Stel je niet zo aan, mens.... Helemaal door de war en viesboos vanwege een ban op een forumpje.quote:
Wist niet dat Aberkullie een gespierde vent was.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
User @:aberkullie blijft wild om zich heen slaan
Saskia is tegen racismequote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Bellemoeke is met het verkeerde been uit bed gestapt @:ggmm
Welke licht getintier staat er vandaag in de rechtszaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Bij anderen doet hij dat altijd wel direct.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Raar dat ik nog geen eervolle vermelding heb gekregen terwijl ik de uitslag gisteravond goed had. @:coco
Lolquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Pijnlijk... Heel pijnlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Raar dat ik nog geen eervolle vermelding heb gekregen terwijl ik de uitslag gisteravond goed had. @:coco
Eén keer een all-inclusieve reis en meteen spatjes die jongen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Hallo makker.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Eén keer een all-inclusieve reis en meteen spatjes die jongen.
We zouden niet stokeren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij anderen doet hij dat altijd wel direct.
Nummertje 1 in de OP.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker.
Heb je nog een gare techno-link waar ik toch niet op ga klikken?
Asmerom Z.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke licht getintier staat er vandaag in de rechtszaal?
Ik heb niet uitgegledenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Gelachen om die uitglijder van @:sp3c @:GGMM
Bedankt voor de mention
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Uitstekend. Alleen ziet de tekst er wat raar uit, maar dat is alles.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
Raar sfeertje hier vandaag
@:scrummie hoe bevalt DARKMODE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |