwerige capslock :')___!
quote:

[..]
Wellicht hebben ze nog Russische speelgoed die ze nog kunnen gebruiken
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:43:10 #124
8781 crew  Frutsel
pi_215147681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik zeg weinig dingen die ban waardig zijn hoor :D
ik ook, ik wacht nog op mijn eerste :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:43:33 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215147688
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ogen. Ze raken ogen kwijt bij de protesten.
Geen idee
pi_215147729
Het wordt een topshow volgens Reuters

twitter
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:46:23 #127
485843 crew  Jippie
pi_215147740
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ja maar, ja maar, als de aanval over 12 uur is ben je er niet :(
En jij hebt nachtdienst :(
Eigenlijk wil ik debat Vance-Waltz volgen maar dan verschijn ik om 9 uur als polletje piekhaar op Zoom. :@
pi_215147745
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:46:40 #129
381953 NaturalScience
pi_215147748
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Wie zijn deze officials? En op wat baseren ze deze info?
Zijn er satellietbeelden waaruit verplaatsing van raketten blijkt?
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:47:39 #130
8781 crew  Frutsel
pi_215147762
quote:

[ x ]
Doe maar ook in andere topic :P
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:48:58 #131
8781 crew  Frutsel
pi_215147772
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:46 schreef Jippie het volgende:

[..]
Eigenlijk wil ik debat Vance-Waltz volgen maar dan verschijn ik om 9 uur als polletje piekhaar op Zoom. :@
@Polletje_Piekhaar
pi_215147775
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Doe maar ook in andere topic :P
Prima, dan ga ik daar wel verder :6
pi_215147873
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:09:45 #134
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215147920
quote:

[ x ]
Sturen ze hun hele luchtmacht, bespaart enorm op toekomstig onderhoud.
pi_215147945
quote:

[ x ]
Benieuwd in welke bochten de Iranieertjes zich nu gaan wringen om vooral geen echte schade aan te richten.

Bijzonder dat achter de facade van stoerdoenerij en godsdienswaanzin toch vooral rationaliteit en doodsangst zit.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:18:13 #136
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215147980
Als iran zich ermee gaat bemoeien dan gaat de US er ook ingezogen worden.
pi_215147999
Zou mooi zijn als Isral een pre-emptive strike uitvoert
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:22:19 #138
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215148035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:20 schreef byah het volgende:
Zou mooi zijn als Isral een pre-emptive strike uitvoert
Ze wachten op reactie van iran anders sta je een beetje voor schut voor de internationale gemeenschap
pi_215148086
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:28:17 #140
438527 MissButterflyy
pi_215148109
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef cherrycoke het volgende:
Als iran zich ermee gaat bemoeien dan gaat de US er ook ingezogen worden.
Die zitten daar echt niet op te wachten net nu voor de verkiezingen.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:33:48 #141
64288 Bensel
Ladderzat
pi_215148157
quote:
die is volgens mij 16 uur per dag live op het moment.

Zouden voornamelijk ballistische raketten gebruikt gaan worden volgens bronnen. We zullen zien. Shit lijkt de pan uit te escaleren nu
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215148166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:33 schreef Bensel het volgende:

[..]

Zouden voornamelijk ballistische raketten gebruikt gaan worden volgens bronnen. We zullen zien. Shit lijkt de pan uit te escaleren nu
Ja die raketten die er maar 12 minuten over doen ( zei Steve)
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:35:56 #143
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215148175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:34 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja die raketten die er maar 12 minuten over doen ( zei Steve)
Die heeft Isral zelf ook, de Jericho.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:37:26 #144
438527 MissButterflyy
pi_215148186
Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Want dan gaat de VS vermoedelijk Isral steunen in een tegenaanval. Ze kunnen ook niet anders.
En Iran zit echt niet te wachten op een oorlog waarbij de kans is dat ze hun bevolking niet meer onder controle kunnen houden.

Maar we zullen zien. Er zijn al vreemdere dingen gebeurd.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:39:34 #145
364681 over_hedge
pi_215148199
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:33 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ja joh. Beetje 16 uur tweets oplezen en geld binnen harken. Ik snap het wel :D Doet die goed
pi_215148225
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja joh. Beetje 16 uur tweets oplezen en geld binnen harken. Ik snap het wel :D Doet die goed
Dat is wel fijn als iemand alles voor je opzoekt ;) :)
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:46:01 #147
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215148237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:46 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
Wie zijn deze officials? En op wat baseren ze deze info?
Zijn er satellietbeelden waaruit verplaatsing van raketten blijkt?
Goede vragen. Maar tot nu toe weet de VS wel aardige inschattingen te maken. Isral en Oekrane.
"Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_215148263
Het zal wel blijven bij een paar drones en wat afgekeurde kruisraketten, waar ze zeker van zijn dat de Iron Drone ze neerhaalt. Allemaal voor de buhne van kijk we hebben wat terug gedaan....
pi_215148427
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:11:34 #150
438527 MissButterflyy
pi_215148430
Isralisch leger verwacht 'omvangrijke aanval' van Iran
Daniel Hagari, de Isralische militaire woordvoerder, vertelt verslaggevers dat het de aanval van Iran waarschijnlijk omvangrijk" zal zijn. Hagari voegt toe dat het Isralirs in schuilkelders moet blijven totdat de autoriteiten andere instructies geven.

Nu.nl
pi_215148480
Gaat Iran nu wel voor het echie? Lijkt me wel.

Gaat weer lekker met alles zeg...
pi_215148482
twitter
pi_215148488
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:52 schreef AFA2022 het volgende:
Het zal wel blijven bij een paar drones en wat afgekeurde kruisraketten, waar ze zeker van zijn dat de Iron Drone ze neerhaalt. Allemaal voor de buhne van kijk we hebben wat terug gedaan....
Ballistische raketten zijn wat moeilijker neer te halen. Die drones en kruisraketten vorige keer waren gewoon voor de show, anders hadden ze dat wel weer gedaan.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:20:28 #154
38496 Perrin
pi_215148494
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:13 schreef Confetti het volgende:

[..]
Benieuwd in welke bochten de Iranieertjes zich nu gaan wringen om vooral geen echte schade aan te richten.

Bijzonder dat achter de facade van stoerdoenerij en godsdienswaanzin toch vooral rationaliteit en doodsangst zit.
Ayatollah spelen is voor wereldlijke macht niet voor bonuspunten bij Allah.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:20:34 #155
438527 MissButterflyy
pi_215148495
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:18 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
Was toch de boulevard in Jaffa las ik ergens?
pi_215148497
quote:
[ x ]
Initial reports of shooting attack in Jaffa with multiple casualties

twitter

twitter

[ Bericht 28% gewijzigd door Mr.Silencer op 01-10-2024 18:26:30 ]
pi_215148507
quote:
[ x ]
Zou dat dan de afleiding zij voor die raketaanval?

Ik ben in de war.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:22:29 #158
364681 over_hedge
pi_215148513
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ballistische raketten zijn wat moeilijker neer te halen.
Dat valt wel mee hoor? relatief gezien dan.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:23:12 #159
38496 Perrin
pi_215148523
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jaffa is een buitenwijk van Tel Aviv dacht ik.
pi_215148524
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jaffa ligt in/bij Tel-Aviv
pi_215148549
Daders

twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:25:00 #162
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_215148558
Het escaleert behoorlijk uit de hand daar...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:29:54 #163
38496 Perrin
pi_215148598
Allebei de moordenaars RIP.
twitter
pi_215148608
Ik zie jullie straks in de fontlinie.
pi_215148632
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:33:08 #166
38496 Perrin
pi_215148639
This is it, guys.
twitter
pi_215148643
Het wordt intens.

twitter
pi_215148653
twitter
pi_215148665
twitter
pi_215148666
Raketten zijn onderweg
pi_215148671
Steve wordt helemaal wild _O-
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:34:34 #172
64288 Bensel
Ladderzat
pi_215148682
Cool. Beetje vuurwerk kijken. Ben blij dat ik net popcorn gekocht heb
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215148693
"Rocket alert" zegt Steve.

Hij gaat helemaal uit zijn plaat.
pi_215148694
Ik ga hier lekker voor zitten
pi_215148698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:34 schreef Mr.Silencer het volgende:
Raketten zijn onderweg
Luchtalarm gaat af, dan zou het nog 12 minuten duren.
Bah..
pi_215148702
twitter
pi_215148720
twitter
pi_215148731
twitter
pi_215148740
Shit is aan!
pi_215148750
Damn

twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:38:58 #181
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_215148758
* Rodgrod pakt popcorn
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_215148759
twitter
pi_215148761
Iron Dome overuren draaien.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:39:55 #184
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_215148766
Interceptors boven Haifa, Netanya, Tel aviv
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_215148770
Direct terugslaan. En hard ook!

Haatbaarden de oven in *O*
pi_215148775
Nu gaan er ook sirenes af in Tel Aviv.
pi_215148776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:30 schreef Ploplap het volgende:
Ik zie jullie straks in de fontlinie.
Never nooit ga ik vechten voor Isral. Lekker alleen sta je er dus.
pi_215148777
twitter
pi_215148781
Damn, ziet er wel heavy uit nu. Ook even contact met maatje nu in Tel Aviv, zij zijn de "safe room" in gegaan.
pi_215148784
Zouden ze nu wel een keer aankomen?
pi_215148788
Biem
pi_215148789
Wie zit er achter de aanval in Tel Aviv, "Isralische inwoners van Arabische afkomst"? Palestijnse IS'ers? Het binnenlandse front kun je dus ook toevoegen aan de lijst, dat zijn 8 fronten in totaal plus nog twee extra fronten in de nabije toekomst.

Arabieren binnen Isral
Gaza
Westelijke Jordaanoever
Libanon
Jemen
Syri
Irak
Iran

Potentieel nieuwe fronten:
Jordani
Sina
pi_215148794
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:42:40 #194
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_215148795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
Zouden ze nu wel een keer aankomen?
Zo te zien wel. Haifa en Tel aviv zwaar onder vuur
pi_215148799
Hoor explosies op de stream van Steve
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:43:13 #196
21467 franske19
Hit the deck!
pi_215148800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Never nooit ga ik vechten voor Isral. Lekker alleen sta je er dus.
Over een paar decennia komt er eenzelfde strijd in Europa. Overal waar de islam een bepaald percentage aan inwoners bereikt ontstaat ellende. Nu zijn het nog aanslagen maar dat zal nog veel erger worden.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_215148801
Dat wordt straks een paar paddenstoelwolken in Iran
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:43:42 #198
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215148803
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Straks 6 topics

Israel - Hamas
Israel - Hezbollah
Israel - Houthi's
Confrontaties tussen Israel - Iran
Oorlog in MO - Amerikanen bombarderen Teheran
WO3 nadert snel
Mag ik het Israel vs Iran topic maken?
pi_215148808
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Mag ik het Israel vs Iran topic maken?
Die hebben we al

pi_215148809
Is het ook ergens live te volgen? Tegenwoordig zou je toch aardig met drones die raketten live kunnen streamen / Iron Dome live zien losgaaan
pi_215148811
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef Ali_boo het volgende:
Hoor explosies op de stream van Steve
Ik hoor vooral Steve gillen :')
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:44:36 #202
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215148813
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat wordt straks een paar paddenstoelwolken in Iran
Dit is trouwens ook het beste argument waarom het die haatbaarden nooit toegestaan mag worden kernwapens te ontwikkelen.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:44:45 #203
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215148819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef franske19 het volgende:

[..]
Over een paar decennia komt er eenzelfde strijd in Europa. Overal waar de islam een bepaald percentage aan inwoners bereikt ontstaat ellende. Nu zijn het nog aanslagen maar dat zal nog veel erger worden.
Paar decennia? Putin en Zelensky gaan gewoon doorrollen als ze de kans krijgen. Putin vooral als Trump wint.
pi_215148827
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik hoor vooral Steve gillen :')
Hij kan een tikje hysterisch overkomen
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:45:31 #205
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215148837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dit is trouwens ook het beste argument waarom het die haatbaarden nooit toegestaan mag worden kernwapens te ontwikkelen.
Tot nu toe is de VS het enige land ter wereld dat kernwapens heeft gebruikt tegen Japan
pi_215148842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:45 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Tot nu toe is de VS het enige land ter wereld dat kernwapens heeft gebruikt tegen Japan
Prima toch. Dat hoorde ook bij het as van het kwaad.
pi_215148843
We hebben beelden

twitter
pi_215148844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
Is het ook ergens live te volgen? Tegenwoordig zou je toch aardig met drones die raketten live kunnen streamen / Iron Dome live zien losgaaan
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:46:49 #209
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215148850
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
Ballistische raket met camera in de kop en dat live streamen . _O_
Iran has the technology .
pi_215148852
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:47:18 #211
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215148853
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:45 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Meid. :')
pi_215148855
twitter
pi_215148856
twitter
pi_215148864
Was dit het? Poe poe, wat een slagkracht heeft dat Iran toch.
pi_215148871
twitter
pi_215148878
Lijkt me een vrij stevige escalatie
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:49:32 #217
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215148880
Ligt er nog een vliegdekschip in de Golf?
pi_215148883
Retteketet Hup Israel!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215148892
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:50:40 #220
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_215148905
Steve lijkt in paniek :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_215148909
quote:

[..]
Nou er werd toen ook vanalles neergeschoten door gevechtsvliegtuigen en schepen hoor. Met alleen Iron Dome weet ik niet of die dan overbelast zou raken indien er geen hulp bij is.
pi_215148910
Denk aan je hart, Steve.
pi_215148915
twitter
pi_215148919
Iran wil kennelijk van de kaart geveegd worden.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:51:32 #225
38496 Perrin
pi_215148920
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:50 schreef Rodgrod het volgende:
De kans dat Israel terugslaat met alles wat ze hebben is aanwezig.
pi_215148922
Alarm gaat weer af, more incoming
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:52:14 #227
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215148926
Nou die joden hebben het voor elkaar hoor

0 steun vanuit het westen graag
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:52:15 #228
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215148927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
De kans dat Israel terugslaat met alles wat ze hebben is aanwezig.
Laten we het hopen, dat zou de bevrijding van het Iraanse volk kunnen betekenen.
pi_215148931
Zeg doe dit lekker in het weekend. Wil beetje bijtijds naar bed vanavond.
pi_215148935
twitter
pi_215148937
Straks zien we Steve nog live bezwijken :{
pi_215148938
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:53:36 #233
16715 Mylene
*schatje*
pi_215148941
Er is nog gewoon vliegverkeer buiten Isral om, check flightradar. Vliegen hoger ofzo?
pi_215148947
Het aandeel lockheed martin is vandaag tot nu toe +26 punten gestegen
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215148948
Jeez, wat treurig allemaal. :'(
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:54:09 #236
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215148949
I think we can call it a war? Steve :')
pi_215148950
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:54:35 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215148955
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:50 schreef Rodgrod het volgende:
Haha ff kijken
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215148956
Ik heb hier ook heleml geen tijd voor :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_215148957
twitter
pi_215148959
Hebben ze geen betere wapens, dit stelt weinig voor

twitter
pi_215148964
Lijkt wel heftiger dan april in ieder geval.
pi_215148971
Nu een grote bom op de Ayatollahs graag.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:55:44 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215148973
Ze schieten ook raketten terug als ik de stream van Steve kijk?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215148975
twitter

twitter
pi_215148980
Iran escaleert het om te de-escaleren
Raketten voor vrede
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:56:34 #247
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215148981
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:55 schreef Starhopper het volgende:
Ze schieten ook raketten terug als ik de stream van Steve kijk?
Arrow2 en Arrow 3 ballistic interceptors.
pi_215148983
Hup Iran
pi_215148988
Toch he..als ze er nu 100 schieten en erna ook meteen 100 is de kans toch veel groter om iets te raken. Of willen ze meer even spierballen tonen en dan klaar weer?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:56:57 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215148991
Nog meer raketten.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:57:29 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215149000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:56 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Arrow2 en Arrow 3 ballistic interceptors,
Die ga ik ff googlen. Is dus wat anders dan het iron dome?
pi_215149001
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:58:06 #253
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215149010
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die ga ik ff googlen. Is dus wat anders dan het iron dome?
Ja.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:58:18 #254
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_215149013
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
Toch he..als ze er nu 100 schieten en erna ook meteen 100 is de kans toch veel groter om iets te raken. Of willen ze meer even spierballen tonen en dan klaar weer?
Dan doen ze ook Hans. 3e golf lijkt nu binnen te komen
pi_215149015
En dan komt Isral weer en dan Iran weer aangezien het kip en ei verhaal wel opgaat.
pi_215149020
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
Holy shit deze slaan gewoon keihard in.
pi_215149021
Tel Aviv onder vuur.
pi_215149022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:58 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dan doen ze ook Hans. 3e golf lijkt nu binnen te komen
Hou je bek eens dwaas.
pi_215149026
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:59:09 #261
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215149027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
En dan komt Isral weer en dan Iran weer aangezien het kip en ei verhaal wel opgaat.
Ow nee, itt Iran deelt Isral wel rake klappen uit.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:59:49 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215149040
Alleen Iran of komen er ook raketten uit Libanon?
pi_215149041
twitter
pi_215149044
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:56 schreef AudiTT het volgende:
Hup Iran
Ga eens deaud.
pi_215149049
Iran is een beetje stout o|O
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:00:38 #266
38496 Perrin
pi_215149054
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:59 schreef Starhopper het volgende:
Alleen Iran of komen er ook raketten uit Libanon?
Hezbollah zal ook wel wat willen, de vraag is of ze nog veel kunnen.
pi_215149059
Door deze oorlog zijn alle beurzen aan het dalen.
Behalve het aandeel lockheed martin......
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215149061
twitter
pi_215149062
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:01:00 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215149063
Hij heeft een crazy video.
pi_215149066
Geen V2
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:01:26 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215149068
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef Stupidisco het volgende:
[ x ]
:o
pi_215149072
PUSHMELDINGEN

Iran vuurt mee.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:01:59 #274
38496 Perrin
pi_215149079
Deze zien er raak uit. De regionale oorlog is een feit.
twitter
pi_215149083
Irone DomeGoden.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:02:10 #276
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215149084
Zit de Jordaanse luchtafweer te slapen ofzo?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:02:51 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215149090
Haha hij doet zn oortjes uit en de stream is dood :')
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:03:00 #278
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215149091
F-35 zullen de s-400 missile defense van Iran uitschakelen, daarna een paar 100 Jericho's op Iran, terug naar de middeleeuwen waar die haatbaarden thuishoren. :W
pi_215149101
Iran zal nu snel een statement publiceren om te zeggen, dit was het.

Zodat Isral niet te boos wordt.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:03:38 #280
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_215149102
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Waar is dit? Zag in de verte bij Netanya wel een hoop flitsen op de grond?
pi_215149103
NL ALERT.
pi_215149104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
F-35 zullen de s-400 missile defense van Iran uitschakelen, daarna een paar 100 Jericho's op Iran, terug naar de middeleeuwen waar die haatbaarden thuishoren. :W
En dan mag Isral de bevolking uitmoorden? Misschien moeten alle landen daar gewoon ff normaal doen.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:04:33 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215149113
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Zipportal het volgende:
NL ALERT.
Echt? Ik heb niets gehad :o Wat staat erin?
pi_215149115
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Er slaan echt heel wat gewoon keihard in zeg. Dat verwacht je ook niet.
pi_215149116
twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:05:00 #286
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215149120
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
En dan mag Isral de bevolking uitmoorden? Misschien moeten alle landen daar gewoon ff normaal doen.
Natuurlijk niet, ze pakken alle belangrijke infrastructuur en hopelijk een zooi hoge pieten.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:05:02 #287
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215149121
Iran gaat hier zo’n spijt van krijgen. Arme bevolking.
pi_215149122
MossadGoden.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:05:11 #289
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215149124
Terroristen in een hotel?
pi_215149125
En weer rust :D
pi_215149126
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef fetX het volgende:
Iran gaat hier zo’n spijt van krijgen. Arme bevolking.
Dit is beter dan PSV. :)
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:05:20 #292
438527 MissButterflyy
pi_215149127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Confetti het volgende:
Iran zal nu snel een statement publiceren om te zeggen, dit was het.

Zodat Isral niet te boos wordt.
Volgens mij gaan ze er toch op gokken dat israel het met een oorlog op een heleboel fronten mogelijk gaat krijgen.
En dat de VS in aanloop naar de verkiezingen nog niet hard gaat ingrijpen? Geen idee.
pi_215149131
lol
Kan nog een lange nacht worden

twitter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:05:38 #294
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215149134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dit is beter dan PSV. :)
Niemand boeit PSV.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:05:39 #295
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215149135
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Er slaan echt heel wat gewoon keihard in zeg. Dat verwacht je ook niet.
:')

Amper schade.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:05:54 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215149137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef Ali_boo het volgende:
lol

[ x ]
Maar er komt bijna niks door in Israel
pi_215149138
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:02 schreef kibo het volgende:
Zit de Jordaanse luchtafweer te slapen ofzo?
Deze raketten gaan te snel
pi_215149139
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef Ali_boo het volgende:
lol

[ x ]
Ja dus.
pi_215149143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar er komt bijna niks door
pi_215149144
twitter
pi_215149147
Iran heeft een zwaar probleem nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')