quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de fooi bij Thuisbezorgd ook echt naar de bezorger gaat?
Geef gewoon cashquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de fooi bij Thuisbezorgd ook echt naar de bezorger gaat?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik heb zelden kleingeld in huis, vandaar dan maar zo.quote:
Hallo @GGMM Heb je al een nieuwe radiotorknop?quote:
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, dat is niet zo namelijk heb ik al meerdere malen gehoord van bezorgers. Beter ook via de website van bedrijven zelf bestellen als ze dit hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die in oktober jarig zijnquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die in oktober op vakantie gaan.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die in oktober jarig zijn
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Beiden hier. Jarig en vakantie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nur Bares ist Wahres.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik doe alles buiten vaste afschrijvingen cash.
Laat me niet voor de gek houden
Wat een paar jaartjes boven je stand leven wel niet met een supporter kan doen.quote:Op zondag 29 september 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Even het Feyenoord topic bijgelezen.
Licht grimmig.
Ik werk nooit op mijn verjaardag.quote:
Lekker man, al die testosteronbommetjesquote:Op zondag 29 september 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister de onder 19 gefloten, was niet gezellig. Geen herhalingsgevaar.
Wel een moeilijke leeftijd ja.quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man, al die testosteronbommetjes
Joker deux draait de aankomende week in de bios.quote:Op zondag 29 september 2024 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die had al antibiotica dus hij wil de God joker voor een andere keer bewaren
Gefilmd met een banaan.quote:
Die heb je welquote:Op maandag 30 september 2024 08:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben gearriveerd op kantoor en pak nu mijn eerste bakkie koffie wit (geen zwart want ik heb geen kleine piemel)
Alsof jij dat nooit doetquote:Op maandag 30 september 2024 09:53 schreef RamboDirk het volgende:
Veldwachter @:GGMM visualiseert de pener van @:Kingroland in zijn hoofd.
@Littlerabbitquote:Op maandag 30 september 2024 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DIT???
[ afbeelding ]
Het is maandag en mijn laatste werkdag bij mijn werkgever.quote:Op maandag 30 september 2024 10:15 schreef fetX het volgende:
@:dombohetolifantje1 met een uitglijder in het Feyenoord topic.
Succes vandaag!quote:Op maandag 30 september 2024 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is maandag en mijn laatste werkdag bij mijn werkgever.
Dus pak mij niet te hard aan svp.
Maar kennelijk wel een enorme homo.quote:Op maandag 30 september 2024 08:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben gearriveerd op kantoor en pak nu mijn eerste bakkie koffie wit (geen zwart want ik heb geen kleine piemel)
quote:Op maandag 30 september 2024 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is maandag en mijn laatste werkdag bij mijn werkgever.
Dus pak mij niet te hard aan svp.
Eensquote:Op maandag 30 september 2024 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige hier zou je wel een flinke griep kunnen wensen, maat.
https://www.ad.nl/amersfo(...)or-krijgen~a5ac1e55/quote:
Walgelijk. Ik wilde nét solliciteren.quote:Een kamenier is vanouds een meisje of vrouw die adellijke dames of vrouwen van de gegoede klasse assisteert bij de keuze van haar kleding, sieraden, kapsel, hoeden en make-up.
quote:Op maandag 30 september 2024 13:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/la(...)oort-erbij~aa8da674/
[..]
Walgelijk. Ik wilde nét solliciteren.
Ontzettend gierige lui die Oranjes.quote:Maar wie 32 uur per week werkt, mag rekenen op zo’n 3100 euro per maand.
Dat fortuin moet over de rug van de hardwerkende Nederlander worden verdiend @RamboDirkquote:Op maandag 30 september 2024 14:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ontzettend gierige lui die Oranjes.
Zal allemaal best maar doe het maar gewoon op de wc!quote:Op maandag 30 september 2024 14:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als een kameel moet ik zeiken.
Bij een kameel moet ik altijd aan de mop denken die echt totaal niet grappig isquote:Op maandag 30 september 2024 14:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als een kameel moet ik zeiken.
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @GGMM om deze 'grap'
quote:Op maandag 30 september 2024 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij een kameel moet ik altijd aan de mop denken die echt totaal niet grappig is
Wat is sneller? Een koe of een haas?Ook jij mag een misser op de maandag maken.SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja, sorry. Hij is niet best. Ik weet hetquote:Op maandag 30 september 2024 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook jij mag een misser op de maandag maken.
[..]
Wat is sneller? Een koe of een haas?Ik snap hem eerlijk gezegd niet denk ik!SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Die debiel heeft de mop dan ook compleet verkeerd.quote:Op maandag 30 september 2024 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap hem eerlijk gezegd niet denk ik!
[..]
Wat is sneller? Een koe of een haas?Bijzondere fetish maar goed in het kader van een inclusieve samenleving. Wees welkom.SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'
[..]
Wat is sneller? Een koe of een haas?Hier een erg leuke link met dieren en hun maximale snelheden, inclusief plaatjes:SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'
https://www.fi.uu.nl/toepassingen/00523/dierenbank.php
[..]
Wat is sneller? Een koe of een haas?Alsof ik weer op het schoolplein van groep 5 sta.SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er ongenadig hard van lanks krijgen van @:GGMM om deze 'grap'[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hoe was jullie date?quote:Op maandag 30 september 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuke serie of filmreeks om te kijken. Tips zijn welkom.
@:aberkullie denk ook even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |