quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de fooi bij Thuisbezorgd ook echt naar de bezorger gaat?
Geef gewoon cashquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de fooi bij Thuisbezorgd ook echt naar de bezorger gaat?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik heb zelden kleingeld in huis, vandaar dan maar zo.quote:
Hallo @GGMM Heb je al een nieuwe radiotorknop?quote:
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, dat is niet zo namelijk heb ik al meerdere malen gehoord van bezorgers. Beter ook via de website van bedrijven zelf bestellen als ze dit hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die in oktober jarig zijnquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die in oktober op vakantie gaan.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die in oktober jarig zijn
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Beiden hier. Jarig en vakantie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nur Bares ist Wahres.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik doe alles buiten vaste afschrijvingen cash.
Laat me niet voor de gek houden
Wat een paar jaartjes boven je stand leven wel niet met een supporter kan doen.quote:Op zondag 29 september 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Even het Feyenoord topic bijgelezen.
Licht grimmig.
Ik werk nooit op mijn verjaardag.quote:
Lekker man, al die testosteronbommetjesquote:Op zondag 29 september 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister de onder 19 gefloten, was niet gezellig. Geen herhalingsgevaar.
Wel een moeilijke leeftijd ja.quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man, al die testosteronbommetjes
Joker deux draait de aankomende week in de bios.quote:Op zondag 29 september 2024 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die had al antibiotica dus hij wil de God joker voor een andere keer bewaren
Gefilmd met een banaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |