Naja, het is in alle gevallen Iran vs Isra雔... want Hamas/Hezbollah/Jemen = Iranquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat als Iran later in de avond Isra雔 aanvalt
En Hezbollah en Jemen doen gezellig mee?
Ogen. Ze raken ogen kwijt bij de protesten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel kinderen ze erbij kwijtraken
Haha onzin.quote:
Als Hezbollah gelijk staat aan Iran, dan kan dit topic gewoon dicht of niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, het is in alle gevallen Iran vs Isra雔... want Hamas/Hezbollah/Jemen = Iran
Erdolf moet weer even in zijn mand geschopt worden.quote:
Forum WO3.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja het wordt besproken om dat te doen, maar je kan zo langzamerhand dan ook nadenken of er niet een heel forum voor moet komen
We kijken even hoe zich dit ontwikkeld.
Tuurlijk joh. Isreal gaat een navo land aanvallenquote:
Wil ik best doen. Mits ik mensen kan bannen. Zo niet is alle lol er meteen van afquote:
Nou dat stelt dus geen reet voor.quote:
Mods kunnen niet bannen dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wil ik best doen. Mits ik mensen kan bannen. Zo niet is alle lol er meteen van af
WO3 kan weer slotje opquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan gaat er dus niet veel gebeuren. Alles verdwijnt in de Iron Dome.
Ik zeg weinig dingen die ban waardig zijn hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen dus die vlieger gaat niet op
Maar soms is dat goed, jij zit er immers nog![]()
Jawel hoor, heb morgochtend wel vergadering maar ben er sowieso regelmatig tot middernacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:23 schreef Frutsel het volgende:
En later in de avond mag niet want @:Jippie kan dat niet aan, die heeft dan geen tijd en ik zit dan te gamen denk ik.
Ja maar, ja maar, als de aanval over 12 uur is ben je er nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb morgochtend wel vergadering maar ben er sowieso regelmatig tot middernacht.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou dat stelt dus geen reet voor.
En verder, tweets met schreeuwerige capslock___!
Wellicht hebben ze nog Russische speelgoed die ze nog kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan gaat er dus niet veel gebeuren. Alles verdwijnt in de Iron Dome.
ik ook, ik wacht nog op mijn eerstequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zeg weinig dingen die ban waardig zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ogen. Ze raken ogen kwijt bij de protesten.
Eigenlijk wil ik debat Vance-Waltz volgen maar dan verschijn ik om 9 uur als polletje piekhaar op Zoom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, als de aanval over 12 uur is ben je er niet![]()
En jij hebt nachtdienst
Wie zijn deze officials? En op wat baseren ze deze info?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
Het wordt een topshow volgens Reuters
[ x ]
Doe maar ook in andere topicquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
@Polletje_Piekhaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik debat Vance-Waltz volgen maar dan verschijn ik om 9 uur als polletje piekhaar op Zoom.
Prima, dan ga ik daar wel verderquote:
Sturen ze hun hele luchtmacht, bespaart enorm op toekomstig onderhoud.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Benieuwd in welke bochten de Iranieertjes zich nu gaan wringen om vooral geen echte schade aan te richten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Ze wachten op reactie van iran anders sta je een beetje voor schut voor de internationale gemeenschapquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:20 schreef byah het volgende:
Zou mooi zijn als Isra雔 een pre-emptive strike uitvoert
Die zitten daar echt niet op te wachten net nu voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef cherrycoke het volgende:
Als iran zich ermee gaat bemoeien dan gaat de US er ook ingezogen worden.
die is volgens mij 16 uur per dag live op het moment.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:25 schreef tesssssssss het volgende:
Steve is live. Voor de geinteresseerden
Ja die raketten die er maar 12 minuten over doen ( zei Steve)quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
die is volgens mij 16 uur per dag live op het moment.
Zouden voornamelijk ballistische raketten gebruikt gaan worden volgens bronnen. We zullen zien. Shit lijkt de pan uit te escaleren nu
Die heeft Isra雔 zelf ook, de Jericho.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja die raketten die er maar 12 minuten over doen ( zei Steve)
Ja joh. Beetje 16 uur tweets oplezen en geld binnen harken. Ik snap het welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
die is volgens mij 16 uur per dag live op het moment.
Zouden voornamelijk ballistische raketten gebruikt gaan worden volgens bronnen. We zullen zien. Shit lijkt de pan uit te escaleren nu
Dat is wel fijn als iemand alles voor je opzoektquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja joh. Beetje 16 uur tweets oplezen en geld binnen harken. Ik snap het welDoet die goed
Goede vragen. Maar tot nu toe weet de VS wel aardige inschattingen te maken. Isra雔 en Oekra飊e.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wie zijn deze officials? En op wat baseren ze deze info?
Zijn er satellietbeelden waaruit verplaatsing van raketten blijkt?
Ballistische raketten zijn wat moeilijker neer te halen. Die drones en kruisraketten vorige keer waren gewoon voor de show, anders hadden ze dat wel weer gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:52 schreef AFA2022 het volgende:
Het zal wel blijven bij een paar drones en wat afgekeurde kruisraketten, waar ze zeker van zijn dat de Iron Drone ze neerhaalt. Allemaal voor de buhne van kijk we hebben wat terug gedaan....
Ayatollah spelen is voor wereldlijke macht niet voor bonuspunten bij Allah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Benieuwd in welke bochten de Iranieertjes zich nu gaan wringen om vooral geen echte schade aan te richten.
Bijzonder dat achter de facade van stoerdoenerij en godsdienswaanzin toch vooral rationaliteit en doodsangst zit.
Initial reports of shooting attack in Jaffa with multiple casualtiesquote:
Zou dat dan de afleiding zij voor die raketaanval?quote:
Dat valt wel mee hoor? relatief gezien dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ballistische raketten zijn wat moeilijker neer te halen.
Jaffa is een buitenwijk van Tel Aviv dacht ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch de boulevard in Jaffa las ik ergens?
Jaffa ligt in/bij Tel-Avivquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch de boulevard in Jaffa las ik ergens?
Zo te zien wel. Haifa en Tel aviv zwaar onder vuurquote:
Over een paar decennia komt er eenzelfde strijd in Europa. Overal waar de islam een bepaald percentage aan inwoners bereikt ontstaat ellende. Nu zijn het nog aanslagen maar dat zal nog veel erger worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Never nooit ga ik vechten voor Isra雔. Lekker alleen sta je er dus.
Mag ik het Israel vs Iran topic maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Straks 6 topics
Israel - Hamas
Israel - Hezbollah
Israel - Houthi's
Confrontaties tussen Israel - Iran
Oorlog in MO - Amerikanen bombarderen Teheran
WO3 nadert snel
Die hebben we alquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mag ik het Israel vs Iran topic maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |