Eigenlijk wil ik debat Vance-Waltz volgen maar dan verschijn ik om 9 uur als polletje piekhaar op Zoom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, als de aanval over 12 uur is ben je er niet![]()
En jij hebt nachtdienst
Wie zijn deze officials? En op wat baseren ze deze info?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
Het wordt een topshow volgens Reuters
[ x ]
Doe maar ook in andere topicquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
@Polletje_Piekhaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik debat Vance-Waltz volgen maar dan verschijn ik om 9 uur als polletje piekhaar op Zoom.
Prima, dan ga ik daar wel verderquote:
Sturen ze hun hele luchtmacht, bespaart enorm op toekomstig onderhoud.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Benieuwd in welke bochten de Iranieertjes zich nu gaan wringen om vooral geen echte schade aan te richten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Ze wachten op reactie van iran anders sta je een beetje voor schut voor de internationale gemeenschapquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:20 schreef byah het volgende:
Zou mooi zijn als Israël een pre-emptive strike uitvoert
Die zitten daar echt niet op te wachten net nu voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef cherrycoke het volgende:
Als iran zich ermee gaat bemoeien dan gaat de US er ook ingezogen worden.
die is volgens mij 16 uur per dag live op het moment.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:25 schreef tesssssssss het volgende:
Steve is live. Voor de geinteresseerden
Ja die raketten die er maar 12 minuten over doen ( zei Steve)quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
die is volgens mij 16 uur per dag live op het moment.
Zouden voornamelijk ballistische raketten gebruikt gaan worden volgens bronnen. We zullen zien. Shit lijkt de pan uit te escaleren nu
Die heeft Israël zelf ook, de Jericho.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja die raketten die er maar 12 minuten over doen ( zei Steve)
Ja joh. Beetje 16 uur tweets oplezen en geld binnen harken. Ik snap het welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
die is volgens mij 16 uur per dag live op het moment.
Zouden voornamelijk ballistische raketten gebruikt gaan worden volgens bronnen. We zullen zien. Shit lijkt de pan uit te escaleren nu
Dat is wel fijn als iemand alles voor je opzoektquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja joh. Beetje 16 uur tweets oplezen en geld binnen harken. Ik snap het welDoet die goed
Goede vragen. Maar tot nu toe weet de VS wel aardige inschattingen te maken. Israël en Oekraïne.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wie zijn deze officials? En op wat baseren ze deze info?
Zijn er satellietbeelden waaruit verplaatsing van raketten blijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |