Ik hoop niet dat je het erg vindt maar ik heb de lunch al achter de kiezen. Ik ga zo namelijk even sporten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
Raar sfeertje hier vandaag
@:scrummie hoe bevalt DARKMODE?
Nou vooruit, omdat je gaat sporten dat is wel een goede reden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het erg vindt maar ik heb de lunch al achter de kiezen. Ik ga zo namelijk even sporten.
In het land van herkomst kun je dag tegen je handje zeggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ x ]
Die zal het vast noooooit meer doen.
[ afbeelding ]
Ik werk woensdags eigenlijk zelden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je gaat sporten dat is wel een goede reden.
Top dat dat mag van je baas ook
Ik denk eerder dag tegen je heupen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In het land van herkomst kun je dag tegen je handje zeggen.
Parttimer gespot.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werk woensdags eigenlijk zelden.
Een studie combineert wat lastig met een fulltime baan maar vaak kom ik toch wel op een uurtje of 32.quote:
Ik ga even kip met rijst maken makkerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Behalve @:maxi-mus dus want die gaat sporten. Veel plezier daarmee!
Eet smakelijk
En dan ook nog in een roomblanke wijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
Scheelt dat je in Friesland een villa koopt voor 50.000
Dit is fijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan ook nog in een roomblanke wijk.
Smerig goor everzwijn die je bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond misschien maccie
@:mortaxx @:tjacka @:bezsen
Lekker bro. Hoop dat het werkelijkheid wordt. Geniet er maar even lekker van!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Walgelijk dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |