Ballistische raketten zijn wat moeilijker neer te halen. Die drones en kruisraketten vorige keer waren gewoon voor de show, anders hadden ze dat wel weer gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:52 schreef AFA2022 het volgende:
Het zal wel blijven bij een paar drones en wat afgekeurde kruisraketten, waar ze zeker van zijn dat de Iron Drone ze neerhaalt. Allemaal voor de buhne van kijk we hebben wat terug gedaan....
Ayatollah spelen is voor wereldlijke macht niet voor bonuspunten bij Allah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Benieuwd in welke bochten de Iranieertjes zich nu gaan wringen om vooral geen echte schade aan te richten.
Bijzonder dat achter de facade van stoerdoenerij en godsdienswaanzin toch vooral rationaliteit en doodsangst zit.
Initial reports of shooting attack in Jaffa with multiple casualtiesquote:
Zou dat dan de afleiding zij voor die raketaanval?quote:
Dat valt wel mee hoor? relatief gezien dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ballistische raketten zijn wat moeilijker neer te halen.
Jaffa is een buitenwijk van Tel Aviv dacht ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch de boulevard in Jaffa las ik ergens?
Jaffa ligt in/bij Tel-Avivquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch de boulevard in Jaffa las ik ergens?
Zo te zien wel. Haifa en Tel aviv zwaar onder vuurquote:
Over een paar decennia komt er eenzelfde strijd in Europa. Overal waar de islam een bepaald percentage aan inwoners bereikt ontstaat ellende. Nu zijn het nog aanslagen maar dat zal nog veel erger worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Never nooit ga ik vechten voor Isra๋l. Lekker alleen sta je er dus.
Mag ik het Israel vs Iran topic maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Straks 6 topics
Israel - Hamas
Israel - Hezbollah
Israel - Houthi's
Confrontaties tussen Israel - Iran
Oorlog in MO - Amerikanen bombarderen Teheran
WO3 nadert snel
Die hebben we alquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mag ik het Israel vs Iran topic maken?
Dit is trouwens ook het beste argument waarom het die haatbaarden nooit toegestaan mag worden kernwapens te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat wordt straks een paar paddenstoelwolken in Iran
Paar decennia? Putin en Zelensky gaan gewoon doorrollen als ze de kans krijgen. Putin vooral als Trump wint.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Over een paar decennia komt er eenzelfde strijd in Europa. Overal waar de islam een bepaald percentage aan inwoners bereikt ontstaat ellende. Nu zijn het nog aanslagen maar dat zal nog veel erger worden.
Hij kan een tikje hysterisch overkomenquote:
Tot nu toe is de VS het enige land ter wereld dat kernwapens heeft gebruikt tegen Japanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook het beste argument waarom het die haatbaarden nooit toegestaan mag worden kernwapens te ontwikkelen.
Prima toch. Dat hoorde ook bij het as van het kwaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Tot nu toe is de VS het enige land ter wereld dat kernwapens heeft gebruikt tegen Japan
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
Is het ook ergens live te volgen? Tegenwoordig zou je toch aardig met drones die raketten live kunnen streamen / Iron Dome live zien losgaaan
Ballistische raket met camera in de kop en dat live streamen .quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
Is het ook ergens live te volgen? Tegenwoordig zou je toch aardig met drones die raketten live kunnen streamen / Iron Dome live zien losgaaan
Meid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Tot nu toe is de VS het enige land ter wereld dat kernwapens heeft gebruikt tegen Japan
Nou er werd toen ook vanalles neergeschoten door gevechtsvliegtuigen en schepen hoor. Met alleen Iron Dome weet ik niet of die dan overbelast zou raken indien er geen hulp bij is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan gaat er dus niet veel gebeuren. Alles verdwijnt in de Iron Dome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |