Ah, we zijn direct doorgegaan naar de knetterende ad-hominems waarmee dit altijd wordt afgesloten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je gaat al fout bij het idee dat er direct wordt gedacht dat er een streven naar een Groot-Israël is. Dat heeft werkelijk niemand gesteld in de discussie/vraag die je niet wilt aan gaan. Maar goed, als jij stelt dat Israël niet vies is van wat landjepik/bezetting/annexatie/verdedigingsbuffer (give it a name en al dan niet rechtvaardig), dan ontken je de werkelijkheid en houdt het inderdaad op.
Veelquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met een narcistische persoonlijkheidsstoornis te maken?
In navolging van jou uiteraard. Maar prima, weet ik ook dat ik je vooral niet serieus hoef te nemen om mee te discussiëren. Is het cirkeltje bijna rond, nog even afsluiten met de welbekende smiley?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ah, we zijn direct doorgegaan naar de knetterende ad-hominems waarmee dit altijd wordt afgesloten.
Dan is het nu weer mijn beurt om te zeggen: goed verhaal! Lekker kort. Ga ik niks mee doen.
Het is FOK!. Net de echte wereld. Alles is zwart-wit en reageren vanuit je oogkleppen-radius. Wat verwacht je tegenwoordig nog? Nuance en grijs bestaat nog maar amper.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:07 schreef MissButterflyy het volgende:
De berichten wat ik lees gaat over Nederlanders die er wonen, en bijvoorbeeld met iemand uit Libanon zijn getrouwd. Ze vragen niet naar Nederland te kunnen komen, geven alleen bericht over hoe het gaat. Wat een domme kortzichtige reacties hier!
Jij houdt er een beetje een rare definitie van agressor op na. Al maandenlang worden er vanuit zuid Libanon raketten afgevuurd waardoor bijna het complete noorden van Israel onbewoonbaar is en de complete bevolking is geëvacueerd, en als Israel dan terug slaat, zijn zij ineens de agressor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom?
Bezorgd over wat anders? Het is eenrichtingsverkeer, dus het is niet alsof ze bezorgd hoeven te zijn voor de agressor.
We zijn toch ook niet bezorgd voor Rusland of ben jij dat wel?
[..]
En wat zeg jij als Rusland dit doet?
Jij wijst vast wel met je vingertje naar Rusland. Maar als Oekraine iets doet tegen Rusland is het wel goed.
Alleen als agressor Israel iets doet dan moeten wij het goed vinden, maar agressor Rusland is fout?
Zo hypocriet allemaal.
Jij bent wel een grappige rubriek, als Okeraïne duizenden raketten had afgevuurd op Rusland dan had ik de invasie normaal gevonden, echter, er is geen raket op Rusland afgeschoten hè.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom?
Bezorgd over wat anders? Het is eenrichtingsverkeer, dus het is niet alsof ze bezorgd hoeven te zijn voor de agressor.
We zijn toch ook niet bezorgd voor Rusland of ben jij dat wel?
[..]
En wat zeg jij als Rusland dit doet?
Jij wijst vast wel met je vingertje naar Rusland. Maar als Oekraine iets doet tegen Rusland is het wel goed.
Alleen als agressor Israel iets doet dan moeten wij het goed vinden, maar agressor Rusland is fout?
Zo hypocriet allemaal.
op 7 okt ook echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
En deze "mensen" zien zichzelf echt als the good guys..
Die ga je ook niet overtuigen van het tegendeel; tegen dit soort mensen moet gewoon opgetreden worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Dat op 7 oktober doen is inderdaad zwaar triest. Wat ze op 5 oktober doen moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
In Amsterdam? Met deze burgemeester? Die gaat er gewoon bijzittenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Die ga je ook niet overtuigen van het tegendeel; tegen dit soort mensen moet gewoon opgetreden worden.
Het blijft zo bijzonder om te zien dat deze mensen zichzelf ook echt hebben wijsgemaakt dat er een genocide gaande is. Maar ja, een deel van deze mensen zijn ook degenen die denken dat de mens het eigen geslacht kan kiezen en de verschrikkelijke aanslagen van 7 oktober slechts 'dekolonisatie' of 'verzet' waren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Als het niet door de (lokale) overheid gebeurt, dan moeten er maar burgerinitiatieven worden georganiseerd. Ooit veegden mariniers de Dam schoon van hippies... tijd dat ze dat gaan herhalen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Amsterdam? Met deze burgemeester? Die gaat er gewoon bijzitten.
Ascha baalt er gewoon van dat ze nooit kampbewaakster is geworden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Dat is hopelijk een ongelukkig toeval. Ze weten niet waar de westerse wereld 7 oktober mee associeert en is gekozen voor een maandag omdat ze toch al thuiszittenquote:
Wat ik wil mag ik (deels terecht/begrijpelijk hoor) hier niet postenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:32 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Als het niet door de (lokale) overheid gebeurt, dan moeten er maar burgerinitiatieven worden georganiseerd. Ooit veegden mariniers de Dam schoon van hippies... tijd dat ze dat gaan herhalen.
Was het maar zo. Ik heb even gekeken wat ze allemaal zegt. En haar reden is dit:quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is hopelijk een ongelukkig toeval. Ze weten niet waar de westerse wereld 7 oktober mee associeert en is gekozen voor een maandag omdat ze toch al thuiszitten
Hoop ik
quote:Er zijn veel mensen boos omdat er sit-ins zullen worden gehouden op 7 oktober. Zij lijken te vinden dat we die dag alleen de Israëlische slachtoffers van de gruwelijke massamoord door Hamas mogen herdenken.
Ik wil deze mensen er graag aan herinneren dat op 7 oktober ook de gruwelijke genocide door de staat Israël op de Palestijnen in Gaza begon.
Ik verzet me tegen het idee dat de ene groep doden het herdenken meer waard is dan de andere groep doden.
Ik kan me evenmin vinden in het idee dat een protest bedoeld om de staat Israël te ‘bemoedigen’ - zoals die dag op de Dam zal plaatsvinden - op de een of andere manier waardiger, beter of passender is dan een demonstratie die oproept tot een staakt-het-vuren en een einde aan de genocide.
Een aantal van red–green alliance hadden dat waarschijnlijk fantastisch gevonden. Daarom beticht het rode deel van deze coalitie ook hun politieke tegenstander de hele tijd van van nazisme en jammert het groene deel dat Israël net Nazi-Duitsland is, terwijl men op de socials met teksten komt als 'Hitler had gelijk' of 'elke Jood in Nederland moet ook worden aangepakt'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ascha baalt er gewoon van dat ze nooit kampbewaakster is geworden.
walgelijke mensen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik heb even gekeken wat ze allemaal zegt. En haar reden is dit:
[..]__!
als je denkt dat Isreal niet weet wat het aan het doen is dan heb je echt een gigantische plaat voor je kop.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:46 schreef Triggershott het volgende:
There is no way out for Israel. It is doomed to a spiral of war, death, decline, and infighting. Don't believe the hype for one second. Any idiot can drop an American bomb from an American aircraft on a building. It is not strength, it is stupidity, murderousness, and moral decay. And it doesn't win wars. Ask Iraq, Afghanistan, Vietnam, and Lebanon itself. We are being psyoped into believing Israel is this giant unstoppable force of nature. It is bullshit.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |