Ballistische raketten zijn wat moeilijker neer te halen. Die drones en kruisraketten vorige keer waren gewoon voor de show, anders hadden ze dat wel weer gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:52 schreef AFA2022 het volgende:
Het zal wel blijven bij een paar drones en wat afgekeurde kruisraketten, waar ze zeker van zijn dat de Iron Drone ze neerhaalt. Allemaal voor de buhne van kijk we hebben wat terug gedaan....
Ayatollah spelen is voor wereldlijke macht niet voor bonuspunten bij Allah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Benieuwd in welke bochten de Iranieertjes zich nu gaan wringen om vooral geen echte schade aan te richten.
Bijzonder dat achter de facade van stoerdoenerij en godsdienswaanzin toch vooral rationaliteit en doodsangst zit.
Initial reports of shooting attack in Jaffa with multiple casualtiesquote:
Zou dat dan de afleiding zij voor die raketaanval?quote:
Dat valt wel mee hoor? relatief gezien dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ballistische raketten zijn wat moeilijker neer te halen.
Jaffa is een buitenwijk van Tel Aviv dacht ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch de boulevard in Jaffa las ik ergens?
Jaffa ligt in/bij Tel-Avivquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch de boulevard in Jaffa las ik ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |