Geen. Maar bij het horen van zijn naam moet iedereen natuurlijk terugdenken aan zijn 'sprintje'.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat is jullie favoriete Jhon van Beukering-feitje?
Dat 'ie ooit Udinese uit de UEFA Cup knikkerde.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beest @onlogischquote:Op maandag 23 september 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ook.quote:Op maandag 23 september 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De sprint, want verder heb ik nooit zo op die vent gelet.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik niet. Ik doe kip met rijst.quote:
Soepje.quote:Op maandag 23 september 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hij werd bij die sprint voorbij gelopen door Lord Nelom.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat z'n nickname Jhon van de Burgerking isquote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer ga je bier drinken?quote:Op maandag 23 september 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu spa rood op deze wat onaangename maandagavond
Ik drink een whiskey. Maar akkoord deze maandagavond is zeer onaangenaamquote:Op maandag 23 september 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu spa rood op deze wat onaangename maandagavond
Bert kom op, een vuurpijl!quote:Op dinsdag 24 september 2024 03:20 schreef 3rr0r het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
@:De_Kraam @:Wereldgozer
Goeie #howcanimakethisaboutme van ons aller Hermquote:Op dinsdag 24 september 2024 04:49 schreef onlogisch het volgende:
NWS / Aboutaleb was ernstig ziek
@:Kingroland
Jouw gebeden hebben hier zeker een positieve bijdrage aan geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |