Naja, het is in alle gevallen Iran vs Isra雔... want Hamas/Hezbollah/Jemen = Iranquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat als Iran later in de avond Isra雔 aanvalt
En Hezbollah en Jemen doen gezellig mee?
Ogen. Ze raken ogen kwijt bij de protesten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel kinderen ze erbij kwijtraken
Haha onzin.quote:
Als Hezbollah gelijk staat aan Iran, dan kan dit topic gewoon dicht of niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, het is in alle gevallen Iran vs Isra雔... want Hamas/Hezbollah/Jemen = Iran
Erdolf moet weer even in zijn mand geschopt worden.quote:
Forum WO3.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja het wordt besproken om dat te doen, maar je kan zo langzamerhand dan ook nadenken of er niet een heel forum voor moet komen
We kijken even hoe zich dit ontwikkeld.
Tuurlijk joh. Isreal gaat een navo land aanvallenquote:
Wil ik best doen. Mits ik mensen kan bannen. Zo niet is alle lol er meteen van afquote:
Nou dat stelt dus geen reet voor.quote:
Mods kunnen niet bannen dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wil ik best doen. Mits ik mensen kan bannen. Zo niet is alle lol er meteen van af
WO3 kan weer slotje opquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan gaat er dus niet veel gebeuren. Alles verdwijnt in de Iron Dome.
Ik zeg weinig dingen die ban waardig zijn hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen dus die vlieger gaat niet op
Maar soms is dat goed, jij zit er immers nog![]()
Jawel hoor, heb morgochtend wel vergadering maar ben er sowieso regelmatig tot middernacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:23 schreef Frutsel het volgende:
En later in de avond mag niet want @:Jippie kan dat niet aan, die heeft dan geen tijd en ik zit dan te gamen denk ik.
Ja maar, ja maar, als de aanval over 12 uur is ben je er nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb morgochtend wel vergadering maar ben er sowieso regelmatig tot middernacht.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou dat stelt dus geen reet voor.
En verder, tweets met schreeuwerige capslock___!
Wellicht hebben ze nog Russische speelgoed die ze nog kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan gaat er dus niet veel gebeuren. Alles verdwijnt in de Iron Dome.
ik ook, ik wacht nog op mijn eerstequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zeg weinig dingen die ban waardig zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ogen. Ze raken ogen kwijt bij de protesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |