quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de fooi bij Thuisbezorgd ook echt naar de bezorger gaat?
Geef gewoon cashquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de fooi bij Thuisbezorgd ook echt naar de bezorger gaat?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik heb zelden kleingeld in huis, vandaar dan maar zo.quote:
Hallo @GGMM Heb je al een nieuwe radiotorknop?quote:
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, dat is niet zo namelijk heb ik al meerdere malen gehoord van bezorgers. Beter ook via de website van bedrijven zelf bestellen als ze dit hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die in oktober jarig zijnquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die in oktober op vakantie gaan.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die in oktober jarig zijn
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Beiden hier. Jarig en vakantie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nur Bares ist Wahres.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik doe alles buiten vaste afschrijvingen cash.
Laat me niet voor de gek houden
Wat een paar jaartjes boven je stand leven wel niet met een supporter kan doen.quote:Op zondag 29 september 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Even het Feyenoord topic bijgelezen.
Licht grimmig.
Ik werk nooit op mijn verjaardag.quote:
Lekker man, al die testosteronbommetjesquote:Op zondag 29 september 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister de onder 19 gefloten, was niet gezellig. Geen herhalingsgevaar.
Wel een moeilijke leeftijd ja.quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man, al die testosteronbommetjes
Joker deux draait de aankomende week in de bios.quote:Op zondag 29 september 2024 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die had al antibiotica dus hij wil de God joker voor een andere keer bewaren
Gefilmd met een banaan.quote:
Die heb je welquote:Op maandag 30 september 2024 08:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben gearriveerd op kantoor en pak nu mijn eerste bakkie koffie wit (geen zwart want ik heb geen kleine piemel)
Alsof jij dat nooit doetquote:Op maandag 30 september 2024 09:53 schreef RamboDirk het volgende:
Veldwachter @:GGMM visualiseert de pener van @:Kingroland in zijn hoofd.
@Littlerabbitquote:Op maandag 30 september 2024 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DIT???
[ afbeelding ]
Het is maandag en mijn laatste werkdag bij mijn werkgever.quote:Op maandag 30 september 2024 10:15 schreef fetX het volgende:
@:dombohetolifantje1 met een uitglijder in het Feyenoord topic.
Succes vandaag!quote:Op maandag 30 september 2024 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is maandag en mijn laatste werkdag bij mijn werkgever.
Dus pak mij niet te hard aan svp.
Maar kennelijk wel een enorme homo.quote:Op maandag 30 september 2024 08:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben gearriveerd op kantoor en pak nu mijn eerste bakkie koffie wit (geen zwart want ik heb geen kleine piemel)
quote:Op maandag 30 september 2024 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is maandag en mijn laatste werkdag bij mijn werkgever.
Dus pak mij niet te hard aan svp.
Eensquote:Op maandag 30 september 2024 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige hier zou je wel een flinke griep kunnen wensen, maat.
https://www.ad.nl/amersfo(...)or-krijgen~a5ac1e55/quote:
Walgelijk. Ik wilde nét solliciteren.quote:Een kamenier is vanouds een meisje of vrouw die adellijke dames of vrouwen van de gegoede klasse assisteert bij de keuze van haar kleding, sieraden, kapsel, hoeden en make-up.
quote:Op maandag 30 september 2024 13:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/la(...)oort-erbij~aa8da674/
[..]
Walgelijk. Ik wilde nét solliciteren.
Ontzettend gierige lui die Oranjes.quote:Maar wie 32 uur per week werkt, mag rekenen op zo’n 3100 euro per maand.
Dat fortuin moet over de rug van de hardwerkende Nederlander worden verdiend @RamboDirkquote:Op maandag 30 september 2024 14:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ontzettend gierige lui die Oranjes.
Zal allemaal best maar doe het maar gewoon op de wc!quote:Op maandag 30 september 2024 14:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als een kameel moet ik zeiken.
Bij een kameel moet ik altijd aan de mop denken die echt totaal niet grappig isquote:Op maandag 30 september 2024 14:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als een kameel moet ik zeiken.
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @GGMM om deze 'grap'
quote:Op maandag 30 september 2024 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij een kameel moet ik altijd aan de mop denken die echt totaal niet grappig is
Wat is sneller? Een koe of een haas?Ook jij mag een misser op de maandag maken.SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja, sorry. Hij is niet best. Ik weet hetquote:Op maandag 30 september 2024 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook jij mag een misser op de maandag maken.
[..]
Wat is sneller? Een koe of een haas?Ik snap hem eerlijk gezegd niet denk ik!SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Die debiel heeft de mop dan ook compleet verkeerd.quote:Op maandag 30 september 2024 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap hem eerlijk gezegd niet denk ik!
[..]
Wat is sneller? Een koe of een haas?Bijzondere fetish maar goed in het kader van een inclusieve samenleving. Wees welkom.SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'
[..]
Wat is sneller? Een koe of een haas?Hier een erg leuke link met dieren en hun maximale snelheden, inclusief plaatjes:SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'
https://www.fi.uu.nl/toepassingen/00523/dierenbank.php
[..]
Wat is sneller? Een koe of een haas?Alsof ik weer op het schoolplein van groep 5 sta.SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hoe was jullie date?quote:Op maandag 30 september 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuke serie of filmreeks om te kijken. Tips zijn welkom.
@:aberkullie denk ook even mee
Ik doe een gerecht met rijst en kip en groenten (geen B). Hopelijk vindt fitboy onlogisch dat ook goed.quote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv (aardappels, spruitjes, worst).
Rijst met groente en kipquote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bamiquote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot.quote:
Chili con carnequote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit jij hier stiekem ons jouw stage opdrachten te laten maken.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat is jullie favoriete Jhon van Beukering-feitje?
Aardappeltjes, boontjes en een schnitzel.quote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schnitzel, boontjes en dat was het. (aardappelen daar hou ik niet zo van)quote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NETFLIXquote:Op maandag 30 september 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuke serie of filmreeks om te kijken. Tips zijn welkom.
Avgquote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stokbrood, soepje.quote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke review, beetje langdradig.quote:Op maandag 30 september 2024 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NETFLIX
Milliardærøya.
8/10
Keurig.
pasta kaassaus, zowaar van 4 soorten en saus dus geen plakjes.quote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk genoten.quote:Op maandag 30 september 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo @:coco hoe was je vakantie?
Toevallig wel stuk van Ajax gezien afgelopen week.quote:
Hij heeft jouw voorspellingen georganiseerd en dat ging best goed eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 30 september 2024 19:04 schreef Coco het volgende:
Heeft @onlogisch het hier een beetje op orde gehouden?
Ik heb Onlo nog nooit zo hard en schematisch zien werken.quote:Op maandag 30 september 2024 19:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Toevallig wel stuk van Ajax gezien afgelopen week.
Heeft @:onlogisch het hier een beetje op orde gehouden?
Wat lief.quote:Op maandag 30 september 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welkom terug @:Coco
Ik heb je wel een beetje gemist.
Zeker. Even snel gegeten. Druk in huis aan het klussen.quote:
Hahaha, valt wel mee.quote:Op maandag 30 september 2024 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit jij hier stiekem ons jouw stage opdrachten te laten maken.
Graag gedaan maat. Fijn dat je weer terug bent. Eerlijk is eerlijk, het was wel veel werk. En daar zit ik niet op te wachten. Er waren wel een paar gegadigden die zich bij de Cocototo wilde voegen.quote:Op maandag 30 september 2024 19:43 schreef Coco het volgende:
Bedankt @:onlogisch voor het uitvoeren van de cocototo.
Rondje Rotiquote:
Wat fijn, lief dagboek. Ik wens je een hele fijne dinsdag, makker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die een speciale maand aan moeten grijpen om te stoppen met iets dat slecht voor je is neem ik niet serieus.
Gelukkig stopte ik 1 januari met drinken
Dank je wel maatje. Van hetzelfdequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wens je een hele fijne dinsdag, makker.
Dat wordt euhm groots gevierd zie ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:55 schreef onlogisch het volgende:
Blijkbaar is FOK! vandaag jarig.
Gefeliciteerd allemaal
Jammer dat user van het eerste uur @tong80 hier niet wat meer rugbaarheid aan heeft gegeven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt euhm groots gevierd zie ik
Van wie is deze leuke verspreking?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat user van het eerste uur @:tong80 hier niet wat meer rugbaarheid aan heeft gegeven.
Van Tong zelf. Al was het een geniale bewuste verhaspeling die het gepeupel niet begreep, zei hij later.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:55 schreef onlogisch het volgende:
Blijkbaar is FOK! vandaag jarig.
Gefeliciteerd allemaal
Oh ja. Ik dacht al, want hij schijnt hoogbegaafd te zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Tong zelf. Al was het een geniale bewuste verhaspeling die het gepeupel niet begreep, zei hij later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja. Ik dacht al, want hij schijnt hoogbegaafd te zijn.Ha ha ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn collega's gingen ineens 10 minuten eerder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:03 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik zat in een meeting
We gaan nu lunchen! Eet smakelijk
leven is slecht voor jequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die een speciale maand aan moeten grijpen om te stoppen met iets dat slecht voor je is neem ik niet serieus.
Ik in februariquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Uitkering aanvragen maat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Sorry jongens, zat in afspraak bij de gemeente. Eet smakelijk alsnog.
Alsof Nederland nog niet vol genoeg is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Integratie starten ouwe reus. Vandaag intake gehad.
Ik hoop dat het allemaal luktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag intake.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn vriendin is klein dus die past er nog wel bijquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof Nederland nog niet vol genoeg is.
Als ze jou maar gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn vriendin is klein dus die past er nog wel bij
Hoe gaat het met haar Nederlands?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk, druk bezig met een A1 cursus, daarna A2. Maar gaat wel redelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar Nederlands?
Xiaomigodenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:19 schreef Elan het volgende:
https://www.emerce.nl/nie(...)martphonefabrikanten.
@:Onlogisch
Het is maar goed dat je niet in Amersfoort woont want dan mocht je niet meer stoken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:42 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:fetX en @:Eland in het Feyenoordtopic
[ afbeelding ]
Al besproken maat, maar alsnog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
FB / 25 Jaar FOK! Hoeraaaaaaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd makkers
Kijk uit met grapjes richting Tong. Hij voelt zich de laatste tijd weer bijzonder snel beledigd/gepestquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al besproken maat, maar alsnog gefeliciteerd
Jammer dat @:tong80 er niet is om dit heugelijke feit met ons te vieren. Je zou haast denken dat hij geen fuck om FOK! geeft
Tijd voor een ouderwetse VBL on tour.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
FB / 25 Jaar FOK! Hoeraaaaaaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd makkers
Ik heb het even wat breder (@Jojoortje) gehouden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch kan je me vragen wat mijn favoriete FOK moment is van de afgelopen 25 jaar?
Weer je nog dat jij zei: 'dat snijdt geen houdt'?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:00 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk waren er de afgelopen 25 jaar wel een hoop leuke momenten.
Weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer je nog dat jij zei: 'dat snijdt geen houdt'?
Ik moet daar nog regelmatig aan denken.
Ik vindtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer je nog dat jij zei: 'dat snijdt geen houdt'?
Ik moet daar nog regelmatig aan denken.
Bestaat dat tekenspel ook 25 jaar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vindt
lanks
zeebra (of hoe heet zo'n beest?)
waren ook allemaal wel grappig.
Tevens; weer![]()
Ik ga LATER kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ouderwets hommeles in het Feyenoord topic. @:kingroland
Mijn favoriete Roland moment van de afgelopen 25 jaar is dat hij een advocaat ging etenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete FOK!-moment van de afgelopen 25 jaar?
Deze komt ook met stip de top 10 binnen van leukste FOK!-momentjes van de afgelopen 25 jaar. De terugkeer van n1ek-quote:
Die van mij toen ie koffie wit ging drinkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn favoriete Roland moment van de afgelopen 25 jaar is dat hij een advocaat ging eten
Oei, ik ken iemand met die naam die precies uit de plaats van Kuckelekokcu komt. Is vast toeval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze komt ook met stip de top 10 binnen van leukste FOK!-momentjes van de afgelopen 25 jaar. De terugkeer van n1ek-
Welkom terug makker.
Hallo makker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, ik ken iemand met die naam die precies uit de plaats van Kuckelekokcu komt. Is vast toeval.
Ik heb geen specifiek moment, gewoon leuke live-topics, denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker.
Wat is jouw favoriete FOK!-momentje in de 25 jaar dat dit platform bestaat?
Die gast ontdekte toch uiteindelijk dat topic?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bert Opzetborstel-reeks was toch wel een van mn favoriete
Ja met cameraploeg van L1 erbij GENOTquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gast ontdekte toch uiteindelijk dat topic?
Heel mooi ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja met cameraploeg van L1 erbij GENOT
4041 de mijne.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker.
Wat is jouw favoriete FOK!-momentje in de 25 jaar dat dit platform bestaat?
Ze is op B1 niveau, die eerste diploma’s gingen relatief goed volgens mij. Nu vindt ze taal wel het spannendste om haar paspoort te halen, maar ze is ook onnodig onzeker over haar eigen vaardigheid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk, druk bezig met een A1 cursus, daarna A2. Maar gaat wel redelijk.
Hoe was dat voor jouw vriendin?
Ah genot. Dat was prachtig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:47 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
weer gelachen.
Ja hier ook, onnodig onzeker. Al snap ik het ook wel weer, het is ook allemaal vrij spannend om een andere taal te spreken tegenover mensen die het al hun leven lang doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze is op B1 niveau, die eerste diploma’s gingen relatief goed volgens mij. Nu vindt ze taal wel het spannendste om haar paspoort te halen, maar ze is ook onnodig onzeker over haar eigen vaardigheid.
Misschien moet ze dan op cursus bij Erik Hulzebosch, dan verstaan je ouders het binnenkort wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hier ook, onnodig onzeker. Al snap ik het ook wel weer, het is ook allemaal vrij spannend om een andere taal te spreken tegenover mensen die het al hun leven lang doen.
Hier probeert ze het, ook met mijn ouders bijvoorbeeld, maar die registreren het soms helemaal niet dat ze Nederlands spreekt, wat haar dan weer meer onzeker maakt, waardoor ze maar terugschakelt naar Engels.
Maar B1 is top, dat is alles wat ze moet toch voor integratie?
Volgens mij ook, dus ik vind eigenlijk dat ze wat meer moet gaan doorzetten, want daar ontbreekt het ook wel een beetje aan. Alhoewel het natuurlijk ook ontzettend vermoeiend is om voortdurend in een andere taal te spreken waar je alles in je hoofd moet vertalen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hier ook, onnodig onzeker. Al snap ik het ook wel weer, het is ook allemaal vrij spannend om een andere taal te spreken tegenover mensen die het al hun leven lang doen.
Hier probeert ze het, ook met mijn ouders bijvoorbeeld, maar die registreren het soms helemaal niet dat ze Nederlands spreekt, wat haar dan weer meer onzeker maakt, waardoor ze maar terugschakelt naar Engels.
Maar B1 is top, dat is alles wat ze moet toch voor integratie?
Goh, misschien een beetje respect voor meertalige allochtonen!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij ook, dus ik vind eigenlijk dat ze wat meer moet gaan doorzetten, want daar ontbreekt het ook wel een beetje aan. Alhoewel het natuurlijk ook ontzettend vermoeiend is om voortdurend in een andere taal te spreken waar je alles in je hoofd moet vertalen.
En Amerikanen staan niet bekend om hun taalvaardigheid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Notes?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Hoeren insta heeft nieuwe update zie gewoon die notes dubbel
KingRoland krijgt ook op Instagram notes als ie mensen of bevolkingsgroepen beledigt.quote:
Ah daar.quote:
De acts vliegen hier om je oren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag rhoon/portugaal @:kingroland
Wim Hordijk was eens een tandarts komt uit Portugaal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag rhoon/portugaal @:kingroland
Als je een reactie verwacht moet je me niet bannen pannenkoekquote:Op maandag 30 september 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
Dat was ik niet kutquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als je een reactie verwacht moet je me niet bannen pannenkoek
Oke leukquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet dé baas
Jezus wat is dit zeg ik zal nog eens interesse tonen
Excusez moi?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:35 schreef RamboDirk het volgende:
Veldwachter @:GGMM wordt meegetrokken in de drek van @:aberkullie
[ afbeelding ]
Dit is één van de eerste keren dat ik echt moest lachen om zo'n gifje van jouquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:35 schreef RamboDirk het volgende:
Veldwachter @:GGMM wordt meegetrokken in de drek van @:aberkullie
[ afbeelding ]
Wat ben je ook simpel hequote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is één van de eerste keren dat ik echt moest lachen om zo'n gifje van jou
Stel je niet zo aan, mens.... Helemaal door de war en viesboos vanwege een ban op een forumpje.quote:
Wist niet dat Aberkullie een gespierde vent was.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
User @:aberkullie blijft wild om zich heen slaan
Saskia is tegen racismequote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Bellemoeke is met het verkeerde been uit bed gestapt @:ggmm
Welke licht getintier staat er vandaag in de rechtszaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Bij anderen doet hij dat altijd wel direct.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Raar dat ik nog geen eervolle vermelding heb gekregen terwijl ik de uitslag gisteravond goed had. @:coco
Lolquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Pijnlijk... Heel pijnlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Raar dat ik nog geen eervolle vermelding heb gekregen terwijl ik de uitslag gisteravond goed had. @:coco
Eén keer een all-inclusieve reis en meteen spatjes die jongen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Hallo makker.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Eén keer een all-inclusieve reis en meteen spatjes die jongen.
We zouden niet stokeren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij anderen doet hij dat altijd wel direct.
Nummertje 1 in de OP.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker.
Heb je nog een gare techno-link waar ik toch niet op ga klikken?
Asmerom Z.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke licht getintier staat er vandaag in de rechtszaal?
Ik heb niet uitgegledenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Gelachen om die uitglijder van @:sp3c @:GGMM
Bedankt voor de mention
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Uitstekend. Alleen ziet de tekst er wat raar uit, maar dat is alles.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
Raar sfeertje hier vandaag
@:scrummie hoe bevalt DARKMODE?
Ik hoop niet dat je het erg vindt maar ik heb de lunch al achter de kiezen. Ik ga zo namelijk even sporten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
Raar sfeertje hier vandaag
@:scrummie hoe bevalt DARKMODE?
Nou vooruit, omdat je gaat sporten dat is wel een goede reden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het erg vindt maar ik heb de lunch al achter de kiezen. Ik ga zo namelijk even sporten.
In het land van herkomst kun je dag tegen je handje zeggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ x ]
Die zal het vast noooooit meer doen.
[ afbeelding ]
Ik werk woensdags eigenlijk zelden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je gaat sporten dat is wel een goede reden.
Top dat dat mag van je baas ook
Ik denk eerder dag tegen je heupen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In het land van herkomst kun je dag tegen je handje zeggen.
Parttimer gespot.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werk woensdags eigenlijk zelden.
Een studie combineert wat lastig met een fulltime baan maar vaak kom ik toch wel op een uurtje of 32.quote:
Ik ga even kip met rijst maken makkerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Behalve @:maxi-mus dus want die gaat sporten. Veel plezier daarmee!
Eet smakelijk
En dan ook nog in een roomblanke wijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
Scheelt dat je in Friesland een villa koopt voor 50.000
Dit is fijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan ook nog in een roomblanke wijk.
Smerig goor everzwijn die je bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond misschien maccie
@:mortaxx @:tjacka @:bezsen
Lekker bro. Hoop dat het werkelijkheid wordt. Geniet er maar even lekker van!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Walgelijk dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |